Gå til innhold

Gullfiskbollen! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at jeg går glipp av mye her inne bare ved å være borte et par dager :P Har nå lest igjennom det meste og oppdatert meg! ;-)

Jeg har heller ingen bra tips for å få fart på sexlivet, men vet at erfaring at det er viktig å føle seg bra med seg selv. Selvtillit er som oftest tennende på partneren også ;-)

Ser at de fleste her har vært sammen med partneren i mange år og da er det jo veldig normalt at det blir mindre sex. Alikevel er det kanskje enda viktigere å gjøre noe med det, så man ikke sklir helt fra hverandre. Jeg gikk igjennom en skilsmisse for ca 1 år siden nå og vi var sammen i 6 år. Siste året hadde vi sex gjennomsnittlig 2 ganger i måneden ca. Og selv om vi skiltes som veldig gode venner så mener jeg at vi mistet veldig mye der. Vi ble mer venner enn kjærester og den nærheten vi engang hadde forsvant (og hadde nok vært borte ganske lenge) Uansett hva folk sier, så er sex viktig i et forhold. Og det er verdt å legge litt tid å jobbe med det, hvis man føler det ikke er sånn som det burde vært. Det var selvfølgelig også andre grunner til at jeg og ekskjæresten skilte lag, men på slutten følte jeg at tiltrekning og den seksuelle delen av forholdet var helt borte. Vi har nok også alltid vært mer venner enn kjærester og det ser jeg også idag. Vi kan fortsatt snakke om alt og er gode venner, men den "kjærestefølelsen" mistet vi flere år før vi valgte å gå fra hverandre.

Idag er jeg i et nytt forhold og det føles helt annerledes. Nå har vi riktignok bare vært sammen i 8 måneder, selv om vi har kjent hverandre mye lenger. Tiltrekningen er helt enorm og vi har sex stort sett hver dag og ofte mer enn en gang om dagen. Normalt sett roer jo dette seg når "nyforelska" følelsen forsvinner, men jeg merker allerede nå at dette er veldig annerledes og jeg tror det er leeenge til vi kommer til å roe ned på sexen.

Som flere over her nevner det kan jo være lurt å prøve å få noen kvelder alene hvor dere bare bruker tid på hverandre. Romantisk middag, lys, glass vin osv og så flytte resten av kvelden til soverommet. I tillegg er det viktig med variasjon. Prøve å foreslå noen nye ting, nye stillinger osv... Har man huset alene kan man jo også bruke litt andre steder enn senga ;-) Kjøkkenbenken, sofaen, vaskemaskinen osv :P

Selv har vi innført "sexfredag" hver gang vi har barnefri helg :P Da legger vi oss litt tidligere på fredagskveldene og har sex i flere timer. Masse forspill, kos og sex :-) Mye latter blir det også siden vi prøver som regel ut en masse nye stillinger :P

Kan være en ide og prøve å skjemme seg selv litt bort innimellom også for å få opp selvtilliten og humøret... Spa, hårklipp, nytt undertøy, en god treningsøkt osv :-)

Sånn, ferdig med sexpraten for idag :P Vært å trent og på tide å komme seg i dusjen før det blir senvakt på jobb! Håper alle har en strålende dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for gode råd og gode ord, jenter!

Synes jo det er litt frusterende når noe som liksom skal være det mest naturligste i hele verden bare blir stress.. Tror du har et godt poeng, Leah, når det gjelder å ha overskudd. Mannen min sier ofte at det er det som er problemet hans, at han ikke har overskudd til sex i en veldig travel hverdag. Da synes han det er bedre å bare ligge og holde rundt meg i stedet. Jeg kan nok bli mye flinkere til å ikke mase så mye, og faktisk gi han mulighet til å ta initiativet. Vi har også lurt på om vi skulle snakke med en samlivsterapaut om dette, bare for å se om ting kan bli litt bedre..

Her er det også nydelig vær idag. I går fikk vi tatt oss en ettermiddagstur i sola, og det var deilig :)

Dossa: Jeg tester for EL denne uka, og tror at EL kommer på fredag. Fikk lagt inn aksjer i går, og skal prøve å få det til enten onsdag eller torsdag. Mannen min synes at EL-tester er en bra ting, og jeg håper det funker denne måneden! God bedring, snuppa. Høres ut som du skulle vært under dyna idag..

Skrevet

Da har jeg gjort unna to samtaler, har att en til idag nå kl 16.

Huff kjenner at jeg gruer meg litt til samtalen med det foreldreparet, rett og slett fordi de er såå negative og sure til alt :((

Også oser de en slik jeg er bedre enn deg holdning som jeg ikke er så begeistret for. Skal bli godt når den samtalen er over, da må jeg skynde meg å hente jentene mine :)

Må få tatt noen paracet når jeg kommer hjem, og hvile meg litt på senga føler jeg *smiler* Det er noe herk å gå rundt og ikke være i god form *blæ*

Nei, jeg får gjøre meg klar til kamp *ler* ;)

Skrevet

Det var pappa'n som møtte opp og da gikk det veldig bra på samtalen :)

Er mor der som er den sure og grinete kjærringa *ler*

Jeg har aldri sett henne smile på de 4 åra jeg har vært læreren.

Men men det er vel noen som alltid er sur og negativ.

Strofe er inne hos svigers, der var det fisk til middag så han har jo stor kost seg *ler* Gullet er kjempe glad i fisk og spiste middagen der idag :)

Mannen er ikke kommet hjem ennå, jobber overtid.

Jeg får begynne med middagen til oss andre *smiler*

Er det bra med dere jenter?

Skrevet

Bra det gikk bra på samtalen Dossa:) Kjenner også noen som er så sure og negative, og det er slitsomt men bare sånn de er :P

Nå sitter jeg og Leah å ser barnetv:) Vi gikk hjem fra barnehagen og hun fikk fylt opp lommene sine med steiner og kvister og jeg fikk ei kongle :D Måtte ta henne på ryggen opp den lengste bakken, da ble hun plutselig så sliiiiiiten, men det gikk bra:) De hadde vært ute hele dagen bortsett fra når de spiste lunsj, og vært på tur, så regner med at hun blir å sove godt i natt:)

I kveld skal visst sambo ha noen kompiser på besøk i kjellerstua, så da skal jeg kose meg med gossip girl, frustrerte fruer og two and a half men :)

Skrevet

Hei jenter :)

Verpesyk: Jeg har heller ikke noe gode råd å gi ang sex. Jeg er nok mer lik mannen din. Før vi begynte med prøvingen så hadde vi sex kanskje 3-4 ganger i mnd, jeg var sliten etter jobb og var rett og slett ikke i humør. Nå kjører vi på uansett om vi er i humør eller ikke, vi skal ha barn. Må innrømme at jeg noenganger bekymrer meg om forholdet vårt, tenk hvis det ikke holder livet ut! Huff...det er jammen meg ikke lett.

Dossa: Hvordan gikk det da Dossa? Var de fortsatt like sure? Du får drikke masse varme te med honning mot hostingen.

Jeg er nokså sikker at el har vært, tempen steg i dag :) Det var på tida! I morgen skal jeg til legen og tar den ekle celleprøve :( Så da tenkte jeg at jeg skal ta opp dette her med prøvingen. Håper legen kan hjelpe...

Ha en fin kveld jenter :)

Skrevet

Hei jenter:)

Så koselig å komme til så mye skravling!

Jeg klarte å rydde litt leah:) men har spart kjøkken og klesvask til i morgen. resten av huset er ganske bra, ryddet og støvsugd iallefall:) Vindus og gulvvask får komme en annen dag! ikke pri nå!:)

Jeg var hos en ny aku i dag! Bestemte meg i helgen for å slutte hos den forrige og etter timen i dag er jeg kjempe glad jeg gjorde det!:) Hun jeg kom til i dag var virkelig som å komme til en ny verden! Nålene gjorde ikke vondt og hun var søt og hyggelig:) Fått litt nytt håp i dag!

Skal tillate meg selv å kose meg, både med mat og med gubben!;) Vi burde ikke "gå inn for" å lage barn, men nyte hverandre og blåse i prev. Det totalt anti sukker greiene anbefalte hun heller ikke. jeg burde NYTE livet, ikke bare leve etter "ikke ditt, ikke datt":)

Hun var også helt enig at jeg burde fortsette med sykemeldingen en god stund, så jeg skal høre på både henne og kroppen og håper legen skjønner mitt beste neste uke han også;)

Verpesyk: kanskje du også trenger en time out? Jeg kjenner at min var sårt trengt iallefall:)

Ang sexlivet så kan jeg iallefall anbefale pendling!;) Vi blir iallefall mer ivrige av det;) ting som at man har nok med jobbing og dagligliv kjenner vi også igjen, men når vi begge trives i jobbene våre og føler at livet elles er bra, da koser vi oss med masse sex:) (stort sett ikke flere ganger om dagen, men iallefall annenhver eller noe) men turnusliv og barn er en liten hinder for å holde på så mye... lange tantebesøk er også hinder og de månedene som syklusene var veeeeeldig lange ble det slitsomt å prøve å treffe el... tror vi har opplevd litt av alt egentlig, men det skulle bare mangle siden vi har vært sammen i snart 11 år:)

El testing ble greit for oss også og da traff vi el begge gangene jeg testet etter det:)

Forresten meg som vil mest, så skjønner godt det med å bli avvist av og til, noen ganger er man rett og slett for sliten. Kanskje en idé å ta fokus vekk fra babymaking, og bare kose seg med hverandre og se hva som skjer?:)

Marianne: så godt å høre at du har truffet "den rette" og at du fremdeles har ett vennskapelig forhold til han forrige:)

Vi er heldigvis de beste venner, med nogåt attåt;) Fremdeles hender det at vi er småforelsket og skikkelig kjærester, samtidig som hverdagslivet er normalt, men kjempe koselig:)

sukk... gleder meg allerede til mannen kommer hjem! :)

Skrevet

Verpesyk, dere er nok ikke alene med å ha et sexliv som går litt trått til tider. Vi har aldri vært særlig aktive, og det ble ikke noe bedre da vi startet prøvinga for 7,5 år siden. Ikke noe romantisk å "knulle etter klokka"... :-b Da jeg gikk gravid sist hadde vi sex 3 ganger i løpet av svangerskapet (og da var det ikke fordi jeg hadde lyst, men følte jeg burde), deretter én gang da Anton var ca. 6 mnd så startet vi på igjen da han var 13-14 mnd... Så ikke akkurat en daglig syssel her i gården, gitt, hehe. Nå har det vært ca. hvert 2. eller 3. dag rundt EL, deretter ingenting. Nå er det vel 8 uker siden (da spiren ble laget)... Så har lite tips å komme med dessverre. Men dere er i hvert fall ikke alene :) Det positive for vår del er at forholdet er basert på så mye mer enn bare sex. I de fleste forhold vil vel sexlivet dale, og da vet jeg at vi har mye annet å bygge på. Etter 10 år sammen føler jeg meg trygg på at det blir oss. Så får vi håpe sengehyggen kan ta seg opp litt etter hvert :-)) Det har forresten vært ganske bra nå under prøvinga (selv om det har vært litt "nå må vi").

Det gikk bra på UL i dag. Kroppen har ordnet opp selv, så jeg slipper utskrapning. Skal sjekke at hcg-nivået synker som det skal, så blir det å ringe til fertilitetsklinikken igjen. Håper vi er igang like over jul om ikke annet.

Dossa, nå må du se til å bli frisk! Du får ikke lov til å være syk lenger *smiler*.

Skrevet

Hei kjære dere! :)

Veldig leit å høre at dere mistet, Tigerlise.. :( Tenker at det må ha vært veldig sårt, selv om jeg får inntrykk av at dere har vært veldig tapre og fått gjort ting på deres måte etter at det var et faktum. Tenker at det sikkert er godt at du slipper utskrapning, om ikke annet.

Jeg har strikka ferdig teppet, faktisk. Det var fort gjort med store pinner, når jeg først klarte å forstå hvilken teknikk som krevdes. Bare gi myd hvis noen andre vil ha min gratisoppskrift! Ellers tror jeg at el står for tur her i gården, så det blir en spennende tid med hard innsats fremover.

Dossa, jeg ser først nå at du har stilt meg et spørsmål som jeg galant har oversett: svaret er at jeg (forhåpentligvis) blir ferdig psykolog om et års tid! :)

Mange gode klemmer og god kveld til alle! :)

Skrevet

God morgen kjære jenter ;)

En ny dag med nye muligheter og EL er rett rundt neste hjørnet *juhu*

Det er såå tungt å stå opp om morran rett og slett fordi det er mørkt, frister mer å bli liggende under den varme dyna *smiler*

Jentene er hjemme idag, hoster så fælt. Det er svigermor som passer dem til jeg er ferdig med mine 3 undervisningstimer idag. Så stikker jeg hjemover.

Ho minste kunne sikkert ha vært i barnehagen, men ville såå være hjemme da storesøster skulle det, og siden svigermor synes det er greit at ho ble hjemme så fikk ho lov til det *smiler*

Jeg er på dag 14 idag, har begynt å teste for jeg har ingen planer om å gå glipp av denne EL runden *smiler*

Fikk negativ EL test på dag 12 og 13. Regner ikke med å få positiv før tidligst imorra *juhu*

Verpesjuk, du skal se at vi får EL likt og kan juble likt over en positiv test *håper* Er det bra med deg, hjemme eller ute og fly?

Formen min er noe bedre idag *hurra*

Skrevet

MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:)

*Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Begynner på puregonsprøyter 18.okt for å stimulere til el, ul 24.okt for å sjekke utviklingen.

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, CD 14, har tatt pergo denne runden :) IKM 9. November

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010(siste el okt 2010), akupunktur og homeopatiske vidunderier, var hos drømmegyn 13/10 - fikk pergo :)))) starter med provera 18/10, så er det rett på pergoen!! Hjemme hos oss blir det "Spire-verksted" i begynnelsen av november <3

Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober.

Lilleblomst: 27. år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Nytt kosthold og aku prøves! Foreløbig prøvepause....Time hos gyn i beg.av november, prøving så fort jeg har klarsignal:)

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-)

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september.

Skrevet

MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:)

*Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Begynner på puregonsprøyter 18.okt for å stimulere til el, ul 24.okt for å sjekke utviklingen.

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, CD 14, har tatt pergo denne runden :) IKM 9. November

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010(siste el okt 2010), akupunktur og homeopatiske vidunderier, var hos drømmegyn 13/10 - fikk pergo :)))) starter med provera 18/10, så er det rett på pergoen!! Hjemme hos oss blir det "Spire-verksted" i begynnelsen av november <3

Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt. prøver å komme i form igjen. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Time hos gyn i beg.av november.

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-)

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september.

Skrevet

God morgen jenter:)

Dossa: Så bra at formen erlitt bedre:) Synd at jentene hoster sånn da:/ Får håpe dere alle blir helt friske veldig snart! Dere må vel begynne å legge aksjer dere da, snart el :)

Jeg skjønner ingenting av denne tempingen, men det er sikkert ikke så lurt å bruke øretermometer da:p Jaja, blir ikke kjøpt noe nytt med det første:/ Tempen min svinger veldig så ff har ikke registrert noe el enda, men jeg tror den har vært. Fikk en skikkelig lav temp i dag, så nesten så jeg er redd mensen skal komme nå..men det kan også være termometeret som tuller, det ville nemlig ikke virke i dag fordi det var så kaldt på soverommet, så måtte ta det inn på badet å la det ligge der en liten stund før det gikk å slå det på!

I dag skal jeg en snartur på en butikk å se om jeg finner de siste kalendergavene, så er det ute av veien:) Og så blir det hjem å danse litt zumba og så skal jeg legge inn noen de siste bildene jeg har tatt med mob, får ny i julegave hos sambo og Leah og tror den kommer i posten i dag:D På tide med ny mob, den gamle har hatt sprukket skjerm og løse deler i 6 mnd minst, etter at Leah mistet den på flisene på badet :P

Nå skal vi bare slappe av en liten stund til før vi drar i barnehagen:)

Skrevet

God morgen jenter!

Må jo starte med å si tusen takk for mange gode råd igår. Setter pris på at vi til og med kan dele sexlivet vårt her inne, og at ingenting er flaut og pinlig! Dere er fantastiske *smiler*

Jeg tror nok vi er litt der som dere beskriver, TigerLise. Har vært sammen i mange år og er veldig trygge på hverandre, og kanskje prioritert mer kos enn sex. Må innrømme at jeg aldri tenkte over sexlivet vårt noe særlig før vi begynte å prøve på nr. 1, og det er nok prøvingen som har gjort ting litt vanskeligere. Etter at snuppa ble født ble det mange våkenetter, samtidig som at mannen min har vært student og jobbet samtidig. Da er det egentlig ikke igjen så mye overskudd til slike aktiviteter. Men vi snakket om det igår, og lovte oss selv at vi skulle bli flinkere til å ta vare på hverandre fremover. Er helt enig med deg, Marianne. Sex er en viktig del av et forhold!

Jeg fikk dratt på trening i går etter jobb, og det var kjempedeilig! Har bestemt meg for at jeg skal gjøre det sammen i morgen. Føler meg bare så mye bedre etter en god treningsøkt! Det som gjorde kvelden igår enda bedre var at vi bestilte oss Syden-tur i slutten av mars. All-inclusive på Lanzarote i en uke, rett ved stranden :D :D Det blir nok oss og en haug med tyske og russiske pensjonister, men det gjør jammen meg ingen verdens ting. Vi skal slappe av og nyte hverandre. Gleder oss masse!

Idag er jeg også på CD 14, akkurat sånn som deg Dossa, og tror at EL er rett rundt hjørnet. Hadde EL slim i går, tror jeg, og EL-testen var nesten positiv igår. Forrige syklus var på 29 dager, så jeg tipper at EL blir fredag eller lørdag. Håper vi får lagt inn aksjer idag, og kanskje på fredag, eller imorgen hvis testen blir positiv da :) Jeg gikk faktisk inn på eggløsningskalenderen på BiM, og der sto det at hvis jeg blir gravid denne måneden, vil jeg eller vi, Dossa, ha termin rundt 22. juli. Det kan jo faktisk skaffe litt glede til en ellers tung markering..

LilleBlomst: Er veldig enig i innstillingen til akupunktøren din om at du skal nyte livet, og ikke tenke på lavkarbo eller hva det enn måtte være. Jeg prøver også å leve helt normalt denne måneden, og det skal jeg gjøre mellom EL og IKM også.

Dossa: Masse god bedring til snuppa di! Jeg sendte min lille snuppis i barnehagen idag. Hun var i fin form igjen :)

Legger ved et blogginnlegg som jeg postet på Facebook til slutt. Synes det virkelig traff spikeren på hodet: http://ylvalia.wordpress.com/2011/10/24/trodde-du-at-du-kunne-fa-det-som-du-ville-liksom/

Ha en fin dag, jenter!

Skrevet

God morgen jenter:)

Håper sykdom snart forlater dere dossa! nå har dere virkelig hatt deres del av det! Høres ut som en god dag hvis du kan komme deg hjem til jentene så tidlig!

Nå er lista vår virkelig lang!

Mamma mø

Rina

1973modell

kæmma

Lykkelig1984

Leah

Verpesyk.no

Happy

Metti

Dossa

Cornflake

Murmelina

Veronica

Roselilly

Lurifax

Hønny-bønny

LilleFie

Tigerlise

Marianne

Trømborg

og

Skrevet

hehe:) Det var ett flott Oppgulp Verpesyk!:) Er det du som skriver eller følger du bare med på den?

Håper dere finner ut av "gnisten" igjen, kanskje det hjelper å tenke "vi skal elske" istedenfor "vi skal lage barn". du kan jo følge med på el uten å si det til sambo;)

Kos deg med shoppingen i dag leah!:) jeg har ikke begynt en gang, men rekker det nok i løpet av november!:)

I dag orket jeg nesten ikke å våkne... fikk sove litt mens mini så barnetv.. nå må vi forte oss med å bli klare til bhg... som vanlig;)

Ønsker dere alle en flott dag! Lillelørdag i dag vel??;)

Skrevet

Hei jenter :)

Kos deg med shopping Leah :)

Huff Dossa, håper dere snart bli friske. Jeg tror det er mange av oss som vil ha ikm rundt samme tida :) Jeg er nå i dpo-land, 3 dpo i dag :)

Jeg kom nettopp hjem fra jobb, har nemlig fått spysyke :( Nå tror jeg at jeg må sove litt før jeg skal til legen.

Ha en fin dag jenter :)

Skrevet

Hei igjen:)

Jeg og Leah reddet en katt fra en rev før vi dro i barnehagen:) Hadde akkurat satt Leah inn i bilen og skulle fram å skrape frontruta (for første gang denne sesongen) da det plutselig kom en katt i full fart rundt hushjørnet..og like bak en stor flott rev..og bak den igjen sprang jeg :P Rakk å springe mellom katta å reven sånn at reven måtte stanse mens katta sprang videre og antakelig kom seg langt unna:) Reven listet seg forsiktig i en stor bue utenom meg som sto der og kjeftet, mens jeg åpnet bildøra så Leah også kunne se reven og kjefte :P Forsinket den veldig, så tror ikke den fikk med seg hvilken vei katta løp engang, men da den var kommet forbi meg la den på sprang igjen da, så håper ikke den fant katta igjen! Men det så ut som en voksen katt, så den har vel vett til å klatre opp i et tre om det blir nødvendig:) Men gjett om jeg skal ha bånd på Poffi ute i dag ja, han er jo bare en smule i forhold til en rev!

Og nå har jeg vært å kjøpt 4 kalendergaver til, så nå mangler jeg bare 4 eller 5 tror jeg:) Den ene gaven har jeg lyst skal være en tur til blånisseland i Målselv, men vi får se om jeg får råd til det! Og så har jeg lyst å la en tur på kino være en gave, men det også avhenger litt av økonomien, så tror jeg satser på å kjøpe 5 gaver til og heller har for mange:)

Fant ingen julegaver i dag da..men skulle innom kjøpesenteret på vei hjem, men kjørte forbi og gidda ikke snu da jeg oppdaga det, så det får bare være:p Skulle vært en tur på H&M og sett etter en topp som ei venninne av meg ønsker seg, men det er i byen og dit gidder jeg ikke dra i dag kjenner jeg!

Hva skal dere gi til venninner i julegave? Jeg har et ekstremt stramt budsjett på julegaver i år, så blir litt begrenset hva jeg kan gi..ca 100 kr til venninner og 200 kr til bestevenninna mi..Pluss ca 100 kr på hver av babyene deres, men det har jeg allerede kjøpt, enkelt med babyer:) Jeg prøver å ta utgangspunkt i hva jeg selv ønsker meg, men tar gjerne i mot tips:)

Skrevet

Uff Cornflake, god bedring! Spysyken er noe av det værste!

Skrevet

Da har jeg kommet meg hjem til jentene mine<3

Vi har spist en god lunsj med ferske rundstykker, og nå sitter de i stua og ser på rapunsel :) Søte mamma kan vi få noe godt, spurte de så pent *smiler* Hadde en kjærlighet på lur som de fikk, og nå koser de seg :))

Cornflake, huff da, det høres ikke bra ut. Masse god bedring snuppa ;)

Håper du kommer deg fort :) Spysjuken er det aller verste jeg veit *usj*

Leah, oboy for en opplevelse du fikk oppleve idag :)

Synes jeg ser deg løper, først katta så reven og deretter kommer du ropende og løpende *ler*

Så bra du fikk jaga vekk reven, modig gjort av deg.

Du er flink Leah som har fått gjort unna så mange julegaver.

Jeg har ikke begynt ennå, men har som plan å være nesten ferdig før desember banker på døra *smiler*

Negativ EL test idag også.

Forventer positiv imorra og på fredag :))

Nå skal jeg rydde litt i heimen :))

Skrevet

Dagen i dag startet veldig bra her. Samboeren kjørte barna i barnehagen og jeg sov til 10.30!! Lenge siden jeg har både kunnet og klart å sove så lenge om morningen, deilig!!! :-) Kjæresten begynte sent på jobb så vi rakk jammen litt sengekos hjemme også før vi dro videre til treningssenteret og fikk tatt en skikkelig styrkeøkt :P Perfekt start på dagen med andre ord :-)

Har fri fra jobb idag så resten av dagen skal gå med på å vaske og rydde hjemme, hente barna i barnehagen og kose meg litt sammen med de før dagen avsluttes med å spille håndballkamp i kveld :-)

Håper alle dere andre får en veldig bra dag også! :-)

Dossa: God bedring til dere alle, kjedelig med syke barn :/ Og den sesongen vi går i møte nå blir det jo så mye av det med all den smitten i barnehagen :/

Cornflake: God bedring til deg også! Spysyken er helt forferdelig :(

Verpesyk: Så bra at dere har fått snakket sammen om det. Man kommer langt bare en klarer å snakke sammen :-) Krysser fingrene for at det blir masse sengekos på dere fremover ;-) Ble litt misunnelig når du nevnte lanzarote:p Med det været som her på den tiden er det jo såååå deilig å reise bort. Kanskje du har en liten babykul på magen innen det også :-)

Leah: Startet dagen med en god gjerning du da ;) Stakkars katt.... :P

Angående julegaver har jeg lite råd. Har nesten sluttet å kjøpe julegaver til venninder. Har en vennegjeng hvor vi for 2 år siden ble enige om å samles i jula og gå ut og spise en bedre middag og kose oss istedet for å kjøpe julegaver til hverandre... Det funker kjempebra :-) Så den eneste jeg kjøper julegave til av vennindene mine er bestevenninden min og hun bruker jeg ca 300-400 kr på. Men det er fordi jeg ikke kjøpet til noen andre venninder. Kjøper da gjerne parfyme, klær, undertøy, smykke, sminke eller lignende. Skal en handle for 100 kr til mange så begrenser det seg jo litt. Men f.eks øredobber, et enkelt sølvkjede, gavekort på 2 kinobilletter, noen pyntegjenstander til leilighet/hus, en dvd/blu ray film, en musikk cd...

Skrevet

Marianne, det var en super fin start på dagen *smiler*

Sove lenge, hyrdestund og trene :))

Deilig med fri dager, hva jobber du med?

Verpesjuk, så godt å høre at du og mannen har fått pratet sammen *smiler* Det gjorde nok godt tenker jeg :)

Håper det blir masse sengekos på dere etterhvert *blunker*

Åååååh.....dere skal sydover, gjett om jeg ble misunnelig *ler*

Men vettu hva snuppa......hihi....jeg pakker meg ned i kofferten din jeg *gliser* Det høres deilig ut, det er nok en tur dere trenger og som vil gjøre dere godt *smiler*

Sier som Marianne, du reiser på ferie med en kul på magen *knis* ;)

Skrevet

Jeg fikk nettopp en telefon fra pappa som fortalte at min onkel døde idag :(

Han fikk hjerneslag for ikke så lenge siden, men hadde blitt i dårligere form i helga og idag sovnet han inn.

Begge kusinene mine var der da han døde, ho ene hadde flydd fra Stavanger på lørdagen. Er så godt å vite at ho rakk hjem før han døde.

Onkel ble ikke gammel, bare 68 år gammel.

Kjenner tårene renner mens jeg skriver :((

Livet er urettferdig.

Skrevet

Dossa: Kondolerer så mye :( Trist å høre :( Som du sier, livet er ikke alltid rettferdig :/

Akkurat nå jobber jeg litt her og der egentlig.. Jobber mest på Elkjøp som salgsmedarbeider, men også litt i barnehage. Satser på å begynne på skole neste år :-) Så nå jobber jeg bare 3-4 dager i uka, men siden jeg har barna ca 75% og pappaen ca 25% så er det greit enn så lenge ;)

Skrevet

Kondolerer så mye, Dossa! 68 år er altfor tidlig, ja! Jeg mistet onkelen min (egentlig filleonkel, men har ingen "ekte" onkel, kun en tante) 3 uker før vi giftet oss. Han har nesten vært som en far for meg (mer enn min egentlige far), så savnet ble stort. Sender en god og varm klem *klemme på*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...