Gå til innhold

Plutselig grusomt sliten ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. våknet opp idag og følte meg skutt lenge før jeg sto opp av senga. Har vært helt utslått i hele dag til tross for at jeg har prøvd å slappe av, ligge meg litt nedpå osv. Sov mange timer i natt også. Har hatt en del murringer og kjenner at det ofte stikker, kan det være tegn på at noe nærmer seg? Er engstelig, bor langt unna sykehus.. Noen av dere som har opplevd lignende? Er forresten 35 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååhhh høres akkurat ut som min dag i dag!!!

Da jeg våknet så var jeg helt utslitt, enda natta har vært rimelig grei etter forholda...sovet hele natta bortsett fra et do besøk.

Måtte sende en meld t ei venninne å avlyse besøket for følte kun for å ligge på sofan og det skal jeg si jeg har gjort med god samvittighet også.

Leverte mini på skolen halv ni og gikk rett hjem på sofan og der sovnet jeg og er igrunn klar for å sove igjen nå...

Hatt masse småubehagelige kynnere i dag men ikke vonde vonde liksom!!!

Håper såååå at dette er tegn på at det skjer noe de nærmeste dagene, er 38+6 i dag så er veldig klar for at noe skal skje!!!

Skrevet

Sånne dager har jeg også innimellom. Kan våkne utslitt å ikke klare noenting, må sitte å dusje nesten:P! Noen ganger kan det komme helt plutselig, når jeg er på butikken ol. Har bare lyst til å legge meg ned, hehe.

Det er nok helt normalt å ikke no farlig:)!

Er 37 uker forresten, men har hatt det litt sånn noen uker nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...