Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en super nyhet Håpefull!

Flott med så god respons fra dine kollegaer.

Håper kvalmen gir seg snart. To krabater i magen som vil gi livstegn fra seg:)

Som tidligere nevnt, tror jeg ikke det blir tur til Serum før etter jul.

Hvor langt i forveien bør jeg ta kontakt med Penny?

Jeg har avtalt med gyn at jeg tar nye prøver og undersøkelse etter neste mens.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med tvillinger håpefull38, dette fortjener du...

Dette fortjener vi alle:) ønsker alle lykke til med fremtidige forsøk, undersøkelser, planlegging og venting.

Jeg hadde lapraskopi idag, og nå er det bare å vente på mensen... og håpe på et forsøk i uke 51, utrolig lenge til!!

Skrevet

Hurra for tvillinger Håpefull38!! :-D

Har ikke begynt nedtrappingen enda, skal halvere fra tirsdag fra 4 til 2 piller pr dag. Synes det høres fornuftig ut for deg å trappe ned fra 3 til 2 og så fra 2 til 1, men kanskje lurt å høre med Penny?

Ønsker Diddy37 og Vilsågjerne riktig god tur til Athen :-) Lykke til!

Skrevet

Da har jeg testet tidlig denne gangen og JA, det ble POSITIVT!!! :-):-)

Er fortsatt litt i sjokk. Jeg har vært så negativt denne gangen, og har ikke hatt/har noen symptoner i det hele tatt. Og jeg kan love dere at jeg har hatt god tid til å skjenne etter. I dag var jeg litt svimmel, og så tenkte jeg at det var greit å bare sjekke ut hva dette var. Dermed kom det 2 rosa strek :-) :-) Det er fortsatt tidlig, men ikke så veldig tidlig heller :-)

I morgen er det 14 dager etter uttakk av donoregg. Så jeg er da 13dpo eller på rugedag 11 (etter norske normer). Skal ta hcg blodprøve på mandag. Får ikke resultat før på mandag hvis jeg gjør det i dag alikavel, så da kan jeg vente noen dager til. Har jeg virkelig klart dette er?????

Klemmer fra en glad ruger!!

Skrevet

Hei Klar39! Så fantastisk å lese:))) Kanskje vi klarte å sende de riktige gravidvibbene til deg sist lørdag:) Herlig! Det blir spennende å høre hva hcg'en er på mandag. God og glad helg!

Skrevet

Ååååh, Klar39 for en fantastisk nyhet! Utrolig glad på dine vegne :)

Kanskje 2 stk du også siden du får positiv så tidlig? Hipphurra!

Jeg har vært utrolig sliten denne uken, og skylder på alle medsene jeg tar. Og denne Clexan sprøyten tar knekken på meg. Er blå og gul over hele magen og har snart ikke flere steder å stikke :( au

Jeg har vært i kontinuerlig kontakt med Penny, og i kveld fikk jeg dato for uttak på donor. Drar til Athen neste onsdag, innsett på torsdag, og hjem igjen på fredag. Denne gangen bor jeg på President, tenkte jeg skulle teste det "faste hotellet" til bim athen farerne, hehe.

Det var foresten fantastisk hyggelig å treffe damene sist lørdag så dette skal vi få til igjen veldig snart. Og neste gang har vi enda flere gravide blandt oss, og forhåpentligvis er jeg en av dem :)

Skrevet

Det var en super nyhet Klar39! Helt fortjent at det var din tur nå. Det ser ut som Penny blir redningskvinnen for mange av oss:)

Blir spennende å høre hva HCG-verdien er på. God rugehelg!

Skrevet

Gratulerer med flott ul både håpefull og enna ;-)

Hipp hurra for positiv test klar 39 !!!

Det er en blå bølge nå...

Er vel lov å håpe på at en selv seiler i medvind også,

Så tiden får vise hva Penny har fått til med 4 blastocyster i denne verpesjuke damen... ;-)

Gratulerer også til diddi med overstått hysto.

Nå er det bare resten igjen ;-)

Skrevet

Gratulerer med positiv test Klar39!!! *HURRA* Endelig var det din tur, nå blir det spennende å se hvor mange som har klort seg fast ;-)

Oi oi, kjempespennende med 4 blastocyster ombord Vilsågjerne :-D Gratulerer som ruger! Krysser alt jeg har for at testen blir positiv om ikke lenge :-)

Ha en flott søndagskveld alle sammen!

Skrevet

YES..... dette var gode nyheter Klar39. Gratulerer!!!! Håper det endelig går din vei nå :-))) Spent på hcg'n nå.

Da har jeg fått gjennomført hysto'n og må si meg godt fornøyd...både med behandlingen på sykehuset og dr. Panos. Kan trygt anbefales. Følte jeg ble meget godt ivaretatt og informert hele veien. Formen etterpå har også vært bra. Fant ingen nye polypper på meg heldigvis, men det var "noe", antagelig fra slimhinna sist som "svevde" litt rundt inni der som ble fjernet, ellers ble det gjort en implanteringlinje og litt scraping. Fikk beskjed om at livmoren min faktisk så bra ut...så på dvd'n med Penny i etterkant. Så nå er det antibiotika i 10 dager...er spent på om jeg vil reagere allergisk på dette. Skal prøve zithromax denne gangen da. Skal også ta Cyclacur i 21 dager....så få vi se hva d blir til så smått om senn :-)

Nå var jeg også så heldig og møtte Vilsågjerne dagen før,og fikk gode råd og støtte fra henne :-) Det ble litt skravlings og noen hyggelig måltider i løpet av den korte tiden der nede. Settes stor pris på!!

Lykke til med ruging...all hell og lykke ønskes deg :-)

Skrevet

Hurra Klar39 - gratulerer - endelig er det din tur! :-) slipp gleden løs!

Lykke til med rugingen Vilsågjerne! Med 4 blastocyster ombord burde sjansene være store ;-) trodde det var vanlig med tre inn, hva er grunnen til at det ble fire?

God tur ned og tvi-tvi Lotte! :-)

Bra at alt gikk vel med hysteroskopien Diddi37 og takk for "referansene" :-)

Skrevet

Hei Pippi.

Selv om jeg var klar over at tilbudet om 4 kunne komme,

var jeg langt i fra forberedt på det.Men vet at flere med flere forsøk bak seg har fått det,samt at det også kan være vanlig når der er overskuddsegg hos donor.En slags ekstra vip service faktisk.

Nå er det jo slik at med min prøvehistorie ligger det ikke i kortene at 4 stk skal feste seg denne gangen,men det er lov å håpe på at en gjør det...

Om der blir 2 slipper jeg tenke på flere forsøk,noe som ville blitt fantastisk.

Jeg har snart brukt 10 år av mitt liv på å ikke bli mamma..

Selv om det bare er de 2 siste årene som enslig,kan jeg vel gå god for at det likevel er en påkjenning..

Men nå er det kun positive tanker som gjelder.

For alle som har fått positive tester,for de som ruger,for de som skal i ilden,og for Cathy som fødte sitt serum mirakel i går.

Klem fra vilsågjerne

Skrevet

Takk for gratulasjoner dere og babystøv fra LA på donortreff (er sikkert påp det var til hjelp).

Her sitter jeg nå og er litt sjelven. Da har jeg fått resultatet på HCG prøve 1. i dag og den var på 732. Så jeg kan si at jeg er definitivt gravid :-)))). Ny prøve vil bli tatt på onsdag. Bare helt utrolig. Stå på damer, er sikkert på at Penny vil kunne hjelpe oss alle sammen! Og kanskje som meg, ikke på 1. forsøk, men på 2. forsøk.

Så bra Diddi at du har fått gjennomført hysteroskopi i Athen. Må være betryggende og ha sett DVD samme med Penny og at hun har godkjent det :-)

Vilsågjerne: Ha en god rugetid og håper for deg at tiden går fort. Krysser alt jeg har for en positivt test for deg også, det er så veldig fortjent!! Sender masse positiver tanker :-)

Lotte40: Lykke til på torsdag, nå er ikke mange dager igjen til innsett for deg. Håper du holder ut med disse klexane sprøyter!

Enna:-) og Håpefull38: Jeg var litt i tvil, men jeg kommer etter! Godt å vite at vil alle 3 nå har blitt gravide. Det var det som var målet når vi var i Athen i September.

Ha en fin ettermiddag alle sammen!

Skrevet

HURRA!!! Gratulerer Klar39!

Lykke til dere andre som ruger og snart ruger:)))

LA

Skrevet

Gratulerer med god og høy hcg måling klar 39 !!!

Spennende med bpl 2, og for ikke snakke om opptelling i rugekassa ;O)

En fin mandag ønskes dere alle rundt om.

Skrevet

Enig med LA! lykke til alle dere som ruger og som er på vei til Athen:)

Super HCG-verdi, klar!

Skrevet

Hei

Kan noen være grei å oppgi e-post adressen til Serum?

Jeg har ikke outlook på PCen og får dermed ikke åpnet linken.

Skrevet

Takk!

Sende mail i går til CFC om SA. Har avtale om å ringe neste uke for å snakke med lege. Har vel nesten bestemt meg for Serum.

Skrevet

Følger med dere her inne, GRATULERER med positive tester og all lykke til dere som prøver. Jeg er i tankeprosessen om å gå over til Serum etter mange runder på Cfc. Hvordan har dere gjort det med betaling på Serum? Kort/kontant?

På forhånd takk for svar!

Skrevet

Medisiner som du kjøper der må betales kontant på klinikken. Det finnes minibank "rett rundt hjørnet" som man kan ta ut hvis man trenger. Behandlingen kan betales kontant eller med kort! Jeg har brukt kort og det fungerte godt :-)

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg håper det står bra til med hver og en av dere.Selv er jeg halvveis i ruginga i dag,og det å si at jeg føler tiden flyr er en merkbar overdrivelse.

Jeg skulle jo helst hatt svaret i går !!!

Det er jo vanskelig å si noe som helst om utfallet.Alle potensielle symptomer er vel trolig bivirkninger av den solide medisin coctailen man opererer med...Ikke rart man bli trøtt med 2 typer antibiotika pluss hormonene man hiver innpå..

Men holder motet oppe og håpet inntakt...

Hvor tidlig har dere andre dristet dere til å teste ?

I morgen er det endelig helg,håper den blir fin for alle ;O).

Lotte : Håper du får et fint opphold i Athen.

Klem fra

Skrevet

Hei Vilsågjerne. Veldig spennende, ikke lenge til testdato! Jeg hadde ingen merkbare symptomer. Jeg testet 13 dager etter eggløsning av eggdonor. Jeg satt inn egg torsdag den 20. oktober, og test fredag den 28.oktober, så det var på min 8.rugedag med innsett av blastocyst. Den ble fort positiv da:-) Lykke til!

Lotte: Lykke til med innsett i dag! Nytt litt sol i Athen, her i Oslo er det grått og trist.

Skrevet

Jeg har fått svar fra Penny om at hun synes jeg bør komme til Athen for en sjekk. Jeg vet at Lotte har gjort det samme. Hva med dere andre?

Og var det evt verdt det?

Jeg reiser gjerne ned hvis det gir en større sjanse for å lykkes.

Skrevet

Jeg skal ned å ta hysteroskopi 28-29 nov. Dette fordi jeg testet positivt på hidden klamydia og fordi jeg har hatt mange resultatløse forsøk med gode egg. Så tror ikke det er slik at alle må ned først uansett, det kommer vel litt an på situasjonen til den enkelte. Men anbefaler å ta hidden klamydia test, den trenger du ikke reise ned dit for å ta, jeg sendte prøven fra Norge i posten iht instruks fra Penny. Spør henne hva som er grunnen til at hun ønsker at du skal komme ned MissTaurus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...