-98-11-13 Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Har 5 dager igjen til termin, og sliter med å sove. Blir til at jeg sover i etapper
VenterPåNoeGodt Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Neida, jeg sitter her jeg... Våkna halv tre etter et par timers søvn.... murringer og mageknip....kjennes ikke ut som rier akkurat, det er vel dessverre bare en forstoppet mage:-( 10 dager til termin, så kan vel ikke forvente allverden av action... Man må vel bare sove når man kan. Men skal til jordmor kl 1100, kjenner at det plager meg litt, for det er jo på den tiden av døgnet jeg sover best.... Jaja, slik går no dagan:-)
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Blir etappesoving her også... Har ligget med gode tak i hele natt, men når jeg er oppe og går dabber de av. Har menstermin i dag (ul-termin i neste uke), og begynner å bli litt utålmodig (har gått med maserier i mange uker allerede og er lei av kroppen som roper ulv-ulv)! Vel, han kommer vel når han kommer! Kanskje kommer jeg til å savne disse nettene om ikke så lenge... Hehe! Har fått oppdatert meg på nett-TV de siste nettene og sett dokumentarer, serier og diverse som jeg ikke ville fått sett ellers :-)
Blomstenogmeg Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Det er du ikke alene om. Fire dager til termin og jeg ligger å kjenner på kroppen hele tiden. Slitsomt. Skal snart gjøre et nytt forsøk på å sove. Sukk.
Kamillamor Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Ser ut til att dette er ett vanlig problem ja...jeg sover også i etapper, som regel 2 timer i strekk, så våkner jeg, må tisse, må drikke, fikk plutselig lyst på noe som vi ikke har i huset, irritere meg litt over det, og så prøve å sove igjen...så sovner jeg tilslutt og sover 2 timer til, da er det påan igjen med samme visa som i sted har 11 dager til termin(UL) 10 dager til mens termin....
Blomstenogmeg Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Hehe Kamillamor, akkurat som om jeg skulle sagt det selv...
Linella75 Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Akkurat sånn har jeg det også. Det er lenge siden jeg sov mer enn 2 timer i slengen. Er oppe hele natta og av og til holder jeg på å bli gal. Dersom babyn våkner i løpet av natta så er det en times kickboksingrunde i magen før hun roer seg igjen. Det hjelper heller ikke på søvnen. Men som noen skrev ovenfor her. Kanskje jeg vil savne dette når hun kommer. For selv om søvn er en mangelvare, og sannsynligvis vil fortsette å være det fremover, så er jeg jo verdens lykkeligste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå