Atterengang Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Hei:) Vi har egentlig fått låne et bilsete. Men så kom jeg tilfeldigvis over en test hvor dette setet ble testens taper. Acta Graco, med beltebase. Så nå er vi litt i tvil om vi burde kjøpe et nytt sete. Men hvem sete bør man gå for da? Bor nærme sverige, så vi tar turen ditt eventuellt. Noen som har kjøpt i sverige, og hva betalte dere event?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Vi har et Akta Graco Logoco S m base og det har da kommet bra ut i tidligere tester! Så vi skal bruke vårt til babyen som kommer snart =) Ellers vet jeg brio kom godt ut og det skal de vel ha i sverige.. Vi har kjøpt alle våre seter i sverige for å spare på det og vi har spart rundt 1000kr nesten hver gang =) Jeg tenker sånn at Akta graco er et svensk merke og sverige ligger mange tiår foran Norge i trafikk sikkerhet... Så da kan det ikke være så ille sete likevel....??
Atterengang Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg søkte på hele navnet på bilsetet, og trykket på bilder, (på google) fant da ut at det ikke var samme sete. Men i den testen så fikk vinneren 87 poeng, og acta 20.. Så det var jo ganske ille.. Men det var jo et annet acta sete da.. Så da er det vel ikke så ille allikevel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå