MillyMy Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Er rundt eggløsning nå. Har akkurat sluttet på p-piller. Har aldri vært borti dette før. Men igår når jeg å mannen hadde sex, kjente jeg sikkelige smerter med eggstokkene. Var ondt å ha sex og etter sex har de vært øme å onde .. Noen vært bort ? Har hatt unormalt mye utflod å siden jeg sluttet på p-pillan .. Å min siste mestruasjon var helt unormal! var bare litt blod, men mest utflod blandet med blod. som varte kansje bare 1-2 timer dagen. å resten av dagen blødde jeg ikke i det hele tatt .. noen vært borti ?
FrkVips Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Er du sikker på at du ikke er gravid? Jeg opplevde det samme som deg da jeg var gravid. Jeg trodde jeg hadde fått mensen, men hadde bare små blødninger et par dager, så ga det seg. Viste seg altså i ettertid at det antagelig vare festeblødning og ikke mensen i det hele tatt. Om du ikke allerede har gjort det ville jeg tatt en graviditetstest for å sjekke...
FrkVips Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Er du sikker på at du ikke er gravid? Jeg opplevde det samme som deg da jeg var gravid. Jeg trodde jeg hadde fått mensen, men hadde bare små blødninger et par dager, så ga det seg. Viste seg altså i ettertid at det antagelig vare festeblødning og ikke mensen i det hele tatt. Om du ikke allerede har gjort det ville jeg tatt en graviditetstest for å sjekke...
MillyMy Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2011 nei har ikke testet meg .. typen påstår at jeg er gravid, men jeg har liksom ikke troa på det vet ikke om jeg ska vente til forventet mens eller teste før da ..
Poppelopp81 Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Hei MillyMy.. Jeg har opplevd noe lignende, men utenom det med mens.. (fordi jeg har sjelden eggløsning) Men for ca 14 dager siden, så fikk jeg skikkelig støtsmerter og vondt i høyre eggstokk når vi hadde sex. Det har murret i eggstokkene helt siden faktisk, når jeg tenker meg om - og det er litt ømt når vi har hatt sex etterpå. Hadde klissete utflod på søndag, men nå merker jeg ingenting.. Jeg orket ikke å teste etter eggløsning, da jeg blir skuffet gang på gang. (Har hatt eggløsning 4 ganger siden august i fjor). Men syns allikevel det var rart, fordi jeg har aldri opplevd smerter når vi har hatt sex. Jeg skal til GY 1 november for utredning, så får vi se hva det kan være. Men eggstokkene kan være ømme mellom eggløsning og til IKM, men håper inderlig at det er en liten spire i magen din.. :) Lykke til..
MillyMy Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2011 E sikkert litt rar jeg men håper nesten ikke jeg er det Vill å ha den prøve tiden mange andre hær har Virker så spennende å artig ! Men fant en test i alt rote mitt, så tester nu imorra, så har man det ut av værden !
MillyMy Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2011 testet idag. meget svaaak posetiv .. hmm kansje jeg bare venter til mensen å ser om den kommer ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå