Gå til innhold

jeg kan se på noen i morgen kveld :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ser på de 15 første i morgen :)

men ta det med en klype salt, siden jeg har fått helt ny pendel! bare brukt den noen ganger :)

husk fødselsdato

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Lurer VELDIG på om jeg blir gravid snart? Er i 6 pp:) Og om det dukker opp noe generelt:) Fd: 04.07.87

Tusen takk!=)

Skrevet

Hei :o)

Lurer på når jeg blir gravid. Født 110478. Har vært gravid 3 ganger, men dessverre mistet. Har også vært igjennom 6 negative prøverørsforsøk, men legene finner ingeting feil og sier det er et spørsmål om tid før vi vil lykkes. Håper det snart blir vår tur og at storken finner veien :o) Blir veldig takknemmelig for svar.

Hilsen fra

Skrevet

Gjerne, om du har lyst til å se på meg en gang til!:) Økonomi framover kanskje, og så skal jeg søke ny jobb i permisjonen, skal ikke tilbake der jeg er nå tror jeg. Får du opp noe rundt det? 260188:)

Skrevet

Hei :) Blir glad om du ser på meg :)

Får jeg barn i 2012?

Hvordan går det med kjærligheten med ham jeg har møtt?

Får jeg ny jobb innen utgangen av november?

16.12.69

Skrevet

Lurer på når jeg blir gravid neste gang? Å hva kjønnet blir? født 031089 :)

Skrevet

Hei !

Jeg har termin 19 november og lurer på om jeg får gutt eller jente? (Vanskelig å se på ultralyd). Har jente fra før av på snart 16 mnd.

Født: 02.03.88

På forhånd tusen takk!

Skrevet

Hvordan går det med denne graviditeten? (mistet sist tidlig i graviditeten)

Ser du kjønn?

10.06.75

Skrevet

hei du :-)

Har du lyst å se hvilket kjønn vi venter nå ? Vi skal på ultralyd neste uke så jeg gir tilbakemelding etter den :-)

311070 :-)

Skrevet

hei, så snill du er da =)

eg er født 1/4-85 er gravid i uke 5, kommer svangersakpet til å gå bra og ser du noe kjønn?? tusen tusen takk =)

Skrevet

hei, lurer på om fødselen tar lang tid? går det bra, eller blir det forferdelig? kommer mini på termin- får du opp noe dato?

skriv gjerne om du får opp noe annet også:)

tusen takk:)

min : 02.02.87

termin 23.02.12

Skrevet

Hei!

Jeg har gått gjennom et samlivsbrudd, er bare spent på hvor veien går nå? Generelt og kjærlighet.

17/6-1980

Skrevet

Hei :-)

Jeg lurer på om du kan se når jeg blir gravid og kjønn?

290175 :-)

Takk!

Skrevet

Hei..

Lurer på om du kan se hus om ca når det kommer? Økonomi??

200384

Skrevet

Hei:)

lurer på om jeg venter gutt eller jente og om hvordan fødselen vil gå !

født 030584 termin 020512.

Skrevet

Lurer på om det er gutt el jente :) Og om jeg kommer til å gå over tiden denne gangen også :) 220585

Skrevet

Hei!!

Vi er et par som prøver å få barn...Kan du se om det vil skje noe i den nærmeste fremtid????

På forhånd tusen takk!!!

Skrevet

Håper jeg rekker det! Når blir det nr 2 på oss?=) Lisstuppa er bare 3 mnd snart. 260688

Skrevet

Finner jeg den store kjærligheten til neste år? :)

28.05.84

Skrevet

hei alle sammen!

jeg må bare beklage for at jeg ikke har sett på dere, men jeg har fått SPYSJUKA!!!! :S

og så reiser jeg hjem til min kjære mor på lørdag:)

men kan dere være så snill å holde oppe tråden? så skal jeg sette meg ned i fre og ro og se på dere på søndag! lover :)

ha en fin helg :)

Skrevet

god bedring til deg <3

holder siden oppe med ett spørsmål hehe

ser du noen graviditet på meg fremover?

221286 :)

Skrevet

Hei.

Du spådde meg for noen mnd tilbake, da jeg spurte deg om når det ville klaffe for meg og mannen. Du sa da i nov. Har vært hos fastlegen og fått henvisning til gy. Kan du se om vi vil klare det selv snart? Eller må vi vente lenger?

Meg : 110590

Mannen: 130288

Håper du vil hjelpe meg :-) Har prøvd lenge nå og vil så inderlig at storken vil banke på vår dør snart :-)

Skrevet

Håper formen er på bedringens vei :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...