mars :-) Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Noen som vet om det blir ICSI forsøk etter IVF forsøk, hvis ingen av eggene ble befruktet?? Spent!!
dincene Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Spørst hva grunnen er? Hvis grunnen er mannen så blir det helt sikkert ICSI. Men hvis grunnen er for eks. dårlig eggkvalitet så blir det nok IVF neste gang også. Hos oss var det slik: ble henvisst på grunn av meg (endo, tette eggledere) og mannen var ikke 100% undersøkt (legen min hadde bare sett på prøven hans selv uten å sende det videre). Da vi hadde første ivf så leverte mannnen prøven sin og dama på labben sa, der er nesten alle døde, når hun putta en dråpe av den under mikroskopen. Vi fikk det også sett på skjermen. Han måtte levere ei prøve til. Den var nok bedre. Så da skulle dei gjennomføre IVF på 6 egg, ICSI på dei resterende 4. Av dei 6 som skulle gjennom IVF - ingen ble befrukta. Og grunnen var visst at svømmera svømte ikke bra. Dei kom ikke inn selv. Av dei 4 som gjennomgikk ICSI alle ble befrukta. Ved vårt andre forsøk sa dei med en gang at det skal bli ICSI denne gangen. Og med prøvene hans var likedans. Ved først var alle svømmera døde, ved den andre var nok noen som dei klarte å finne Og alle egga ble befrukta og delte seg Lykke til!
mars :-) Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2011 Tusen takk for supert svar!!!! Dette oppklarte mye for min del... Skal inn til samtale på riksen snart, spent på hva de sier da og om vi får vite noe om årsaken.... Takk, takk:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå