Gå til innhold

Oi i dag får jeg kanskje ul:-) Skrekkblandet fryd kjenner jeg:-)

Anbefalte innlegg

I dag har jeg time hos gynekolog. Denne timen ble jeg henvist til i mai, da vi hadde prøvd på denne spiren i 2 år. Meningen var egentlig at vi skulle spørre etter pergotime i dag, men da spiren satt av seg selv etter 2 år og 4 mnd, så trenger vi jo ikke spørre etter det i dag:-) Har ikke avbestilt timen, da gyn har ul, og jeg hååååper på å få sett et bankende hjerte i dag....

Kjenner jo at det er en liten følelse av skrekkblandet fryd, me samtidig så tror jeg jo at det går bra der inne. Har mye symptomer, og de er jo ihvertfall gode tegn:-)

Fortsetter under...

Vi har samme time neste uke (prøvd over et år og på tide å spørre om pergo). Det var utrolig kjipt å få brev om at GU-timen var tre måneder fram i tid, men nå er jeg veldig glad for det!

Lykke til i dag!

Tusen takk, og det gikk super fint og vi fikk se et deilig bankende hjerte og alt så fint ut. Lille gullet ble målt til 9.1 mm og jeg ble satt tilbake 3 dager til 7+1.. Men kommer til å holde meg til min termin fram til ord.ul, da han sa at apparatet ikke var sååå nøyaktig. Så alt står altså bra til, og jeg er ufattelig lykkelig:-)

Masse lykke til neste uke MissDawn! Du kan glede deg! Er fantastisk å se det bankende hjertet!!!!!!! :-)

Så bra at dere så et bankende hjerte!!!! Ingen bedre lyd en den!

Skal på ul 2. Nov, for å finne ut hvor langt jeg er på vei! Gleder meg og gruer meg litt.....

Så du hadde skrevet i en tråd jeg la ut at du var i des 08 forumet og trodde du husket meg! Det stemmer, jeg husker deg også!! Morsomt at vi møtes her igjen!!! Imponerende at du i tillegg husker at jeg fødte før terminen. Jenta vår kom 3. Des, 11 dager før terminen!

Hi hi ja men da er det sikkert derfor jeg husker deg så godt da, siden vi hadde termin samme dag:-) Og så tror jeg vi "pratet" en del sammen.

Så utrolig spennende at du skal på ul i nov.. Skjønner du gru/gleder deg, det gjorde jo jeg også. Men det går jo heldigvis som oftest bra:-)

Annonse

Ja jeg tror vi snakket litt sist!

Har dere prøvd lenge på nr 2? Jeg slutta på pilla i slutten av juli og sykluser har vært veldig på utur. Lite og rar mensen, men plutselig "viste" jeg at jeg var gravid. Og jammen var det slikt, så hvor langt jeg er på vei er veldig usikkert. Blir spennende å høre den 2. Nov. Men det gikk i allefall veldig raskt å bli gravid! Sist gang gikk det 10 pp.

Forrige gang brukte vi 6 pp. Denne gangen brukte vi 2 år og 4 mnd.... Jeg har etter forrige sv skap fått diagnosen pcos med insulinresistens, så dette er antagelig grunnen for at det tok så lang tid..

Så spennende med når du har termin da:-) Ikke lenge til 2.nov nå da. Er fantastisk med ul:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...