Gå til innhold

Nen som har prøv lakserolje???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri prøvd og har egentlig bestemt meg for å ikke gjøre det heller men begynner å bli desperat nå...

Er så lei av å være gravid og alle vondter at jeg spyr snart!!!

Har lest endel negativt om lakserolje så vet ikke om jeg tør å prøve...

Noen med erfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen skulle det stå ;o)

Skrevet

Du bør holde deg laaangt unna den oljen! Det kan gi stormrier, noe som rett og slett kan være uheldig for barnet.

La naturen gå sin gang! I know, lett for meg å si, men..

Lykke til!

Skrevet

Jeg prøvde lakserolje da jeg gikk med 1 mann. men det hjalp ikke på fødsel. jeg ble sittende på do i mange timer med bøtte i fanget og spy samtidig bare. hehe.. ikke akkurat effekten jeg var ute etter! så det var ikke værdt d. har du lenge igjen HI? Jeg har 9 dager igjen nå og er også dritt lei. blir nesten gal av å gå slik og ikke vite når ting starter.

Skrevet

Jeg prøvde lakserolje med nr 2, da jeg var 15 dager på overtid. Skulle settes igang dag 16, å det var ikke jeg så intresert i. Ville komme i fødsel av meg selv :-) Så på ettermiddagen tok jeg 2 teskjeer olje (smakte BLÆÆÆÆ) ett par timer senere måtte jeg selfølgelig på do, å der ble jeg sittende en god stund for å si det slik. Ikke noe ubehag, annet enn at tarmen ble tømt veldig bra :-) Kl 05.00 neste morgen hadde kynnerne jeg fikk gått over til veer, å kl 09.40 var gutten ute :-) Så til meg hjalp den vil jeg påstå, å ikke var veene spesielt onde heller :-)

Skrevet

Termin er neste søndag så ikke mange dagene igjen. Har egentlig slått fra meg tanken på å prøve lakserolje helt og nå er jeg vel helt sikker etter å ha lest det dere skriver. Er jo alltid noen med positive erfaringer og alltid noen med negative men har lest mest negativt andre plasser ¨å da tør jeg ikke ta sjansen og jeg er ikke inntressert i å bli sittende dårlig på do...den doen hadde jeg mye med¨å gjøre de 14 første ukene så det vil jeg unngå nå he he

Får bare lide meg mellom den siste tiden nå, hu kommer når hu kommer :)

Takk for svar jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...