Gå til innhold

Emmaljunga Mondial duo, noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe en emmaljunga mondial duo med chrom understell. Syns hjula ser så spinkle ut, lett å få rust på hjulstellet og baggen blekes lett... stemmer dette? Kan ikke dere som har denne vogna fortelle meg litt, positivt og negativt :)

PÅ forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ruster i hvertall IKKE ;) alt er rustfritt ;);) hjula ser spinkle ut i forhold til uniq dekkene ja, men er ikke de i det hele tatt. Passer godt med mondial duo. Har en beige en..hatt den i 9 måneder, brukt i 6 snart 7..har ikke funnet noe negativt enda ihvertfall. Den kan jo blekne hvis den står i sola hver dag i flere måneder, men det gjelder jo alle vogner eller stoff. Min er sånn falsk skinn..får jeg noen flekker så bare tørker jeg av med en fuktig klut, går bort med engang. Hatt den med på stranda flere ganger i sommer også..ingen forskjell. Stor å romslig og veldig lett å trille ;) + kjempe fin vogn! super fornøyd :D

Skrevet

Signerer den! Jeg har en Edge Duo da, men de er jo veldig like. Min har blitt brukt i hele sommer (ca 5 mnd) og er overhodet ikke falmet - hele vogna er like fin som da den var ny. Fantastisk god å trille, har allerede gått maaange mil bak denne vogna:) Emmaljunga er i en særklasse mener nå jeg, ifht til komfort (for både baby og voksen!) og ikke minst kvalitet. ANBEFALES!;) ..Og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...