Gå til innhold

Damer.. "Bh"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter skikkelig med angst. Og har jeg på bh, mister jeg rett og slett pusten.. Går bra noen minutter men..

Nå har jeg kjøpt noe som er helt, en "topp" liksom, holder puppene oppe, og er slik stramme greier ved ryggen, er ikke slik som en vanlig bh og "dele" i to, liksom.

men også denne merker jeg er litt vond.. Ikke slik som vanlig bh, men enda litt ubehagelig... Går dette over.. ? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke helt hva du mener å spørre om? Om angsten går over? En tur til lege hadde vel gjort seg.

Om den ubehagelige følelsen av toppen din går over? Det kan jeg ikke tro. Men det er jo ikke normalt å få pusteproblemer og smerter av BH.

Skrevet

Angsten går ikke over nei. Men den ubehagelig følelsen ja.. denne toppen er ikke såå ettesittende som vanlig bh, så skjønner ikke hvorfor jeg skal ha litt ubehagelig følelse nå også. Er foressten slik med olabukse også..

Skrevet

Antagelig ikke, siden det kommer fra hodet ditt og ikke fra plagget du har på deg. Du har forandret plagget og ikke hodet.

Skrevet

Hodet mitt?

av ettesittendeklær strammer det jo skikkelig, og trekker omtrent pusten ut av meg, og det er bare hodet mitt ? :S

Skrevet

Da har du for trang BH. Eller så sitter problemet i hodet, ja...

Skrevet

Kan umulig være trang bh, jeg har prøvd på alle hakkene.. og en større størrelse osv... samme med tskjorte, blir det før ettesittende, må jeg kaste meg ut av den, får jeg ikke det til med engang, får jeg panikk..

Skrevet

Og du mener fortsatt at dette ikke sitter i hodet ditt?

Skrevet

Nei, klarer liksom ikke helt sette meg i det..

Skrevet

Vanskelig å si.... men det er veldig mange (de fleste, visstnok) som går med bh'er som ikke er riktige i størrelse.

Ingen bh'er var gode å gå med for meg, og hadde ofte vondt i ribbenene (selv om de var løse) eller "tungpustet" (hvis de var for stramme) tidligere.

Min løsning var "Det lille under" på Paleet i Oslo. De er veldig flinke til å finne riktige bh'er og riktig størrelse og passform til hver enkelt. Litt dyrere, men veldig god kvalitet, så du trenger ikke mange.

Selv nå når jeg kan å tilpasse bh'ene mine så finner jeg ikke bh i vanlige undertøysbutikker (med de vanlige merkene), fordi de ikke finnes i riktige størrelser eller passformen blir helt feil. Jeg har også fått hjelp av såkalt "dyktige" folk i andre større undertøysforretninger, men det bli aldri riktig likevel. Det er bare to merker som passer mine bryst og min kroppsfasong.

Vet ikke om det er angsten din som gir deg problemet, men det kan jo hjelpe om du er sikker på at du har helt riktig bh for deg.

Verdt å ta turen innom "Det lille under" om du er i Oslo. Så kan du jo prøve, få hjelp og se hvordan de bh'ene føles :)

Skrevet

Dropp hele BHen. Bare bruk en vanlig trøye. Så sant du ikke har veldig store pupper går det helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...