Gå til innhold

Oj!!! Skal vektpila gå så fort opp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var litt mye kanskje ja, men går jo litt i rykk og napp... Kanskje du venter tvillinger;-) ?

Jeg er også i uke 8 (7+3 i dag) og har gått opp 1.5kg.. Jeg er livredd for å legge på meg raskt og mye, da jeg gikk opp 34.5kg i forrige sv skap, og jeg er ikke helt slank fra før..

Har erfsrt at det er fryktelig forskjell på det der... Første gangen husker jeg ikke, andre gangen gikk det gjevnt og trutt oppover, men sakte, 3 gangen la jeg på meg 8 kg på 15 uker og måtte begynne med mammabukser i uke 7, men det endte i MA, 4 gangen tok jeg av 3 kg i 1 trimester og nå har jeg hittil mistet 2 kg siden jeg ble gravid. Jeg er 6 uker på veg nå.

Ingen fasit altså :)

Annonse

De første ukene hadde jeg en helt enorm matlyst, og gikk opp to kilo før uke 7. Så slo kvalmen inn for fullt, men det eneste som hjalp på var å spise. Så jeg spiste, men nå blir jeg så stappa av å spise mye, så jeg spiser lite, men ofte. Og nå har jeg plutselig gått tilbake til normalvekta mi, så det kan jammen gå litt opp og ned.

Kan anbefales med små måltider og heller litt oftere. Bedre for fordøyelse og forbrenning og alt. Men det viktigste er at du og spiren i magen har det bra! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...