Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått svar på HCG prøvene:

dag16: 732

dag18: 1900

Så den stiger!! :-)

Har en liten mistanke at det er mer enn 1 der inne nå:-)

Jeg skal på tidlig ultralyd om 14 dager, så dette er fortsatt spennende.

Jeg var hos fastlegen på onsdag, og har litt for høyt blodtrykk. Ikke så veldig mye og det kunne også være bare litt stress der og da. Formen har vært fint, men merker at når jeg anstrenger med så blir jeg svimmel. Var i matbutikke og handet litt ekstra i dag, og ble veldig svimmel mens jeg sto og puttet varene i posene. Måtte legge meg litt ned når jeg komm hjem. Men det går bedre nå :-). Er ikke strøtt, kvalm og har heller ingen vonde pupper.

Miss Taurus: Det jeg ser som er likt med deg og Lotte er at dere har begge hatt en MA ikke for så lenge siden, det kan være derfor at Penny ønsker å ta en sjekk selv. Hør med henne om dette er grunnen og hvilken erfaringer hun har med dette. Lykke til !!

God helg.-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med nok en flott hcg klar39.

Som deg tror jeg nok det er mer enn en der inne.

Jommen blir det spennende med ultralyd ;O)

Håper prøven din er fin Ninna,slik at du kommer deg ned før jul ;O)

Skrevet

Det var flotte tall Klar! Blir spennende å høre hva UL sier, også for deg Vilsågjerne.

Det er mulig det er SA som gjør at Penny vil ha med nedover.

Jeg har avtalt at vi snakkes neste uke. Skal også snakke med lege på CFC onsdag. Jeg regner med at ingen av legene der kan garantere suksess hvis jeg går for et nytt IVF forsøk.

Skrevet

Blir spennende hva du og Penny kommer frem til Miss Taurus.

Angående tidligere innlegg mente jeg altså at jeg også tror at Klar 39 har flere enn en i magen...ikke jeg...Jeg har bare håpet om så langt... ;O)

Skrevet

Klar, veldig gode nyheter! Tenk om du har 2 små i magen :)

Jeg skal prøve å gå i dine fotspor, hehe.

Hadde en grei til til Athen og Serum denne gangen. Ingen traumatiske opplevelser som sist heldigvis. Fikk satt inn 3 fine egg på torsdag og er i den ulidelige berømte ventetiden vi alle kjenner så godt.

Fikk også 4 egg på frys, just in case. Det får bli min plan B.

Vilsågjerne, når skal du teste?

Jeg tenker det blir tirs 15 nov for min del. Men du tester vel allerede til uken?

Miss Taurus, håper du klarer å bestemme deg for veien videre. Hvis du tester positivt på hidden clamydia prøver du kanskje igjen med egne egg? Valget er vanskelig, men blir riktig til slutt skal du se :)

Har Håpefull38 gitt lyd fra seg i det siste?

Lurer jo på om graviditeten fremdeles er tøff eller om kvalmen osv har gitt seg litt.

Rug i vei folkens, og for de som har pause i rugetiden..lad opp med energi til neste forsøk :)

Skrevet

Hei Lotte ! Gratulerer som ruger...Nå er det bare å stelle godt om den berømmelige tålmodigheten ;O). Håper du har hyggelige ting å fylle rugetiden med.Testedagen min er iflg Penny på torsdag den 10.Men jeg skal avgårde med jobb på onsdag,så jeg heller nok mot en test på tirsdag og evt blodprøve.Synes det er bedre å vite da,ikke få virkeligheten slengt i trynet i forbindelse med møter og diskusjoner.Greit å få tatt en evt pepp-runde med seg selv først om det skulle trengs..

Miss Taurus,du gjør lurt i å ta hidden clamydia testen.Legene sa det så sterkt som at det ikke var tvil om at det var det som måtte ligge til grunne for alle mine negative forsøk.Eggene har vært klasifisert med beste score.

Ikke eggene mine som er grunnen til at jeg likevel velger ED..

Stille i fra mange av våre gravide om dagen,men jeg håper det bare er fordi dere trenger tid på å fordøye nyheten,og at dere kanskje nyter litt forberedelser..

Didi,jeg håper alt er bra med deg og at medisinene er snille.

Du vet,jeg ønsker deg en uforglemmelig desember måned.

God søndag til dere alle.

I morgen starter en ny og spennende uke ;O)

Klem fra

Skrevet

Så bra du fikk en grei tur til Serum denne gangen Lotte40! Nå er det bare å vente i spenning. Ønsker deg masse lykke til :-)))

Håper på gode nyheter fra deg denne uken Vilsågjerne!!!

Reagerte jo "selvfølgelig" på antibiotika'n men holder det i sjakk med god allergimedisin..skal holde ut bivirkningene i et par dager til nå.

Ellers så er jeg spent på om det blir en tur nedover i midten av desember på meg! Håper på det :-)

Skrevet

Flott at alt gikk greit denne turen Lotte40! Gratulerer med tre ombord og en del på "lager" :-) krysser fingrene

Fantastisk hcg-stigning Klar39..... Ikke rart du er svimmel ;-)

Skrevet

Så fint at alt gikk greit Lotte! Regner med du opprettholder den gode statistikken her!

Skrevet

Negativ test her i dag desverre.

Da dropper jeg medisiner og tar en liten time out med meg selv...

Ikke min tur denne gangen heller..Testedato er vel i morgen,men kan ikke tro at svaret blir anderledes.

Lykke til dere andre som ruger !!!

Hilsen

Skrevet

Så leit at det ikke ble positiv test på deg; Vilsågjerne!

Jeg har vært på første svangerskapskontroll i dag. De har fått ultralydapparat på legesenteret, så legen tok en ul på meg. Fikk se 2 små med hender og føtter som gikk, og de turnet som bare det:-) Helt fantastisk!!!! Legen min syntes det her var litt morsomt, så han holdt nå på vel og lenge. Er så lettet:-) Men en ting skjønte jeg ikke helt, for i følge svangerskapshjulet var jeg på tur inn i 10. uke, mens i følge kalenderen min skal jeg være 10 fullgåtte uker i dag, og inn i den 11. i morgen? Vi fikk nå samme termindato. Har vært veldig dårlig og klarer ikke sitte på pc mer enn noen minutter av gangen. Så er ikke så aktiv i skrivinga, men følger med alle sammen. Ny ultralyd på sykehuset om 13 dager:-) Fikk beskjed av legen min at jeg bare måtte komme innimellom å få tatt en ultralyd hvis jeg ville se at alt var som det skulle være:-)

Skrevet

Å, nei!!!

Kan virkelig ikke forstå hvordan det ikke kunne gå denne gangen heller Vilsågjerne :-( Etter alle disse årene med nedturer hadde det virkelig vært vel fortjent om det endelig skulle bli din tur :-( Når vi da vet hvordan Penny klarer å få alle de damene fra England med alle slags tilleggsdiagnoser og problemer gravide, så burde jo du være plankekjøring?? Offa meg...mange gode tanker og klemmer <3

Skrevet

Nei, dette hadde du virkelig ikke fortjent Vilsågjerne!!! Sender deg enda en gang en trøsteklem. Ta vare på deg selv da!!

Hyggelig at alt står bra til Håpefull. Håper formern endrer seg til det bedre snart...når du slutter med medisinene helt kanskje?? :-)

Skrevet

Det var leit å høre Villsågjerne :-( Håper du etter et hvileskjær har pågangsmot til å satse igjen - noen trenger mer enn ett forsøk (sjansene er jo ikke 100% selv om de er veldig bra :-)

Supre nyheter Håpefull38 med vinking og turning :-) håper kvalmen gir seg etterhvert, den høres ekstremt ille ut....

Skrevet

Uffda, veldig trist Vilsågjerne. Tung melding å få. Håper du finner styrken til et nytt forsøk en dag.

Og gratulerer med turnerbaby Håpefull!

Men håper du snart føler deg bra nok til å begynne å nyte graviditeten.

Er veldig usikker på om jeg føler meg gravid denne gangen. Har denne "stinne" følelsen som jeg hadde sist jeg ble gravid, men ingen andre symptomer. Skulle ønske jeg hadde alle plagene til Håpefull nå hehe, selv om det selvsagt ikke er ideelt. Men vil så gjerne kjenne ett eller annet. Bare et lite tegn, pleeeeease!

Blir gal av denne ventingen ass...

Skrevet

Hei igjen.

Da var også dagens test negativ,så resultatet er opplest og vedtatt.

Så 4 blastocyst inn var ikke akkurat noe å bekymre seg for...

Dette er selvfølgelig en nedtur,men jeg gir meg ikke riktig enda.

Må bare finne et sted å trylle frem nye kronasjer i fra.En Lotto premie hadde passet fint...

Lotte: lykke til med videre ruging. Symptom jakten er grusom,og så lite til å stole på når man pakker i seg hormoner..men jeg krysser fingrene for deg !!!

I går var jeg så heldig å få titte på Cathys lille serum mirakel.

En ting er sikkert,på Serum lager de verdens vakreste babyer !

Den skjønneste gutten jeg noen sinne har sett !!!

Jeg er sikker på at det er verdt strevet når man krysser målstreken.

Jeg håper vi alle får oppleve det.

Diddi: jeg teller fremdeles ned med deg ..desember er rett om hjørnet !!!

Alle gravide : håper dere er ved fin form. Veldig koselig med oppdatering i fra dere også !!!

Klem fra

Skrevet

Da må jeg oppdatere dere, og det er desverre en trist historie.

Jeg har hatt en spontanabort og HCG er synkende så alt håp er ute her :-(.

Tårene triller enda, og jeg forstår ikke helt hva som har skjedd.

Alt så lovende ut!!

På fredag fikk jeg HCG 2. og den var 1900 og det er veldig høy. Begynnte å jobbe igjen på mandag, og etter noen timer så merket og så jeg at jeg begynte å blø. Sendte mail til Penny og fikk beskjed at det var ingen fare, det var bare til å slutte med salospir/Abyl E. "No worries!" Blødningen ble kraftiger og jeg mått dra hjem. Det var masse blod, ferskt blod. Jeg trøstet meg med at jeg ikke hadde noen smerter, og går på masse blodfortynnende så kanskje det virket verre enn det egentlig var. Blødningen ble mye mindre på tirsdag, men det var fortsatt litt blod, både på toalettpapiret og truseinnlegg.Jeg tok en ny HCG prøve som var på 3700. Jeg ble veldig skuffet men Penny var så overbevisende at dette fortsatt var bra. Jeg trengte ikke noe flere prøve.

"Try to enjoy and relax, you need a scan in 1-2 weeks."

Jeg slo meg ikke til ro med dette men hun sa nok en gang at min totale stigningen var bra, og derfor var hun sikkert på at alt var i orden.

I går ettermiddag så fikk jeg litt menssmerter, og rett deretter kom det en stor klump. Da var det over! Det som var veldig rart var at "magen" føltes helt tom etter det, alt ubehag forsvant. Det var heller ikke noe mer blod, alt forsvannt samme med den klumpen. Dette ordnet kroppen opp i på en elegant måte....

Tok en ny HCG i dag, og den er på 932, så den er synkende. Alt håp er ute. Jeg må bare få tilbake energi og motet, så blir det nok en vei videre. Skriver her med en gang som terapi.

Nå har det vært mange nedturer, så jobber meg nok gjennem denne også men lurer virkelig på "Når skal jeg lykkes? Må jeg virkelig gjennom flere runder?

Skrevet

Nei og nei! Uff dette var trist Klar39. Sender deg en god trøsteklem.

Klemklem fra LA

Skrevet

Klar 39, det var virkelig en trist nyhet. Det så ut som det endelig var din tur. Vet akkurat hvordan det føles, ufattelig kjip :(

Det tar litt tid å komme over en slik smell, men vi får støtte hverandre så godt vi kan. Vi må jo lykkes til slutt! Håper Penny finner på noe klokt til neste forsøk for jeg regner med du ikke gir deg ennå!

Det var veldig leit for deg også Villsågjerne. Det tærer godt på psyken, men ikke minst på pengeboka- Håper du får kommet i gang med nytt forsøk snart.

Lotte; nå håper jeg du snart gir litt positivitet til serum-tråden!

Skrevet

Neimen Klar39 da - hvordan har dette gått til? Var sikker på at det gikk veien for deg nå :-( Trøsteklem fra meg

Skrevet

Kjære klar 39.

Jeg har ikke ord,dette er bare kjempetrist..

Skjønner at du har tøffe tak nå.

God klem!

Skrevet

Uff så trist, klar39 :-( Den eneste fattige trøsten er at det jo mest sannsynlig ikke var et levedyktig embryo. Ja du klarer nok å komme deg gjennom dette også. Ikke mist motet, vi er mange som klamrer oss til håpet om å lykkes sammen!

Skrevet

Nei, dette var virkelig trist Klar39!!!! Lei meg på dine vegne..snufs. Håper du finner styrke til å holde motet og troen på at du kan lykkes oppe. Det hadde du fortjent. STOR trøsteklem!!!!!!!!

Skrevet

Mest sannsynlig så skyldes nok ikke dette de flotte embryoene fra 20- åringer.... Håper Penny finner ut av hva som kan gjøres annerledes neste gang - for jeg heier på deg Klar39 og håper du har pågangsmot til nytt forsøk!

Selv må jeg si at jeg er litt skeptisk til all denne medisineringen, og har tenkt å be om at den reduseres mest mulig. Vet ikke om det er årsaken til din SA altså, det var en generell kommentar.

Skrevet

Satt med en stor klump i halsen når jeg leste innelgget ditt Klar39. Nå ble jeg veldig, veldig lei meg. Det var ikke sånn det skulle gå denne gangen.

Hvis du trenger noen å snakke med så send meg en pm og du kan få mob.nr mitt. Jeg vet hvor tøft det er når det raser sammen. Men jeg vet også hvor sterk og modig du er, og at med tid vil du klare å se fremover igjen. Uansett, vi kan ringes eller treffes hvis du ønsker det.

Bamseklemmer og trøst fra Lotte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...