3barnsmor123 Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har aldri prøvd og har egentlig bestemt meg for å ikke gjøre det heller men begynner å bli desperat nå... Er så lei av å være gravid og alle vondter at jeg spyr snart!!! Har lest endel negativt om lakserolje så vet ikke om jeg tør å prøve... Noen med erfaring???
Skrømti Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Du bør holde deg laaangt unna den oljen! Det kan gi stormrier, noe som rett og slett kan være uheldig for barnet. La naturen gå sin gang! I know, lett for meg å si, men.. Lykke til!
Edelweis Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg prøvde lakserolje da jeg gikk med 1 mann. men det hjalp ikke på fødsel. jeg ble sittende på do i mange timer med bøtte i fanget og spy samtidig bare. hehe.. ikke akkurat effekten jeg var ute etter! så det var ikke værdt d. har du lenge igjen HI? Jeg har 9 dager igjen nå og er også dritt lei. blir nesten gal av å gå slik og ikke vite når ting starter.
lillespire <3 Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg prøvde lakserolje med nr 2, da jeg var 15 dager på overtid. Skulle settes igang dag 16, å det var ikke jeg så intresert i. Ville komme i fødsel av meg selv :-) Så på ettermiddagen tok jeg 2 teskjeer olje (smakte BLÆÆÆÆ) ett par timer senere måtte jeg selfølgelig på do, å der ble jeg sittende en god stund for å si det slik. Ikke noe ubehag, annet enn at tarmen ble tømt veldig bra :-) Kl 05.00 neste morgen hadde kynnerne jeg fikk gått over til veer, å kl 09.40 var gutten ute :-) Så til meg hjalp den vil jeg påstå, å ikke var veene spesielt onde heller :-)
3barnsmor123 Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2011 Termin er neste søndag så ikke mange dagene igjen. Har egentlig slått fra meg tanken på å prøve lakserolje helt og nå er jeg vel helt sikker etter å ha lest det dere skriver. Er jo alltid noen med positive erfaringer og alltid noen med negative men har lest mest negativt andre plasser ¨å da tør jeg ikke ta sjansen og jeg er ikke inntressert i å bli sittende dårlig på do...den doen hadde jeg mye med¨å gjøre de 14 første ukene så det vil jeg unngå nå he he Får bare lide meg mellom den siste tiden nå, hu kommer når hu kommer Takk for svar jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå