april2011mamma Skrevet 19. oktober 2011 #1 Del Skrevet 19. oktober 2011 jenta mi på 6 ,2 måneder har blitt så urolig på natten.... hun gråter ikke men kaver mye og spiser mye etter klokken 02..... hun spiser grøt morgen og kveld fordi hun elsker det... tilbyr jeg puppen når hun vanligvis spiser grøt spytter hun ut puppen og sutrer til hun får grøt..hehe bestemt liten frøken.. jeg har masse masse melk så det er ikke det det kommer ann på, hun har bare vist interesse for mat fra tidlig alder! hun spiser alt av nye ting jeg tilbyr som smaksporsjoner..... vel, nå spiser hun som sagt grøt morgen og kveld.... det jeg lurer på er om hun vil sove bedre- spise mindre mat på natten om hun får et fast måltid til per dag? begynner nå å bli sliten siden jeg sover lite om natt... hun har fra hun ble født spist 2-3 ganger per natt... så det er jo klart det tærer på å sove så opphakket i 6 mnd.. nå er natten enda mer opphakket.. skulle så gjerne ønske hun sov en laaang strekning på nattestid..... er uansett takknemlig for at hun ellers er en rolig og god unge, hun gråter sjeldent og er bare blid, så det er sikkert et luksusspørsmål:O) så hva tror dere? vil det hjelpe å innføre mer fast føde?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143699665-plutselig-blitt-veldig-urolig-p%C3%A5-nattenspiser-ofte-etter-klokken-02/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå