Drømmen123 Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Hei Er 2 dager over IKM, men tester kun negativt. Testet senest i dag. Vet 2 dager ikke er noe særlig lenge over, men blir jo så forvirra og spent når den ellers er så presis I tillegg har jeg nettopp oppdaget brun utflodlignende veske i bindet... men ingen rødfarge. Og bobler som bare det i magen nå. Noen av dere som hadde det slik? Har egentlig gitt opp håpe på fulltreffer denne mnd, men spennende å lese om deres erfaringer uansett Håper ikke jeg er til bry
FireFineTroll Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg produserer hcg i sakte tempo, og forstår veldig raskt og en god stund før testene sier at jeg er gravid....Tar ørten tester og mange negative tilogmed etter IKM. Men jeg er gravid og magen vokser like herlig hver gang. Så slik du forklarer kan det være det samme med deg. Hold ut og ta gjerne en test til fredag morgen=) Du er aldri til bry her inne! Masse lykke til <3
*Lykkelig 1984* Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg testet positivt dagen før IKM, testen lyste gravid før det var gått ett minutt, så kansje jeg produserer hcg fort da? Og jeg hadde lyserosa utflod på IKM-dagen, så brun utflod trenger ikke å bety at du får mensen:) Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå