Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er det bare min maskin? Det er noen dager siden jeg var her, i dag da jeg skulle logge inn så tok det veldig lang tid før logg innfeltet kom opp og jeg får heller ikke opp "Din side". eller er det fler som opplever dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 20. oktober 2011 #2 Del Skrevet 20. oktober 2011 Heisann. Jeg kan dessverre ikke si noe annet enn at ja, det er flere som opplever dette. Det er utrolig irriterende, men vi finner ikke helt ut av hva som er galt. Men jeg tror det skal gå veeeeldig mye bedre når vi legger om.. Hvis det er en trøst?!? Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. oktober 2011 #3 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har det samme problemet. Men jeg får fint til å logge inn via Barn i Magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
novembergutten:) Skrevet 20. oktober 2011 #4 Del Skrevet 20. oktober 2011 jeg har måttet logge inn to ganger for å bli logget inn.. TUNGVINDT, sånn har det vært i flere uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 20. oktober 2011 #5 Del Skrevet 20. oktober 2011 Takk! Det gikk jo kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå