bitthen Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Er så usikker på hva jeg skal gjøre... Er i uke 13, og det anbefales å ta den etter uke 12... Hva har/skal dere gjøre?
Gjest Milla med 1 Jente og Spire Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har ikke tenkt å ta den:) Lykke til med valget!
Trultetryne Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg skal ikke ta den. Jeg var høygravid under svineinfluensaepidemien for 2 år siden og ble omtrent tvunget av jordmor til å ta den vaksinen 10 dager før terminen (fødte 11 dager over termin..). Verken jeg eller jenta mi har hatt noen ettervirkninger som jeg vet om, men jeg kommer ikke til å ta noen som helst vaksine mens jeg er gravid denne gangen.
MammaMø med to små Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg tok svineinfluensavaksina da jeg var gravid sist. Jeg var midt i graviditeten da det stod på som verst og man ikke hørte om annet i nyhetene... Men denne gangen skal jeg ikke ta noen vaksiner!
klatrejenta Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg skal ikke ta den, har aldri tatt influensavaksine og aldri hatt influensa.
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 regner med å ta, prøvd ordentlig influensa en gang tidligere, og det frister ikkje igjen med to småbarn og en innsida!
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 Denne gangen blir den ikke tatt, ble ikke tatt sist svangerskap heller, tok den i 09, da ble vi jo nesten tauet inn av jordmødrene og tvangsvaksinert, så følte ikke at jeg hadde noe stort valg da.. Men aldri mer, var styggdårlig pga den i 4 dager etterpå, var totalt utslitt, hadde feber, stiket klødde som verst osv, tar ikke sjansen på det denne gangen, har jo en liten sønn som trenger moren sin 24/7, funker lite å ligge 4 dager og sove da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå