Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Mitt største bh problem er at brystvorten er synlig om jeg velger den bh størrelsen jeg mener passer best. Må ha 80-85, men vingler litt om jeg må ha B eller C cup. C cup passer akkurat, men det blir litt tomrom i bh'en, og det er ikke pent. Med B cup kommer brystvorta akkurat til syne over cupen... Arrgh! Vanskelig å være meg til tider! Hva er ditt bh problem?
Monajenten Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Mitt bh-problem er at jeg har en tragisk størrelse som ikke kan kjøpes i vanlige butikker, og dermed blir jeg ruinert hver gang jeg trenger nye bh´er:-(
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Oi, så synd:/ Jeg er av typen som plutselig kan finne på å kjøpe nytt og fresh undertøy på billige kjedebutikker for å få meg til å føle meg bedre, men ser at det ikke ville vært enkelt for deg monajenten:/ HI
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Da er vel problemet ditt at du velger feil type bh? Det finnes jo flere forskjellige "modeller" å velge mellom Jeg kan f.eks. ikke bruke bh som er veldig "åpne" med stor avstand mellom hver skål, jeg må bruke bh som dekker store deler av bysten ellers tyter det ut både her og der; brystvorter som blir synlig og bryster som tyter ut (presses liksom ut når jeg bøyer meg eller løper/går fort) og så får jeg også en type "tomrom" øverst i bh-en (mine bryster henger litt). Vet at jeg bruker riktig cup-størrelse, men det spiller ingen rolle dersom bh-en er feil "modell" for min fysikk.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 årh, jeg har akkuratt samme problem som deg HI. spesielt etter at jeg ble gravid.med min vanlige strl viser brystvortene, går jeg opp en strl så blir det et tomrom. å jeg kan ikke bruke andre modeller.. skikkelig frustrerende! hva skal vi gjøre HI:)?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Har prøvd forskjellige merker og typer, men hverken b eller c cup sitter som de skal... Fikk litt mer hengende bryst etter ammingen, og de ble kanskje en liten smule mindre også. Har for tiden slått meg til ro med bombshell push up bh fra lindex, supre bh'er, bortsett fra at mine brystvorter fremdeles er synlig når jeg bruker B cup. Prøvde også C cup i bomb shell bh, men da ble det altfor stor glippe... HI
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 Er du i Oslo så stikk innom "Det lille under" i Paleet. Eneste stedet jeg finner meg bh'er - og de er fantastiske til å hjelpe deg å finne riktig størrelse og modell. Jeg fikk et nytt liv etter at jeg fant den butikken for 12 år siden!!! )
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Mitt BH problem er at jeg bruker 70E, og da må jeg i spesial butikk, og der har de oftest lite sexy undertøy i den str Jeg har naturlige pupper, men ettersom det er populært med silikon etc så skulle en tro at utvalget av sexy undertøy skulle vært litt større!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 Mitt BH-problem er rett og slett smale skuldre. Stroppene sklir ned på overarmen titt og ofte. Skikkelig irriterende!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 Mitt BH-problem, er at jeg har en B-pupp og en C-pupp. Det gjør det vanskelig å finne noe som sitter ok. Sist jeg fant en bh som satt bra, så kjøpte jeg like gjerne 3! Hater å handle bh'er...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #11 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg bruker str J 75-80.. Det har de bare i spesialbutikker. Har funnet noen fine på Change men de er dyre...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #12 Skrevet 20. oktober 2011 At puppene bli så slappe og stygge etter svangerskap og amming.. Det er ikke no vits i å lete fint undertøy lengre, fordi puppene lever sitt eget liv, uansett størrelse.. Og så har de krympa.. :s Brukte 75 F før svangerskap, nå er de på en måte blitt 75 C.. DET er dårlig butikk det!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #13 Skrevet 20. oktober 2011 med en liten str A 70, føler man seg som ei pubertetsjente hver gang man skal ha bh, i håp om å finne noe som får en til å føle at man kan fylle ut en bh denne gang... sukk....
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 20. oktober 2011 #14 Skrevet 20. oktober 2011 Har 2 bh-problemer: -trenger store bher, og det er, som flere over sier, stort sett kun mulig å få tak i i spesialbutikker og de koster flesk! Kan finne store cuper på feks Lindex, men de har oftest feil passform for meg, eller smaaaaale stropper, noe som ikke er så gunstig med kilovis med pupp! -tåler ikke bher i syntetisk stoff. Får eksem og sår under puppene om ikke bhen er av ren bomull. Og bh i ren bomull er vanskelig å få tak i, om ikke bortimot umulig, og ihvertfall i de store størrelsene.. =jeg tusler rundt i veldig usexy og utslitte ammebher, fordi de i det minste er store nok, med kluter under for å unngå sår. Godt gubben ikke valgte meg pga sexy undertøy og nette pupper!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #15 Skrevet 20. oktober 2011 Problem med at de er for stramme rundt..og hvis jeg går opp en str blir cupen for stor. hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #16 Skrevet 20. oktober 2011 Min str er 80A. Vanskelig å finne bh som puppene mine skal fylle ut.... : / Beste jeg har funnet er Triumph. Veldig enkel og grei bh som sitter på plass. Vurderer å ta silikon senere, men tviler på om det blir noe av.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #17 Skrevet 20. oktober 2011 Mitt bh-problem er at samfunnet "krever" at jeg skel gå med det. For meg som har fine små bryster uten plagsomt heng er det et helt unødvendig og veldig plagsomt plagg. Likevell "må" jeg spenne det på meg i mange sammenhenger fordi prippene folk ikke takler å se konturen av en brystvorte, eller bryster som beveger seg naturlig, uten å stemple kvinnen som uanstendig.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #18 Skrevet 20. oktober 2011 Når jeg bøyer med fremover, blir det ofte en stor glipe/ åpning mellom bhèn og brystene.
Monajenten Skrevet 20. oktober 2011 #19 Skrevet 20. oktober 2011 Ja, det hadde vært en drøm å kunne gå inn i hvilken som helst butikk og bare plukke det jeg liker, men jeg må nok planlegge litt mer, gitt:-)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 20. oktober 2011 #20 Skrevet 20. oktober 2011 Har samme problem som Monajenten, 70 g. Det har de ikke på H&M Høres veldig massivt ut, men det er ikke det faktisk, de er bare veldig "puppete" i fassongen så må ha g cup..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #22 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har pupper i størrelse d og noen ganger må jeg opp i dd, men for at cupen skal sitte skikkelig, må jeg ha en størrelse rundt ryggen som blir for stor. Men finner jeg en cup som sitter skikkelig, tar jeg fram symaskinen, og flytter festene bak og på sidene. Det tar ikke lange tiden, og gjør at bhen sitter skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #23 Skrevet 20. oktober 2011 Stor glipe mellom bh og bryst når du lener deg fremover - feil modell eller størrelse. Stropper som sklir ned av skuldrene - feil modell. 70 E - ja, lite utvalg, men "Det lille under" som jeg nevnte over har en del. Har samme str selv Jeg har prøvd Change, for de har en del fine også i litt andre størrelser enn de vanligste, men modellene har ikke passet meg
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #24 Skrevet 20. oktober 2011 Samme som hi her, brystvortene syns over bhèn...Og går jeg opp en cup str blir den for stor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå