Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #51 Skrevet 20. oktober 2011 jeg vet ikke hvem du er, har ikke lest noe tidligere! Men det høres ut som du trenger hjelp, og gi det en sjanse! Det er virkelig godt å prate med noen, Jeg har mye vondt fra fortiden, og og fordi jeg har vert villig til å ta i mot hjelp, så har jeg det i dag ganske så bra!! Mennesker er gode, de vil gjerne hjelpe! Så ta i mot hjelpen du får her av han mannen!!!! For din skyld! DU fortjener lykke, du er verdifull akkurat sånn som alle andre!!! Kom igjen HI!! Vi heier på deg vet du
Bad habits har tre små Skrevet 20. oktober 2011 #52 Skrevet 20. oktober 2011 Ikke veldig ofte jeg er inne på anonym-forum, men jeg ble fanget av denne tråden. Kanskje fordi dette tidligere var jobben min. Jeg har arbeidet i barnevernet (ikke som saksbehandler, men med behandling og utredning av ungdom). Jeg jobber ikke innenfor barnevernet lenger, men har jo mange år med erfaring. Om du synes det er lettere å snakke med en kvinne - så send meg en privat melding. Jeg skal hjelpe deg videre, og fortelle deg hva du skal gjøre. Beklager at jeg bryter inn i tråden deres, men det viktigste er at HI får hjelp. Stor klem fra
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #53 Skrevet 20. oktober 2011 11:38. Du som ba hi slutte å syte.. Vet du at hi kan ha vanskeligheter med å ta skrittet pga sine foreldres holdninger? Og oppveksten? Er kanskje letter før deg om du skal oppsøke hjelp, enn det er for hi. Hun er 17, har opplevd mye mer enn de fleste 17 åringer..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #54 Skrevet 20. oktober 2011 Synes ikke jeg skrev noe galt! Noen ganger trengs det et lite dytt bak. Som jeg sa tidligere, grip tak i det livet du vil leve og gjør noe med det. Gjør man ikke noe med det vil det heller aldri bli bedre så da er det jo ikke noe å gjøre med det heller.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #55 Skrevet 20. oktober 2011 Kan uansett være vanskelig før henne
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #56 Skrevet 20. oktober 2011 Har lastet ned skype og lagd meg bruker.. Og skjønner om noen av dere mener jeg syter, muligens jeg gjør det - men er ikke så lett å bare hoppe inn i forandringene.. Krisetelefoner klarer jeg ikke, har som sagt, dårlig dekning her også.. Bad habits har tre små: Mulig jeg sender deg en melding, men da kommer jo problemet om at nicket plopper opp.. Jeg vet selv at jeg har ansvar for mitt eget liv, jeg kan forandre på det som er, og burde gjøre det. Men hadde det vært like enkelt som mange tror, like enkelt som å blunke, så hadde jeg så klart gjort det for lenge siden! Ganske vanskelig å måtte ødelegge noe i håp om at man får det bra, bryte "forholdet" mellom foreldrene mine... Jeg har nå vært vand med dette i mange år, og hjernen min har trodd dette er vanlig, altså, >slik er det<.. Jeg har et yngre søsken også, som jeg har ansvar over.. Og som både helst vil bort her ifra, men samt ha moren våres med seg. Noe som kanskje er svært vanskelig med tanke på det som skjer her.. Jeg har også lovd å holde kjeft om det som skjer, og føler jeg bryter det, derfor er jeg så forsiktig. Men mener for all del å ikke plage dere med det. Takk for mange svar.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #57 Skrevet 20. oktober 2011 Du må ihvertfall ta kontakt med noen med tanke på søsteren din!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #58 Skrevet 20. oktober 2011 Nicket ditt trenger ikke å komme opp, vet du. Du kan lage deg et nytt nick som du bruker for å sende meldingen, ikke bare et nytt nick på den kontoen du har, men opprette en helt ny.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #59 Skrevet 20. oktober 2011 Hehe, ikke greit å være tenåring..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #60 Skrevet 20. oktober 2011 Hei HI! Jeg har ikke fått med meg hva det gjelder,men ville bare gi deg en klem! Om jeg forstår deg rett så er det familieproblemer av noe slag og det kjenner jeg godt til.Har vokst opp med alkoholiserte foreldre og har aldri fått noen hjelp utenifra,i tillegg klarte jeg ikke å gi beskjed selv for jeg følte jeg sviktet foreldrene mine på en måte. Når jeg var nesten voksen fikk jeg en attpåkatt-søster som jeg har prøvd å skjerme,mine foreldre hadde også da roet seg kraftig ifht alkoholen.I perioder har de havnet utpå igjen og da har jeg alltid tatt min søster hjem til meg. Jeg skulle selvsagt ha kontaktet bv,men føler fremdeles at jeg svikter foreldrene om jeg gjør det.Og det plager meg langt inn i sjelen at jeg ikke klarer å gjøre det rette. Så om du klarer å ordne opp er du utrolig sterk,iallefall mye sterkere enn meg..Selv om barn(vet ikke alderen din) ikke skal behøve å gjøre slik.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #62 Skrevet 23. oktober 2011 men hva kan mannen til bim/dib-brukeren hjelpe hi med, ved å chatte over nett??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå