*lille blomst* Skrevet 24. oktober 2011 #126 Skrevet 24. oktober 2011 huff dossa, håper du blir bedre snart! Jeg har legetime på mandag, så da håper jeg på lengre sykemelding... Og så er det gyn på ondsag eller torsdag, husker ikke helt... surret visst med dagene til foreldresamtale, var ikke i dag men neste uke:/ er virkelig ør for tiden!
Trømborg Skrevet 24. oktober 2011 #127 Skrevet 24. oktober 2011 Trømborg: 26år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september.
Dossa :) Skrevet 24. oktober 2011 #128 Skrevet 24. oktober 2011 Takk lilleblomst jeg bare må bli bedre før EL dukker opp Legger inn aksjer, hoster til jeg brekker meg og hodet som verker....mmm....det høres ikke ut som en god kombinasjon *gliser* Midt i akten, må ta pause kjære, skal bare hoste fra meg litt *ler* Nei, jeg må på apoteket idag og kjøpe hostesaft. Veit dere hvilken type som er best til slim/tørr hoste?
Dossa :) Skrevet 24. oktober 2011 #129 Skrevet 24. oktober 2011 Velkommen Trømborg )) MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:) *Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011, kjemisk graviditet i august 2011. CD 15, venter på EL. 9 pp. Har time hos gynekolog 29. september Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Begynner på puregonsprøyter 18.okt for å stimulere til el, ul 24.okt for å sjekke utviklingen. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, CD 12, har tatt pergo denne runden IKM 9. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010(siste el okt 2010), akupunktur og homeopatiske vidunderier, var hos drømmegyn 13/10 - fikk pergo ))) starter med provera 18/10, så er det rett på pergoen!! Hjemme hos oss blir det "Spire-verksted" i begynnelsen av november <3 Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober. Lilleblomst: 27. år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Nytt kosthold og aku prøves! Foreløbig prøvepause....Time hos gyn i beg.av november, prøving så fort jeg har klarsignal:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september.
*lille blomst* Skrevet 24. oktober 2011 #130 Skrevet 24. oktober 2011 Velkommen til oss Trømborg! Bare å skravle i vei her:) vi faller av og til i gullfiskbollen når vi prøver å svare på alle de nye innleggene her inne, men ellers er vi bare snille og greie;) Det sies at øst/sørland har sol i dag, den har ikke vi sett noe til, men koste oss på en liten tur med bikkja likevel:) Koselig å få gått tur sammen:) Gressenke igjen i kveld da:( Jaja, bare 7mnd igjen!
Trømborg Skrevet 24. oktober 2011 #131 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg får prøve å henge meg på her:) Er ingen jeg kjenner som jeg kan prate med om dette som virkelig skjønner hva man går igjennom. Kanskje jeg trenger å få pratet om dette, har jo gått og tenkt på dette nå i 8mnd for meg selv... tenker ufattelig mye hele tiden, er så lett å si at man skal slappe av la det som skjer skje - er jo ikke slik det fungere i virkeligheten for min del ihvertfall!
*lille blomst* Skrevet 24. oktober 2011 #132 Skrevet 24. oktober 2011 Huff, skjønner det der! Tilogmed gubben begynner å bli lei av babyprat! Jeg ønsker meg en til sååå sterkt, og utenom en av mine næremeste venninner så har alle de andre fått til babygreiene på 1.forsøk, det gnanger litt kan en si... Jeg er sykemeldt nå etter en "smell" Har følelsen av å forstå uttrykket "å møte veggen" nå for å si det sånn. Optimistisk og positiv til fremtiden, det er fortid og nåtid som har vært tøft;) Lei meg av å ikke få det til, av å ha problemer med syklus og derfor også med kroppen, av å være dønn sliten når jeg egentlig har lyst til å stå på videre... syns det var godt å være med på skravling her inne etter sa'en i august, det har heldigvis hjelpt! Jeg skal ta livet med ro en stund og se om jeg kan klare å være i litt jobb før jul, men har ikke som mål å være i full jobb og slite og streve...
Mammapudding Skrevet 24. oktober 2011 #133 Skrevet 24. oktober 2011 Hei jenter:) Jeg har sovet bort hele dagen! Kom hjem fra barnehagen 9.30 og siden har jeg sovet. Selv om det var utrolig deilig så føler jeg at jeg har kastet bort dagen på ingenting:/ Jaja, nå er både jeg og sambo kommet oss opp av senga og skal dra ut å få unna noen ærender før vi henter puddingen! 1973modell: Så bra at det enda står bra til inni magen din, krysser fingrene for at disse småblødningene gir seg og at det fortsetter å gå bra:) Trømborg: Velkommen til oss, her er det bare å skravle i vei om alt mulig:) Ingen som blir lei av babylagingsnakk her:) Vi har prøvd i 1 år nå og mistet 2 ganger, og selv om jeg også vet at man ikke bør "stresse" med det, så går det ikke en eneste dag uten at jeg tenker et eller annet som har med babylaging å gjøre!
Trømborg Skrevet 24. oktober 2011 #134 Skrevet 24. oktober 2011 merker at det går utover arbeidslysta og humøret, sitter bare på nett å leser og tenker datoer... skuldrene lagt oppunder øra.... går til massasje en gang i mnd + akupunktur en gang i uka begynner vel å tenke mindre og mindre på den traumatiske opplevelsen i februar nå, men de bildene kommer vel alltid til å være der til man sitter med nurket i hendene... håper inderlig det blir en sommer/høst 2012 baby på oss:)
Dossa :) Skrevet 24. oktober 2011 #135 Skrevet 24. oktober 2011 Høres ut som en behagelig dag idag Leah *smiler* Må unne seg slike dager, nyte de fullt ut Trømborg, her på tråden er i alle i samme båt, vi ønsker så sterkt en spire, og da er det godt å komme inn her og skravle om alt og masse om babylaginga *ler* Lettere sagt enn gjort å ikke tenke så masse på en spire, men går vel ikke en dag uten at det er i tankene på en eller annen måte *smiler* Da var arbeidsdagen over for idag, og fått gjort unna 3 konferansesamtaler idag også. Nå har jeg bare att 4 stykker, skal bli godt å bli ferdig med dem Ungene ville ha grøt til middag idag, det er ikke jeg så glad i, men det blir grøt idag *smiler*
Dossa :) Skrevet 24. oktober 2011 #136 Skrevet 24. oktober 2011 Happy, hvordan gikk det på ul idag? Er skikkelig spent på dine vegne, skal du ta pergo en runde til? Nå håper jeg at spiren snart sitter hos deg snuppa *smiler*
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 24. oktober 2011 #137 Skrevet 24. oktober 2011 Velkommen til oss, Trømborg! Her er det lov å snakke masse om babylaging, vi kan alt om hvor mye det tar opp tankene våre. Selv har vi holdt på med dette styret i 7,5 år nå, og omverdenen hadde nok gått av skaftet om jeg skulle pratet like mye om det til de som ikke selv er i situasjonen *ler*. Da er det godt å steame ut til de fantastiske jentene her, som skjønner akkurat hvordan det er :-)) Leah, så deilig med en sovedag, det er deg vel unt! Ble det aksjer også? Dossa, er formen bedre? Du er flink som holder ut dagen selv med store smerter! 1973modell, så godt at spiren har det bra. Tenk at du er over 6 uker allerede Håper ikke eksen din skaper altfor mye bråk, du trenger ro til å ruge baby nå, vettu :-) Jeg ringte legekontoret i dag, og de snakket med legen som igjen snakket med gyn. De ble enige om at jeg skulle på kontroll i morgen for å se at alt er ute. Tror det skal være greit, men uansett godt å vite at hula er klar for neste innflytter *smiler*. Fikk også avbestilt UL den 14. nov. og oppfølging hos reuma. Ringte til fertilitetsklinikken også, men de ville jeg skulle vente til etter UL sånn at jeg vet om det blir utskrapning eller ikke. Er vel kanskje liiitt utålmodig etter å begynne igjen *knis*. Verpesyk og Lilleblomst, hvordan er formen i dag? Rina og MammaMø, håper alt er bare bra med spirene? Rina, du er vel over i 2. tri nå? Det må være en deilig følelse :-D ...og *plopp, plopp*...
Trultetryne Skrevet 24. oktober 2011 #138 Skrevet 24. oktober 2011 Alt bra med spiren Såvidt jeg vet da.. 13 uker i morgen, og om en uke har jeg time hos jordmor. Håper å få høre hjertelyden da Formen er også veldig mye bedre, og jeg er ikke så trøtt lenger.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 24. oktober 2011 #139 Skrevet 24. oktober 2011 Det høres bra ut, Rina! Alt er helt sikkert bra med spiren din :-)) Og du får nok høre hjertelyden, skal være mulig ved 14 uker. Det blir deilig *smiler*. I følge legen min så blir man i veldig dårlig dersom fosteret dør og ikke kommer ut (skiller ut giftstoffer), så om du er frisk og den holder seg på plass er det helt sikkert greit med den lille
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 24. oktober 2011 #140 Skrevet 24. oktober 2011 Puh, jeg skulle ønske at døgnet hadde litt mer enn 24 timer akkurat nå! Får jo ikke tid til å prate med favorittjentene mine lengre, sukk Vel, jeg får prøve å gi dere en kort oppdatering. Her i huset har det vært mange slitne og halvsyke sjeler de siste dagene. Ser også at både Dossa og Lilleblomst har vært pjusk, og Leah sover masse. Jeg begynte å få hodepine på onsdag, og det varte til og med lørdag. De to siste dagene har jeg vært symptomfri, og det er deilig. Mannen min er litt mer bekymret for en hevelse som jeg har hatt i venstre ankel i snart en uke. Tror det er akillesbetennelse, men ikke sikker. Tror jeg må ringe legen om et par dager hvis ikke hevelsen går ned. Smertene kommer kun om morgenen, når jeg tøyer og når jeg går i trapper. Lillesnupp har også vært pjusk siden lørdag. Hun kastet litt opp lørdags formiddag, og sa nei takk til sjokolade. DA er hun syk..Idag sendte vi henne i barnehagen etter at hun var relativt pigg i går, men jeg måtte dra fra jobben kl. 10 etter at hun hadde hatt diare. Matlysten hennes har begynt å komme tilbake igjen, og vi sender henne nok avgårde imorgen igjen. Mannen min holder på med innspurten på hovedoppgaven sin nå, og jeg har skrevet en god del for han. Det er en "vinn, vinn situasjon"for meg, han blir ferdig med studiene til jul og jeg får en blid og fornøyd mann. Her i huset er det jeg som er teoretikeren og han som er praktikeren, så da er det greit å hjelpe hverandre gjennom ting. Men kjenner jo det blir slitsomt med så mange timer foran pcen hver dag..puh.. Til helga venter jeg EL, så håper at vi kan hoppe litt i høyet senere i uka Ellers så må jeg jo si at jeg gråt noen tårer igår da jeg leste innlegget ditt, TigerLise. Samtidig er jo så imponert over hvor positivt du klarer å tenke, og hvor fattet du er. Godt å ha sånne positive inspiratorer her inne! 1973-modell: Godt å høre at spira klorer seg fast! Tvi, tvi Trømborg og Marianne: Velkommen til Gullfiskbollen! Her vil dere trives Og ja, jeg er en av gullfiskene her inne. Og nå har jeg glemt alt jeg skulle skrive.. sukk.. Forresten Dossa, god bedring!
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 24. oktober 2011 #141 Skrevet 24. oktober 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:) *Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Begynner på puregonsprøyter 18.okt for å stimulere til el, ul 24.okt for å sjekke utviklingen. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, CD 12, har tatt pergo denne runden IKM 9. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010(siste el okt 2010), akupunktur og homeopatiske vidunderier, var hos drømmegyn 13/10 - fikk pergo ))) starter med provera 18/10, så er det rett på pergoen!! Hjemme hos oss blir det "Spire-verksted" i begynnelsen av november <3 Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober. Lilleblomst: 27. år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Nytt kosthold og aku prøves! Foreløbig prøvepause....Time hos gyn i beg.av november, prøving så fort jeg har klarsignal:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september.
Dossa :) Skrevet 24. oktober 2011 #142 Skrevet 24. oktober 2011 Så godt å høre fra deg Verpesjuk *smiler* Dere har hatt mye å stå i med skjønner jeg, håper ting roer seg for dere snuppa :-) Ser vi ligger likt i løypa vennen, blir spennende om vi denne gangen kan få en positiv test, på tide spør du meg ;-) Takk for omtanken Verpesjuk og Tigerlise, varmer godt ;-) Denne forbanna hosten må bli bedre, hoster så jeg brekker meg *usj* og smertene i hode bare øker jo mer jeg hoster *pokker* Har noen dager før EL er ventet, må bli bedre til da *smiler* Hva driver dere med da jenter ;-)
Dossa :) Skrevet 24. oktober 2011 #143 Skrevet 24. oktober 2011 Nå skal jeg gjøre noe fornuftig, nemlig å legge meg :-) Har tatt hostesaft så håper jeg ikke får for mange hosteanfall i løpet av natta. Skulle så gjerne ha fått sovet en god natt, kanskje formen er bedre imorra også *smiler* Hostesaft og paracet er tatt, så da er jeg klar for senga. God natt og sov søtt jenter <3<3
Mammapudding Skrevet 24. oktober 2011 #145 Skrevet 24. oktober 2011 Det høres fornuftig ut Dossa! Håper du får en god natt, og at du våkner opp mye bedre i morgen:) Vi fikk ikke lagt aksjer i dag, sambo orket ikke :/ Prøver å igle meg innpå han nå i kveld også, men han er veldig uinteressert..Men men, vi fikk nå lagt aksjer i går i alle fall:) Venter el imorgen og kjenner litt menssmerter, så håper den er i rute:)
*lille blomst* Skrevet 25. oktober 2011 #146 Skrevet 25. oktober 2011 Da er den store el dagen her Leah:) Lykke til med aksjer i dag;)! Hvordan er formen dossa? Håper ting roer seg litt snart verpesyk! Og at du får ordnet med denne så-jobben en gang for alle så du får den spiren du vil ha! Jeg skrev ett innlegg i går kveld, men det forsvant istedenfor å bli lagra, så jeg gav opp bim for den kvelden. Hadde uansett skrevet massevis av innlegg, så burde vel egentlig ta en pause;) Så film og la meg tidlig i går, det var egentlig godt! Lurer litt på om jeg kanskje har hatt el alt, det kommer jo helt ann på når jeg skal begynne å regne syklusen... men hadde litt ømme bryst og noen av symptomene før/iløpet av helgen, men blødde jo så lenge atte jeg ikke rakk dager i mellom (14 dager, lengste ever!) Det som gjør at jeg lurer litt er at vi la en litt uforsiktig aksje etter aksjetørke en stund.. alle de livgivende sakene "forsvant"... Pleier ikke gjøre det hvis det ikke er åpent;) Noen som vet? jeg finner jo ut i løpet av noen uker da, men er jo faktisk litt spennende! kanskje lykken er ett "uhell"?? hehe Kjøre mini snart. i dag burde jeg få ryddet litt... det ser virkelig ikke ut. og hvis jeg får det til så kan jeg slappe av i fult mon resten av uka:)
Mammapudding Skrevet 25. oktober 2011 #147 Skrevet 25. oktober 2011 God morgen jenter..og for en god morgen det var i dag:) Vi våknet 8.30 av vekkeklokka, både jeg og Leah var i superhumør, skikkelig uthvilt Fikk det jo veldig travelt for å få i henne mat og avgårde i barnehagen, de har turdag på tirsdager, så da er det lurt å være på plass før de går Nå er jeg kommet hjem og har fått spist frokost, så nå venter jeg bare på at sambo skal bli klar for aksjelegging Mulig at el egentlig har vært, men man kan aldri vite..har fortsatt litt el-smerter, så vi kjører på FF har ikke registrert noe el enda, men det er fordi tempene mine hopper sånn..skjønner ikke hvorfor de er ¨så høye jeg..Blir spennende å se hvordan det blir de neste 2 ukene! Hvordan er formen i dag Dossa? lilleblomst: Håper du får ryddet i dag og kan nyte resten av uka med avslapping:)
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 25. oktober 2011 #148 Skrevet 25. oktober 2011 God morgen jenter! Det hørtes deilig ut å sove til kl. 08.30, Leah, og være uthvilt begge to! Det må være et veldig bra utgangspunkt for aksjelegging Snuppa er min faste vekkerklokke, og hun begynte å kvitre rundt 06.30 idag, og da roper hun ALLTID på mamma. Og idag da jeg kom opp på rommet hennes sa hun "Mamma er hjemme! Mamma skal ikke reise med fly idag!" Da stakk det litt i mammahjertet mitt..Hun er nok redd for at jeg skal reise bort igjen etter å ha vært så mye vekke stakkars.. Lille Blomst: Håper at "uhellet" kan være lykkebringende! Det er godt at du har en lege som tar de på alvor nå, slik at du får et lite pust i bakken etter det dere har vært gjennom det siste året. Jeg må si at kjenner jeg meg veldig igjen i de følelsene du beskriver om å "møte veggen" etter å ha opplevd spontanabort. Jeg vil helst ikke innrømme det helt for meg selv, men jeg kjenner jo at jeg synes hverdagen har vært generelt sett ganske tung de siste månedene. Det føles liksom som jeg bare eksisterer, og at jeg ikke klarer å nyte tilværelsen skikkelig. Humøret går veldig opp og ned, og jeg merker at jeg ikke orker så mye som jeg gjorde før, og at jeg gråter veldig lett. Jeg ser at du Leah skriver at sexlivet deres har blitt så bra etter at dere ble prøvere. Synes dere er flinke som har klart å få det til! Det er nesten som jeg kommer til å be om tips, hehe Vi har jo vært sammen i snart 12 år, og sexlivet vårt fikk seg en knekk etter at vi begynte å prøve på nr. 1, og har liksom ikke blitt helt bra igjen. Mannen min er veldig flink til å gi meg kos og klemmer i hverdagen, men han er sjelden intressert i sex. Det er som regel jeg som tar initiativet rundt EL-tider, og av og til føles det som at jeg har spurt han om å klippe plenen, når jeg ser reaksjonen hans.. Dette føles som en ekstra belastning i prøvingen vår, og jeg har tatt det opp med han flere ganger. Føler meg jo ikke akkurat attraktiv når jeg blir avvist hele tiden, og det går nok litt på selvtillitten løs. .Skulle virkelig bare ønske at jeg kunne svelget en "forplantningspille" hver måned istedet for å ha sex! Det hadde gjort ting mye enklere..sukk..Er det noen av dere andre som har det slik, og har dere noen tips til hvordan det kan bli bedre? Idag skal jeg ta meg en treningsøkt, gitt! Føler meg litt slapp i fisken for tiden, og selvtillitten er ikke helt på topp. En treningsøkt vil forhåpentligvis få meg til å føle meg litt bedre.. Uff, det ble mye syting fra meg dette her. Sliter sånn med å være positiv for tiden! Når venninner spør "hvordan går det", snur jeg meg litt vekk og sier "joda, det går greit", og så får jeg samtalen inn på noe helt annet..Egentlig så har jeg lyst til å skrike ut at "nei, det går faktisk IKKE bra", og så får vi se hva reaksjonen blir..
Dossa :) Skrevet 25. oktober 2011 #149 Skrevet 25. oktober 2011 Hei snupper Joda formen er som igår Leah, jeg hoster og brekker meg og hver gang jeg hoster sprer det seg en dundrende smerte opp til hodet *au au* Bare må bli bedre i løpet av de neste dagene! Så deilig å sove lenge om morran, rolige timer før dere må avgårde er det beste *smiler* God start på dagen det ) Verpesjuk, det er så godt at du føler du kan være deg sjøl her i lag med oss. Vi spør hvordan du har det, og du sier det akkurat som det er *stolt av deg* Det er veldig fort å bare si til de som spør at joda det går greit sjøl om du egentlig har lyst til å skrike ut hjelp meg. Jeg håper de andre jentene kan komme med gode råd til deg når det gjelder sexlivet deres Har ingen gode ideer i hodet akkurat nå. Vi har vært ilag i 13 år, og har vel i gjennomsnitt sex 2 ganger i uka. Men rundt EL blir det oftere, og vil ikke mannen, ja så skal han likevel *gliser* Jeg håper det ordner seg for dere, skjønner deg veldig godt at du kan føle deg mindre attraktiv når han avviser deg. *Klemmer deg* Tester du etter EL Verpesjuk, har du fått EL eller venter du ennå? Jeg fikk negativ EL test igår, blir vel ikke positiv før på torsdag vil jeg tro *smiler* Må jo innrømme at jeg har litt større håp for at det kan klaffe denne runden pga pergo, men veit jo at det kan bli bom også. Må bare ta en dag av gangen, og håpe på det beste *smiler* Nå må jeg gå til time *løper*
Mammapudding Skrevet 25. oktober 2011 #150 Skrevet 25. oktober 2011 verpesyk: Vi fikk problemer etter at Leah ble født i den form at han ville ha sex så mye oftere enn meg..og han følte det nok som du gjør nå hver gang jeg avviste han :/ Men nå er det sånn at jeg er sykemeldt og har mer overskudd til sex, pluss at vi i store perioder av det siste året hadde sex hver dag, og da ble det nesten noe som manglet når vi ikke hadde det:p Jeg vil oftere enn han nå, og prøver å ikke la det gå inn på meg når han sier nei, fordi jeg vet jo hvordan det er å være den som sier nei også..Men det har blitt mye humor under aksjelegging, vi ler mye og tar det ikke så høytidelig:p Etter over 9 år sammen så skal det litt til å gjøre sexen så utrolig spennende, men av og til prøver vi nye stillinger osv:) Her om dagen mens vi holdt på så kom jeg på noe som jeg MÅTTE huske å fortelle han, og så ble det til at vi pratet om det mens vi holdt på..og plutselig sier samboern: Ehh..kanskje vi skal konsentrere oss litt her? Og så lo vi sånn at vi nesten ikke klarte å fortsette, for hver gang jeg lo så ble falt han ut..(Hvis for mye info, beklager:p) Men er ikke akkurat noen ekspert, vi har hatt våre sex-problemer opp gjennom årene..og det er helt nytt for oss dette med at jeg vil mer enn han nå! Dossa: Uff, får håpe du blir bedre snart, nå har du vel hanglet 1 uke allerede? Snart el for deg, det kan man ikke gå glipp av nå i pergo-pp-en Krysser fingrene for at hosten gir seg, ikke gøy å hoste, spesielt ikke når det gjør så vondt i hodet også :/ Nå har jeg vært på et kjøpesenter og kjøpt 3 julegaver pluss 10-15 kalendergaver, såååå fornøyd med meg selv:) i fikk lagt aksjer først da, og nå er sambo på jobb:) Her er det nydelig vær,10-12 grader og SOL Hvis det fortsetter skal jeg gå å hente puddingen i dag:) Men nå må jeg ta litt zumba, nesten 1 uke siden sist!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå