Gå til innhold

Gave til god kollega som har hjulpet oss masse i det siste.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenkte å overraske en god kollega av meg til fredag. Hun har hjulpet oss masse i det siste med å passe sønnen vår og pusse opp i nye leiligheten vi har flyttet inn i. Hun ville ikke ha noe i betaling siden hun mener at venner skal hjelpe hverandre. Men jeg føler veldig for å gi henne en oppmerksomhet som takk for hjelpen.

Hva synes dere passer å gi? Vi har ikke kjent hverandre så veldig lenge men har fått veldig god kontakt og føler at vi kommer til å få et nært og fint vennskap.

Har tenkt litt på å lage til en fin kurv med litt diverse oppi. Kankje en god flaske rødvin og litt forskjellige oster og kanskje noen gode kremer osv. Vet hun er veldig glad i ost og vin:)

Eller så har jeg tenkt litt på å kjøpe 2 billetter til en forestilling/musikal av noe slag.

Hva mener dere?

Takk for eventuelle svar :)

Fortsetter under...

Kjøp en kurv med god vin, masse gode oster, kjeks, sjokolade, nøtter, vingummi, spekeskinke og litt frukt. Det er jo en kjempefin gave. :) Skal du toppe det ekstra mye kan du jo legge ved litt deilige kremer og slitk også (behøver ikke å være så dyre :)). Hadde blitt mye mer glad for det enn billetter til forestilling/musikal, for det er jo ikke sikkert at den og den datoen passer, eller om det egentlig er noe for henne. Mat liker de fleste. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...