timmi Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Ser ut til at tanta er på vei, og jeg som var så sikker denne gangen på at jeg var gravid. Har vært kvalm siden søndag nesten hele tiden, ikke sånn at jeg kaster opp men skikkelig uggen. Har hatt kramper nederst i magen i to dager nå. Virkelig følt at denne gangen skulle det gå. Ikm i dag, tok test i går som var helt blenda hvit. Og nå tror jeg tanta er på vei. Blir såå deppa. Har prøvd snart ett år nå. Gått på 3 pergo kurer. Men mine 2 forrige barn har jeg trengt 1 kur og så har spiren sitti. Ikke morro lenger akkurat nå......
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Huff, jeg kjenner meg godt igjen. IKKE GI OPP sier jeg! Jeg har hatt 15 pp nå, og blir snart henvist til utredning. Det er vanvittig skuffende når den jæv** tanta dukker opp. Noen "familiemedlemmer" kan man være foruten! hehe LYKKE TIL
mortilto? Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Huff ja, er i samme situasjon jeg også. Dette er min andre pergokur, men nå tror jeg mensen er på vei. Ble gravid etter første pergokur forrige gang, så jeg regnet liksom med at det skulle gå på første nå også. Hva kan det komme av mon tro? Jeg begynner å bli engstelig. Har bare to kurer til på resepten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå