Gå til innhold

Har dere tatt/ skal dere ta influensavaksine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hva jeg skal gjøre... Er i uke 13, og det anbefales å ta den etter uke 12... Hva har/skal dere gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Milla med 1 Jente og Spire
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å ta den:)

Lykke til med valget!

Skrevet

Jeg skal ikke ta den.

Jeg var høygravid under svineinfluensaepidemien for 2 år siden og ble omtrent tvunget av jordmor til å ta den vaksinen 10 dager før terminen (fødte 11 dager over termin..).

Verken jeg eller jenta mi har hatt noen ettervirkninger som jeg vet om, men jeg kommer ikke til å ta noen som helst vaksine mens jeg er gravid denne gangen.

Skrevet

Jeg tok svineinfluensavaksina da jeg var gravid sist. Jeg var midt i graviditeten da det stod på som verst og man ikke hørte om annet i nyhetene...

Men denne gangen skal jeg ikke ta noen vaksiner!

Skrevet

Jeg skal ikke ta den, har aldri tatt influensavaksine og aldri hatt influensa.

Skrevet

regner med å ta, prøvd ordentlig influensa en gang tidligere, og det frister ikkje igjen med to småbarn og en innsida!

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Denne gangen blir den ikke tatt, ble ikke tatt sist svangerskap heller, tok den i 09, da ble vi jo nesten tauet inn av jordmødrene og tvangsvaksinert, så følte ikke at jeg hadde noe stort valg da.. Men aldri mer, var styggdårlig pga den i 4 dager etterpå, var totalt utslitt, hadde feber, stiket klødde som verst osv, tar ikke sjansen på det denne gangen, har jo en liten sønn som trenger moren sin 24/7, funker lite å ligge 4 dager og sove da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...