Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Men synes faktisk det er flaut. Er det bare jeg som er slik? Føler meg litt dum når jeg bestiller pizza til bare meg selv... Huff.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Ingen vet vel at det er bare til deg? Pizzabudet spør vel ikke om sånt..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Nei, men føler at det blir åpenlyst hvis jeg bestiller en liten pizza? Stor blir jo veldig digert... Huff, man skal liksom ikke bry seg så mye om andre, men jeg tenker slik. Spesielt siden jeg er litt overvektig
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Siden det ikke finnes sunne restauranter som leverer mat på døren i norge. Kan vel ikke engang helsefrikkene her dømme deg for å spise peppes pizza.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Ja, men jeg bryr meg ikke så mye om hva de her inne tenker da. Tenker mer på at det er litt flaut å bestille pizza bare til meg selv og så kommer pizzabudet og tenker sitt. Ikke sikkert han/hun bryr seg i det hele tatt, men huff, jeg tenker det.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Hvis mannen min og jeg skal dele en pizza, så bestiller vi liten...fordi vi ikke orker å spise en stor. Skal ungene ha også, så bestiller vi stor. Tror du overvurderer pizzabudet litt her
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 Bare bestill da. Pizzabudet tenker nok ikke over at det bare er til deg. Har bestilt pizza alene jeg også før og har ikke tenkt noe mer over det. Og hvis du absolutt ikke "tør" bestille liten pizza så bestiller du en medium og spiser resten til lunch imorgen med salat eller no ved siden av
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 Ja, det er sikkert bare jeg som er rar og som bryr meg for mye om hva andre tenker, huff, er egentlig veldig slitsomt... Er bare det at det føles så flaut å bestille pizza. Og så er jeg redd for at andre naboer skal se det og tenke at jeg er veldig usunn osv. Jeg er nok noe for meg selv.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 Du kan ikke ha mange problemer i livet ditt, om dette er noe du grubler så mye over Bestill den pizzaen og gled deg over hvor godt du har det, og hvor få bekymringer du måtte ha
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #10 Skrevet 19. oktober 2011 For en merkelig konklusjon du trekker. Kun fordi man grubler over slike ting (som helt garantert går på usikkerhet), er det ikke gitt at man har få bekymringer i livet.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #11 Skrevet 19. oktober 2011 Tro meg den unge studenten som kommer med pizzaen din driter lang vei i det! Han vil bare at du har bankkort/cash klare slik at han kan fyke videre raskest mulig. Bare bestill deg pizza!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #12 Skrevet 19. oktober 2011 Hæ bryr du deg om hva et pizzabud tenker?? Han vet vel ikke om du får flere på besøk eller at det bare er til deg? Hadde ikke tenkt over det ett sekund for å si det sånn;) Kos deg med pizza du:)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #13 Skrevet 19. oktober 2011 Signerer denne.. Det handler jo om usikkerhet, og lav selvfølelse, og DET er ikke noe lite problem det!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #14 Skrevet 19. oktober 2011 Takk for svar og støttende innlegg, jenter. Gidder ikke engang å kommentere hun som sier at jeg må ha det enkelt i livet, det var ufint. Jeg tenker nok mer på slike ting enn normalt, så jeg ofrer det mye tanker. Ser ut til at det ikke blir pizza her i dag, dessverre... Hadde vært godt. Men får spare det til jeg har en jeg kan dele med, så sliter jeg ikke med følelsene mine rundt hva pizzabudet eller naboer tenker. Hilsen rare HI
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #15 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har jobbet som pizzabud og tro meg, vi gir fullstendig beng i om man bestiller alene eller sammen med noen Ikke tenk på det
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #16 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg er også slik:) Vet ikke hvorfor, men sånn er jeg nå
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #18 Skrevet 19. oktober 2011 Ja, huff, det er slitsomt. Det ble ikke pizza på meg i dag, så da ordnet det seg uansett. Jeg tenker altfor mye på hva andre tenker, er vel usikkerheten det da. Tenker også på det på butikken. Hvis jeg f.eks. kjøper noe som er stort (som en isboks), så tenker jeg at den i kassen tenker at jeg skal hjem og spise hele selv. Synes det er flaut å kjøpe alt som er usunt. Er også fordi jeg føler meg så stor, så hver gang jeg kjøper noe usunt er det ekstra ille... Får ta Peppes en annen gang, i selskap med andre! HI
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #19 Skrevet 19. oktober 2011 Dagens tips; Neste gang du får lyst på pizza så bestiller du en STOR og HALVSTEKT pizza. Så har du pizza i to dager Dette er kjempelurt for en liten og en stor koster ikke mye i forskjell, og bestiller man en halv avhver, så får man to forskjellige pizzaer til to forskjellige dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå