snuppo Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 snart ha mensen eller en positiv test.... eg e så lei no!"#¤%&/Y&UY%¤R
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 slenger meg på den ¤%"%(%(==!!!! jeg vil gjerne ha el eller positiv test :S
snuppo Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2011 tirsdag SKAL jeg til legen om jeg ikke har fått noe av delene
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 og jeg som hadde bestemt meg for å vente med ny pergokur til etter jul, for å se om syklusen kom og gikk som den skulle, men nå sitter jeg her! med lua i hånda og en tr som er 3 uker forsinka og negativ test! lurer på om jeg bare skal ringe igjen å få time til neste uke, han sa jeg skulle få dobbel kur neste gang
snuppo Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2011 tanta kom igår kveld når jeg skulle legge meg. samma det egentlig, siden jeg ikke var gravid, var jeg dritt lei av å gå å vente
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 her skjer det ingen ting, 10 dager til jeg skal begynne på provera igjen.... men gyn time hos en annen en den 7
ønsker * magetroll <3 Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 min mamma har anbefalt meg en annen lege faktisk! tror hun er ganske gira på å bli mormor nå ja men det er litt dyrere da, men spørs om jeg ikke må igjennom en enkel pergokur til da! men får bare grine litt og si at jeg ikke hadde el på enkel kur her skjer det lite iallefall, mye romestreing i magen, ingen tr og ingen pos test.. 3 uker på overtid! så er nok ikke noe graviditet på meg heller så nå får tanta komme!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 ååå herre gud tyrjente, hehe hva skal vi gjøre kjenner at enn blir så oppgitt av leger å alt som er,at de ikke kan få ut fingeren. min sa bare,du får smøre deg med tålmodighet... det var 6mnd siden... får bare provera,ikke pergo. haha du kan få litt provera av meg så tar jeg litt pergo av deg vidundermix, fyller vi opp med vitex å det som er
ønsker * magetroll <3 Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 jeg ble faktisk henvist til privatklinikk av min fastlege, og han er veeldig flink, men MAMMA SIER!! at han andre er myye bedre, og det er privat, og du blir ikke henvist dit for å si det slik, det skal mye til ! men få se hva jeg finner på, om jeg får ti uker igjen uten mens, allså tre uker til, så ringer jeg på nytt! viss tr kommer før, så får jeg bare kjøre på! satse på at jeg har el neste
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 bruker du noe for å se om du får el da?? jeg har kjøpt meg lady comp på finn, fungerer veldig fin,eller den gjorde det 2 syklusen. Jeg har endelig fått time etter 4mnd venting på sykehuset. Min gyn har vel gått litt ut på daton :S Men da hadde jeg jo el
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå