Dossa :) Skrevet 26. oktober 2011 #176 Skrevet 26. oktober 2011 Tusen takk for omtanken Tigerlise og Marianne. Det varmer mitt hjerte at vi er her for hverandre *smiler*
Ming82 Skrevet 26. oktober 2011 #177 Skrevet 26. oktober 2011 Kondolerer så mye Dossa. Det er fælt når noen så kjær blir tatt fra oss. Sender deg en god klem vennen. Leah: Du har reddet et liv i dag. Stakkar katten. Så er du så flink som har begynt med julegaveshopping. Jeg pleier ikke å begynne med det før desember. Takk til dere som ønsker meg god bedring. Føler meg bedre allerede. Jeg har da vært hos legen i dag og tattcelleprøve Hun har henvist meg til gun med mistanken om pcos. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal reagere, bør jeg liksom bli bekymret? Jeg kan så lite om dette.
Dossa :) Skrevet 26. oktober 2011 #178 Skrevet 26. oktober 2011 Tusen takk Cornflake :-) Veit du hvorfor gyn mistenker pcos? Krysser fingra for at alt er bra med deg snuppa :-) Jeg kan ikke så mye om pcos, men kanskje Happy kan svare deg...eller hadde ho kanskje ikke det....huff det var denne husken da *ler* Er du noe bedre Cornflake?
Metti er håpefull Skrevet 26. oktober 2011 #179 Skrevet 26. oktober 2011 bare en liten oppdatering fra meg Hvis dere går inn på facebook ser dere testen jeg tok i dag. Jeg så på testen rett etter jeg tok den tenkte ja den er seff negativ så jeg ventet ikke fem min. Så på testen igjen etter noen timer og da var den svak svak positiv. Fikk jo en slik sist mnd så har ikke troa i tillegg er tempen så lav at det umulig kan være en spire der. Er forresten 14 dpo og spotter som bare det nå skal jeg lese deres innlegg
1973modell Skrevet 26. oktober 2011 #180 Skrevet 26. oktober 2011 kondolerer dossa. her går det ikke så bra.. startet å blø på formiddagen.. :-( å nå fossblødde jeg nettopp.. å mye smerter i magen ringte til st olav, får komme til dem i morgen.. men tror alt håp er ute nå desverre.. å jeg som hadde senket skuldrene og startet å glede meg... jaja, da ble det nok ikke min tur denne gangen heller.. :-(((
Ming82 Skrevet 26. oktober 2011 #181 Skrevet 26. oktober 2011 Legen sa at det var pga mine smertefulle mensen, kraftige blødninger og evigvarende urenhud I tillegg til min familiehistorie, mormor, tante og mamma har måtte fjerne lvmoren før de fylte 50. Jeg spiser rissuppe akkurat nå, håper jeg blir helt bra til morgen
Metti er håpefull Skrevet 26. oktober 2011 #182 Skrevet 26. oktober 2011 kondolere så mye Dossa !! verden er urettferdig noen ganger ... Leah : flink du var som reddet katten Cornflake : god bedring .. Turbojenny som jeg snakker ganske mye med har pcos og hun fant ut at hu var gravid for to dager siden med hjelp av pergo Det er masse stoff om det på nette tror eg
Metti er håpefull Skrevet 26. oktober 2011 #183 Skrevet 26. oktober 2011 nei og nei 1973 da var ikke sånn det skulle ende.... Gir deg en stor klem
Dossa :) Skrevet 26. oktober 2011 #185 Skrevet 26. oktober 2011 Tusen takk alle jentene mine for deres omtanke :-) Metti, så spennende da. Håper streken blir tydeligere imorra snuppa!!! Unner deg en liten spire, det er din tur nå *smiler* 1973modell, neiiii dette var trist å lese. Tårene renner mens jeg leste innlegget ditt vennen. Trodde det skulle gå bra denne gangen, huff ord blir så fattige. Sender deg en god klem vennen :-) Nå skal jeg kjøre gullet på håndball trening. Har huset fullt av nabounger, elsker det :-)
Marianne_87+2små Skrevet 26. oktober 2011 #186 Skrevet 26. oktober 2011 Huff 1973, håper du til tross for blødning idag får gode nyheter når du kommer på sykehuset imorgen. Skal krysse alle fingrene jeg har for deg og sender over en trøsteklem.
Lurifax og knøttene Skrevet 26. oktober 2011 #187 Skrevet 26. oktober 2011 Sender dere en ekstra stor klem i dag 1973modell og Dossa. Dere har helt rett, livet er urettferdig, og livet blir rett og slett ikke det man planlegger at det skal bli. Håper det kommer lysere tider i vente veldig, veldig snart.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 26. oktober 2011 #188 Skrevet 26. oktober 2011 Neeeiiii, ikke du også 1973modell!!! Du får ikke lov å miste spiren!! Krysser fingrene for at alt er bra når du skal på kontroll i morgen, det er jo mange som blør som det faktisk går bra for Cornflake, håper formen din er bedre nå, spysjuka er noe årntli dritt!!!
Dossa :) Skrevet 26. oktober 2011 #189 Skrevet 26. oktober 2011 Kom hjem fra håndball trening med gullet og det som møtte meg i døra var ei lita frøken med røde kinn og blanke øyne. Vesla har fått høy feber :-( Så ho må være hjemme fra barnehagen imorra. Det er mannen som må bruke sykt barn de neste dagene, jeg har en del på jobben som må gjøres ferdig før vi tar helg. Vi har planer om hotell tur neste helg, men må se an formen til ungene og jeg veit ikke ennå når begravelsen til onkel blir heller, så da må vi legge planene litt på is foreløpig. Alle mine gull sover søtt i sengene sine. Mannen sa at han ville bære vesla inn til oss når vi skal legge oss, han blir urolig når de har feber *søte mannen min* ;-) 1973modell, jeg sier som de andre jentene, håper du får gode nyheter når du skal til legen imorra. Krysser fingra for deg snuppa *smiler* Nå ser jeg på gøy på landet :-) Cornflake, går det bra med deg?
Ming82 Skrevet 26. oktober 2011 #190 Skrevet 26. oktober 2011 Huff Dossa, håper dine små blir fort frisk. Når er det vel bare mannen din igjen som ikke har blitt syk? Hvordan føler du deg vennen? Jeg føler meg mye bedre nå Litt rar i magen fortsatt, men blir nok helt fin igjen til i morgen. Tigerlise: Hvis jeg får lov å spørre...hva heter gynekologen du gikk til? Jeg har blitt henvist til en som jobber på Medicus. Leah: Jeg har funnet ny fjortisserie Hellcats Hvis du likte One tree Hill, så tror jeg du vil like denne også.
Dossa :) Skrevet 26. oktober 2011 #191 Skrevet 26. oktober 2011 Cornflake, er bare gullet og mannen som har holdt seg friske. Håper de holder seg det ei god stund fremover :-) Jeg er i bedre form idag, hoster ikke like mye og hodet verker ikke fullt så mye heller *juhu* Vesla våknet og leker nå med pappa'n sin i sofaen *ler* Blir vel ikke lagt noen aksjer ikveld, MÅ få gjort det de neste to dagene *smiler* Så godt å høre at du er i bedre form vennen min :-):-) Hvis du spyr neste gang så skal det være pga en liten spire snuppa <3<3
*lille blomst* Skrevet 26. oktober 2011 #192 Skrevet 26. oktober 2011 huff da dossa! kondolerer så mye! (var ik du nettopp i en begravelse og håpet å slippe det på en stund??? livet er ikke rettferdig!) Nei, 1973mod! dette blir bare helt feil! Sender deg varme tanker og en god klem! *klemme på*! Hva er egentlig oddsene for at det skal gå så himmla mye galt for oss i bollen??? Kjiiiiiipt! Neste som får spire er det bare nødt til å gå bra for! Sukk...
Dossa :) Skrevet 26. oktober 2011 #193 Skrevet 26. oktober 2011 Det stemmer lilleblomst at jeg nettopp har vært i en begravelse, fredag sist uke. Også blir det en til neste uke *huff* Det har vært for mye uflaks for mange av oss i bollen. Nå må det være nok. Vi fortjener lykke og masse glede *smiler* Enig med deg lilleblomst, neste som roper ut gravid må det lykkes for :-):-) Sitter og ser på tangerudbakken, de er så gode og søte *smiler*
Mammapudding Skrevet 26. oktober 2011 #194 Skrevet 26. oktober 2011 Dossa: Kondulerer, så utrolig trist:( Håper også at snuppa di blir fort frisk:) Dere får satse på aksjelegging i morgen:) 1973modell: Nei:( Håper ikke du mister selv om det høres slik ut:( Cornflake: Kanskje jeg skal sjekke ut den serien også Har ingenting mer å si egentlig..hadde tenkt å skrive noe men husker ikke hva
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 26. oktober 2011 #195 Skrevet 26. oktober 2011 Cornflake, han het Erling Ekerhov eller noe sånt. Veldig godt fornøyd med ham :-) Dossa, vi har også sett Tangerudbakken. De er jo så søte og herlige Men er nok mye vi ikke ser... Flott uansett å se at de kan ha et verdig og meningsfylt liv!
Ming82 Skrevet 26. oktober 2011 #196 Skrevet 26. oktober 2011 Takk Tigerlise Jeg har blitt henvist til Terje Sørdahl. Jeg syns det er rart at legen tenker på pcos. Jeg har da eggløsning hver mnd, ikke noe mye hårvekst på uønskede plasser hm..... Eneste er jo smerte og varierende syklus.
Dossa :) Skrevet 27. oktober 2011 #197 Skrevet 27. oktober 2011 God morgen snupper :-) Vesla våknet opp med 39.6 i feber, så ho skal være hjemme og kose seg med pappa'n idag. Snuppa skal få en hviledag også sjøl om formen hennes er bedre. Har bare godt av en dag hjemme med ro og hvile :-) Jeg våknet idag tidlig med tårer i øyekroken. Hadde et forferdelig mareritt. Jeg drømte at mine 3gullunger ble drept i en bil ulykke. Bilen kjørte utfor et stup og rett ut i vannet. De ropte og skreik på mamma men jeg fikk dem ikke løs fra setene. Det var helt for jævlg å se dem drukne :-(:-(:-( Huff, jeg må si jeg gruer meg til det er leggetid ikveld :-( Idag er jeg på dag 15 og er spent på om jeg får en positiv el test idag. Vi må få lagt inn aksjer sjøl med syke unger rundt oss. Får bli en kjapp en tenker jeg *knis* ;-) Jeg må gjøre meg klar. Ha en fin torsdag jenter <3<3
1973modell Skrevet 27. oktober 2011 #198 Skrevet 27. oktober 2011 hei. tusen takk for omtanken jenter.. Blør mye mindre nå, å har heller ikke smerter.. Men frykter det har gått galt, pga menger blod i går.. Selv om jeg vet det er mulighet for at det ikke er noe galt selv om jeg har blødd.. hadde å en styrtblødning for 8 år siden, men da trodde legene jeg mistet en tvilling.. Har time på sykehuset kl 13. gruer meg.. Dette blir en lang dag..
Mammapudding Skrevet 27. oktober 2011 #199 Skrevet 27. oktober 2011 God morgen jenter:) Dossa: For et grusomt mareritt!! Men man drømmer bare at de man er veldig veldig glad i dør fordi man er redd for å miste dem, så det betyr bare at barna dine har en mamma som elsker dem veldig masse Men håper du slipper flere sånne mareritt, for det er ikke noe gøy:/ Stakkars snuppa de som har så mye feber, håper det går fort over:) Og at de begge to får en fin dag med pappan til å slappe av å bli helt bra igjen:) 1973modell: Håper virkelig du får gode nyheter i dag, det er jo bra at du ikke har vondt å ikke blør så mye nå! Lykke lykke til kl.13!! Nå sitter vi å ser på barnetv og Leah spiser eple..i går spiste hun en gulrot til frokost, pluss litt ost av brødskiva jeg hadde laget..Ser helst at hun får i seg litt mer til frokosten, men kan jo ikke tvinge henne til å spise heller Skal nå lage en brødskive og håpe at hun spiser:) Og så er det torsdag og husvaskedag igjen, syns de torsdagene kommer mye kjappere enn andre dager Jaja, det ser nå ikke så ille her i dag, så det greier seg vel med litt rydding, støvtørking og støvsuging:) Ha en superfin dag jenter:)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. oktober 2011 #200 Skrevet 27. oktober 2011 Huff og huff, for en ekkel drøm, Dossa!!! Har hatt lignende drømmer selv (heldigvis ikke så ofte), og da blir man kald og kvalm i timer etterpå. Er så ufattelig redd for å miste den aller kjæreste lille skatten jeg har <3 Men det er vel helt normalt, bare fryktelig ubehagelig... 1973modell: Masse, masse lykke til i dag!!! Tenker på deg Cornflake, har hørt noen som ikke var så fornøyd med denne Terje, men det tror jeg ikke du skal tenke for mye på. Bare tropp opp med en positiv innstilling, så går det nok bra Er jo ikke alle som har like god kjemi med alle. Han er helt sikkert flink, men sørg for å få svar på alle spørsmålene dine. Det har du krav på! Vet ikke hvorfor legen tenkte på pcos, men det finner nok gyn ut av. Håper det bare er en liten justering som skal til, så sitter du med en spire før du aner ordet av det :-)) Bra du blir tatt på alvor iallfall. Når har du time? Pleier å være kort ventetid på Medicus. Leah, kos deg med husvask i dag *flinke deg* Jeg skal ta blodprøve i dag *æsj*, men greit å vite at alt er som det skal. Har forresten nesten stoppet å blø nå, jippi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå