1973modell Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg var på st.olav på kontroll og tidlig ul i går. Jeg har hatt 4 SA siste året. Alt var normalt og bra så langt .. jippi... Jeg fikk se en spire på 3-4mm. Er bare 5+5 så det var for tidlig å se noe hjertefrekvens. Skal tilbake dit om 13 dager. blir nok mange turer dit fremover.. kjekt å vite at jeg får ekstra oppfølging.. I dag og neste mandag skal jeg på legekontoret her ta blodprøver for å se hcg stigningen. Samt at jeg skal til fastlegen min på mandag. Stigningen frem til nå er kjempebra.. Kjenner jeg klarer å slappe mere av nå ja..
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Gratulerer!! Det høres ut som alt er i sin skjønneste orden nå da ) Ønsker deg lykke til og nyt svangerskapet.
*Lykkelig 1984* Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Gratulerer! Så godt å høre at du føler deg mer avslappet nå Jeg er bare 4+4 nå, og kan knapt vente til jeg runder uke 12! Første svangerskapskontroll ble bestilt i går, jeg skal dit når jeg er i uke 10:) Gleder meg LITT kan du si! Har du noen symptomer da? Jeg merker ingenting jeg så skal ikke klage:)
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg fikk en ul i uke 8 pga ivf og da kunne du se hjerteslaget. Babyen min er nå 2mnd:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå