Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så slapp og trøtt hele tiden. Er ikke mye tull med gutten på natten, heller. Våkner 1-2 ganger. Men nå føleer jeg meg helt tappet. Orker nesten ikke stå opp. Er det noen som har noen ide om hva det kan være? Tar jerntilskudd, men kanskje ikke så høy dose. Vet stoffskiftet ble sjekket noen uker etter fødsel. Slitsomt:-(. (selv om jeg vet andre her har det mye verre i forhold til søvn etc)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du ammer? Kan jo hende at du trenger mer mat selv, da amming er veldig energi krevende. Får du pumpet så kanskje far kan ta en mating om natten i helga? Utrolig hva en hel natts søvn har å si:) Det er ganske energi krevende å mate på nettene over lengre tid, uansett om det ikke er ofte. Og når det er over flere måneder så er ikke det så rart;)

Men jeg er ingen lege så kanskje du skal ringe å høre? Skader jo ikke ;)

Lykke til og klem:-D

Skrevet

Ikke gravid nei... Vurderer faktisk å slutte å amme, har vært så mye vondt i brystene. Og mistenker at det er derfor jeg er så uopplagt. Gutten er snart 5 m nd. Synes det er veldig koselig å amme da. Men tror nok de 3 første mnd er de viktigste med tanke på amming.

Skrevet

Har hatt det sånn lenge selv og nå er gutten min snart 8 mnd...... Har ikke ammet i det hele tatt og tok også prøve av stoffskiftet mitt når mini var ca. 3 mnd og de fant ikke noe galt. Gikk til legen for et par uker siden og spurte om hun kunne ta blodprøver av meg for å sjekke litt av hvert og det viste seg at jeg har b-vitamin mangel. Går nå på B-vitaminer og bare går og venter på at jeg skal føle meg opplagt men vet liksom ikke hvor lang tid det tar før medisinene virker jeg. ; )) Rådet mitt er altså å gå til legen og ta utvidede blodprøver, kan jo hende du mangler noe. : ))

Skrevet

Takk for alle råd:-). Skal til legen neste uke. Så bytter jeg ut et ammemåltid med MME. så får vi se om det hjelper:-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...