*lille blomst* Skrevet 21. oktober 2011 #76 Skrevet 21. oktober 2011 beklager ego innlegg jenter, vi kan jo flytte oss på "privaten" med akkurat dette da roselilly;) God bedring dossa! håper du våkner blid og fornøyd leah! skjønner deg godt! kos deg med aksjer cornflake! Sender en klem til alle dere andre også
Roselilly Skrevet 21. oktober 2011 #77 Skrevet 21. oktober 2011 Tror du trenger en stund fremover hvor du bare kan ta det med ro, jeg, Lille blomst! Så oppgaven din når du skal til legen neste gang er å fortelle hvor sliten du faktisk er - ikke være "flink pike" og underdrive noe som helst! Jo mer sammensatte "tilfeller" man får som akupunktør, jo vanskeligere er det å treffe riktig.... dessverre. Det er vel der erfaring kommer inn i bildet og blir veldig viktig. Ring litt rundt til andre akupunktører og hør hva de sier. Kan godt tenkes at din har gjort alt riktig, men jeg har også inntrykk av at du ikke har full tillit til ham fremdeles, og da er det kanskje på tide å skifte likevel? Terapeuter kan jo også se seg "blind" i noen tilfeller, og dermed overse ting andre som ser på saken med friske øyne vil oppdage. Det at du ikke har gått ned i vekt er det stor sannsylighet stresset som er årsaken til!
*lille blomst* Skrevet 22. oktober 2011 #78 Skrevet 22. oktober 2011 Takk for rådene i går Roselilly! Godt å ha så mange fornuftige jenter å skravle med! God morgen alle sammen:) (Hvor er det blitt av folk tro?? I dag må jeg jakte på resten av dåpsgaven... Har bare fått tak i en av de to tingene jeg ville kjøpe og i morgen er det dåp. så vi har ikke stort andre planer denne helgen egentlig;) Håper du er i bedre form dossa! Og at el er vel overstått hos dere cornflake og leah:)
Dossa :) Skrevet 22. oktober 2011 #79 Skrevet 22. oktober 2011 God morgen jenter!! Er så glad for formen er bedre idag *juhu* Har bare att hosten, alt annet er nå borte ) Håper du får tak i det du trenger idag lilleblomst. Det gjør du vettu snuppa Hva har du kjøpt/skal kjøpe i dåpsgave? Alltid spennende å høre om gaver *ler* Jeg og ungene må til Drøbak idag og hente mannen der. Jeg har fått forklart kjøreretning, men jeg har ikke retningssans så det blir spennende å se om vi finner frem *gliser* Imorra skal vi i bursdag til ei som kaller meg for dadda. Det gjør brødrene hennes også *smiler* De er ungene til kusina mi, har hatt mye med dem å gjøre fra de var små, så har alltid blitt kalt for dadda, og det gjør de fremdeles ennå jenta er 18 år, gutta 13 og 8 ) Synes det er gøy jeg, og har sagt at jeg alltid vil være dadda'n deres *smiler* Vesla er oppe og leker, hører ho prater med dukkene sine De to andre leker i stua nede Jeg får rydde ut av oppvaskmaskinen, sette på en vaskemaskin, støvsuge og brette sammen en haug med klær. LEAH, var det ikke du som likte all jobbing med klær? Kom og hjelpe meg litt da *smiler*
Dossa :) Skrevet 22. oktober 2011 #80 Skrevet 22. oktober 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:) *Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 22 mnd. Kontorrotte:) GRAVID etter første hormonkur (Femar). Testet positivt samme dag som innkalling til ivf... Termin ca. 22. mai (inntil videre) 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011, kjemisk graviditet i august 2011. CD 15, venter på EL. 9 pp. Har time hos gynekolog 29. september Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Begynner på puregonsprøyter 18.okt for å stimulere til el, ul 24.okt for å sjekke utviklingen. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, CD 10, har tatt pergo denne runden IKM 9. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010(siste el okt 2010), akupunktur og homeopatiske vidunderier, var hos drømmegyn 13/10 - fikk pergo ))) starter med provera 18/10, så er det rett på pergoen!! Hjemme hos oss blir det "Spire-verksted" i begynnelsen av november <3 Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober. Lilleblomst: 27. år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Nytt kosthold og aku prøves! Foreløbig prøvepause....Time hos gyn i beg.av november, prøving så fort jeg har klarsignal:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)
Mammapudding Skrevet 22. oktober 2011 #81 Skrevet 22. oktober 2011 Dossa: Jeg kommer Her vakset jeg alt av klær i går, så i dag har jeg ingen klær å vaske:( Men har heldigvis noen som skal brettes å legges på plass Så bra at formen er bedre:) lilleblost: Hva heter du inne på FF? Kan se om jeg finner deg og får lagt deg til:) Tror jeg fikk til å legge til Cornflake:) Vi sov til 8 i dag, og det gjør godt for humøret:) I dag skal jeg passe niesa mi på netsen 2 år, og skal ta henne og Leah med til byen hvor det skal være barbiefest på en av lekebutikkene, håper det blir så gøy som det høres ut:) Mamma skal være med siden jeg ikke har så stor erfaring med å passe 2 barn i folkevrimmel alene:p Nå må jeg snart kle på meg, for hun skulle komme kl.10:) Så langt har vi bare slappet av med barnetv og frokost:) FF mener fortsatt at jeg ikke har hatt el, men det stemmer jo ganske bra hvis den kommer den 25. Blir spennende å se:) Vi er nå flinke å få lagt aksjer, så hvis vi får lagt inn litt fler aksjer de neste dagene så bør dette bli bra:) Ha en super lørdag jenter:)
Dossa :) Skrevet 22. oktober 2011 #82 Skrevet 22. oktober 2011 Takk søte Leah som kommer over og hjelper meg med klea *smiler* Ja, jeg er veldig glad for at formen er bedre. Nå håper jeg bare at ungene holder seg friske Barbiefest høres kjempe artig ut Leah *smiler* Dere får kose dere masse!!! Greit å ha med seg et par ekstra armer til å passe på ungene *ler* masse folk, og ting kan fort skje Verpesjuk og Metti hvor er dere snupper, er det bra med dere? Er flere av dere skravlejenter vi savner, men stillheten betyr nok at dere har masse annet for dere også *smiler* Tigerlise, du kommer vel hjem att i løpet av helga....hmmm....hvis jeg husker riktig *ler* Har dere hatt det fint? Nå skal jeg og jentene se på filmen "to gode venner"
Ming82 Skrevet 22. oktober 2011 #83 Skrevet 22. oktober 2011 Hei jenter Jammen meg det er stille her i dag Er dere ute o nyter det fine høstværet?? Jeg testet endelig positiv på el i dag :) Da vet vi hva jeg må gjøre jenter Først nå skal jeg ut og jogge en liten tur...feire dagen med en liten joggetur sammen med min kjære. Flott å høre at du er bedre i dag søte Dossa Leah: Hva er barbiefest? Roselilly: Hva har du gjort i dag da? Metti, verpesyk, Murmelina og Happy: Hvordan går det med dere?? Ha en fin lørdagskveld jenter
Dossa :) Skrevet 22. oktober 2011 #84 Skrevet 22. oktober 2011 Sier som Cornflake hvor er dere jenter *smiler* Stille her idag. Men må jo bli litt stille innimellom også :-) Jeg og ungene har vært i Drøbak idag og hentet hjem mannen. Derfra reiste vi innom Strømmen, skulle svinge innom en butikk og mannen så ikke at det var fortauskant. Kjørt over den og resultatet ble at dekket punkterte *grrrrr* Men vi fikk skifte og kjørte videre til et vennepar av oss. Der fikk vi god mat og kake *smiler* Vi har nettopp kommet hjem, så nå må unga i seng så kan vi se en film og kose oss ;-) Så bra at testen endelig ble positiv Cornflake. Veit hva dere skal gjøre ikveld og imorra *blunke* Kose dere masse jenter <3
Mammapudding Skrevet 22. oktober 2011 #85 Skrevet 22. oktober 2011 Har vært stille her i dag ja:) Dossa: Kan tenke meg at det var godt å få mannen hjem nå Cornflake: Jeg skal prøve å se om det er noe jeg må trykke på for å dele grafen min, er ikke så mange målinger der enda. Dere får kose dere i kveld En lekebutikk i byen hadde skrevet en invitasjon til barbiefest alle jenter i byen vår gjennom lokalavisa:) Så da dro vi jo dit da, i rosa antrekk som butikken ønsket:) Tror rett og slett de trenger fler kunder og bare ville skape litt liv i butikken:) Uansett så fikk jentene rosa brus og rosa boller når vi kom dit, pluss en barbieshampo i gave:) På et rosa pledd på gulvet satt ei av de ansatte kledd som en barbie og lekte med barbiedukker, snakket med barna og delte ut fargeblyanter og tegneark:) Rundtomkring sto rosa skåler med rosa hjertegodteri. I det hele tatt stor stas for små rosaelskende jenter Vi var der en stund til minste ble trøtt og vi måtte hjem å legge henne:) Har hatt en veldig koselig dag med snuppa og tantesnuppa:) På mange måter er det enklere å ha to barn å passe på, for selv om de krangler litt så har de jo underholdning i hverandre og det blir mindre mas på meg Gleder meg til Leah en gang blir storesøster! Nå skal jeg se en film som jeg har lastet ned, tror den het I don`t know how she does it.. Tigerlise kommer vel hjem nå¨ja, blir spennende å høre hvordan de har hatt det og hvordan formen hennes er
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 22. oktober 2011 #86 Skrevet 22. oktober 2011 Hei jenter! Veldig hyggelig å se at jeg har vært savnet her inne Har hatt migrenelignende hodepine siden onsdag, og derfor ikke orket å sitte så mye foran pcen. Nakken og skuldrene er helt stive, og jeg føler at jeg har kroppen til en 80-åring. i tillegg til dette har jeg klart å pådra meg akillesbetennelse i venstrefoten, så jeg synes litt synd på meg selv Sov til 11.30 idag, og tror rett og slett jeg må ta en tidlig kveld i dag også. Men håper formen er litt bedre i morgen, slik at jeg orker å skravle litt Cornflake: Håper dere får lagt inn aksjer i kveld tvi, tvi!
Ming82 Skrevet 22. oktober 2011 #87 Skrevet 22. oktober 2011 Takk jenter Skal gjøre mitt beste Huff verpesyk, migrene er fæle greie. Håper du snart bli kvitt det. Leah: Jeg hadde elsket barbiefest Er skikkelig rosa av meg I dag har jeg sett to Disney filmer, elsker dem altså Gleder meg til å se de sammen med mine barn
*lille blomst* Skrevet 22. oktober 2011 #88 Skrevet 22. oktober 2011 Hei jenter:) Så koselig at du fikk hentet gubben og tatt en tur da dossa! men kjedelig med dekket selvfølgelig! Vi har ordna med 3 av 4 vinterdekk på bilen min i dag, alle var lekk rundt ventilen, så vi måtte bøye dekkene av felgen (ikke helt av da) sånn at vi kunne skifte ventilene. Litt av en jobb! men vi var ett godt team da:) Du lurte på gavene:) Det endte med tre gaver (hadde satt en pris, så prøvde å kjøpe for ca det). En Snøscooter sølvsparebøsse, body og sparkebukse fra name it og bergans sekk str 5-8 år til gutter (armygrønn). Håper virkelig at noe av det faller i smak:) Er til tantebarnet mitt, så jeg brukte litt mer enn til feks en venninnes dåpsbarn... koselig med barbie da Leah:) i orgen skal mini få lov til å ikle seg en skikkelig prinsessekjole... det endte med det siden vi ikke har bunad til henne og det ikke fins en eneste normal penkjole i butikkene nå. alle sommer/lyse kjoler er utsolgt og de nye er julekjoler... Så da blir det prinsesse isteden;) Hipp hurra for el Cornflake!
Dossa :) Skrevet 22. oktober 2011 #89 Skrevet 22. oktober 2011 Masse god bedring Verpesjuk. Migrene er ikke morsomt å ha, blir jo så dårlig av det :-( Håper du er bedre imorra snuppa :-):-) Blir koselig med dåp imorra lilleblomst *smiler* Tenker jenta di blir super fin i prinsessekjolen sin :-) Nå er det lalletid på meg. God natt søte jentene mine <3
Metti er håpefull Skrevet 22. oktober 2011 #90 Skrevet 22. oktober 2011 Heisann damer I helgen har jeg vert på besøk hos søster i Hordaland.. Hu har tre jenter på 13,10 og 6 så her er det full rulle. Jeg har også akkurat blitt ferdig med å strikke halsen. Så nå har jeg et deilig skjerf rundt halsen : ) Når det gjelder baby prosjekte så går det ikke så veldig bra. Er 10 dpo og tempen er ikkje noe særlig høy så tror ikke det er noe sjans. Men nå er det bare en uke til klinikk hausken.. Veldig spent på det. Velkommen Marianne ; ) God natt søte damer
Ming82 Skrevet 22. oktober 2011 #91 Skrevet 22. oktober 2011 Så godt å høre fra deg Metti Når har du ikm da? Tiden går fort, nå er det ikke lenge til du skal til klinikken På tida jeg kommer megi seng jeg også. God natt gullfisker
Lurifax og knøttene Skrevet 22. oktober 2011 #92 Skrevet 22. oktober 2011 Hei damer! Håper dere alle har det bra! Jeg har jobbet i dag, men har heldigvis fri i morra! Da blir det tid for mer husarbeid og litt vimsing og avslapping. Kjenner at det har vært ei lang uke! Nå er jeg i alle fall endelig ferdig med mensen, så en ny, spennende tid nærmer seg med stormskritt. Så flott at du testa el-positiv, Cornflake! Jeg gleder meg til å prøve el-tester for første gang, som jeg snart skal gjøre. Ellers har jeg snart strikka ferdig babyteppet, og da mangler det bare.. baby! Ha en herlig natt, fine dere!
Mammapudding Skrevet 23. oktober 2011 #93 Skrevet 23. oktober 2011 God morgen jenter:) Vi har sovet godt helt til 8 i dag, deilig:) Samboern kom hjem en eller annen gang i morges, men skal vekke hanom en time. For i dag skal vi å se på en kompis av han som skal spille fotballkamp, var semifinale og han har spurt 1000 ganger om ikke vi kan komme å se han spille, så nå er det på tide:) Den filmen jeg så i går anbefaler jeg dere å se, synes den var så fin:) Spiste meg kvalm på godteri mens jeg så på filmen, og tenkte at jeg aldri kommer til å få lyst på sjokolade igjen..Men nå gleder jeg meg allerede til filmdaten med samboern i kveld, da blir det nok litt snop også Ellers så skjønner jeg ikke at temperaturen min er så høy, jeg legger den jo inn på ff, men begynte jo midt i syklusen så aner ikke hva den var rundt menstider. Uansett så syns jeg det er så rart, har alltid pleid å ha kroppstemp på rundt 35,6-35,7..i alle fall under 36, mens nå er den over 37 hver dag. Kommer jo til å få feber hvis den stiger mye mer i forbindelse med el Merkelig! Synes det var så rart at jeg tok en gravidtest en av de første dagene jeg målte tempen, men den var seff negativ!
Dossa :) Skrevet 23. oktober 2011 #94 Skrevet 23. oktober 2011 God morgen snuppene mine <3 Jeg sitter på jobb og må være her noen timer Regna nesten med det i og med at jeg ikke har vært på jobb siden onsdag. Sier som ungene mine....pytt pytt *ler* Synes det er greit å ha planene for neste uke klare. Pleier å skrive en plan for hver dag og hva vi skal gjøre i alle timene Liker å ha oversikt skjønner dere *gliser* Også er det jo veldig greit å gjøre det slik også, for blir jeg plutselig borte en dag så kan vikaren bare gå til boka mi og finne ut hva som skal gjøre i de ulike timene den dagen *smiler* Vi så filmen "grown ups" igår kveld, helt grei men ikke en super bra film. Hadde ikke handla til helga, så var jo en liten krise siden vi ikke hadde noe snop i heimen *ler* Fant is i fryseskapet, så det hjalp jo litt *knis* Godt å høre fra deg Metti *smiler* Ikke lenge til du har time på Hausken ) Krysser fingra for at du ikke trenger den, så lenge tanta ikke dukker opp er det håp snuppa *smiler*
Dossa :) Skrevet 23. oktober 2011 #95 Skrevet 23. oktober 2011 Må vel være flere av oss som må oppdatere lista vår *smiler* MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:) *Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 22 mnd. Kontorrotte:) GRAVID etter første hormonkur (Femar). Testet positivt samme dag som innkalling til ivf... Termin ca. 22. mai (inntil videre) 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011, kjemisk graviditet i august 2011. CD 15, venter på EL. 9 pp. Har time hos gynekolog 29. september Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Begynner på puregonsprøyter 18.okt for å stimulere til el, ul 24.okt for å sjekke utviklingen. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, CD 11, har tatt pergo denne runden IKM 9. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010(siste el okt 2010), akupunktur og homeopatiske vidunderier, var hos drømmegyn 13/10 - fikk pergo ))) starter med provera 18/10, så er det rett på pergoen!! Hjemme hos oss blir det "Spire-verksted" i begynnelsen av november <3 Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober. Lilleblomst: 27. år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Nytt kosthold og aku prøves! Foreløbig prøvepause....Time hos gyn i beg.av november, prøving så fort jeg har klarsignal:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)
Dossa :) Skrevet 23. oktober 2011 #96 Skrevet 23. oktober 2011 Da gir jeg meg med jobbinga for idag Har fått gjort en god del og til om med byttet plass i klasserommet, så da må de finne ut hvor plassen sin er. Da blir det alltid jaaaa, sååå bra *ler* Jeg har hengt opp litt halloween pynt i klasserommet *smiler* Vi pleier å lage ansikt på en honningmelon, har ikke gresskar, så vi bruker det vi finner. Graver ut innholdet, deler elevene i grupper og hver gruppe lager/ skjærer ut sitt ansikt. Innholdet spiser vi etterpå *nam* Så setter vi telys i dem etterpå, og da lyser de sååå fint *ler* Vi skal i bursdag kl 14 Så da må jeg komme meg hjemover nå, har litt å gjøre der også før vi reiser. HA en fin søndag jenter!! Prates ikveld
Ming82 Skrevet 23. oktober 2011 #97 Skrevet 23. oktober 2011 God morgen jenter Du har jo fått gjort masse i dag Dossa, jeg ligger på sofa i pysj og ser på tv Dere som har barn, feirer dere Halloween? Jeg har opplevd at ungene ringer på døra på Halloween. Nesten som julebukk. I dag blåser det masse ute...hm...lurer på hva jeg skal finne på i dag..
Mammapudding Skrevet 23. oktober 2011 #98 Skrevet 23. oktober 2011 Så flink du har vært å jobbe i dag Dossa:) Cornflake: Din dag høres jo rimelig deilig ut da:) Vi feirer ikke halloween, tror ikke det er så mange rundt her som gjør det heller..har ikke kommet på døra her, men noen kommer hvert år til mamma og pappa. Regner med at det nok vil bli noe form for feiring når hun begynner på skolen, og det skal hun få lov til selv om jeg syns det er bare tull I dag var vi å så fotballkamp som en kompis av sambo spilte, de tapte desverre Så dro vi til svigermor på besøk, hun har operert en fot og har gips, så må være flink å besøke henne de neste ukene:) Etterpå kjørte sambo meg og Leah til mamma og pappa mens han dro hjem for å se kamp med noen kompiser. Vi har bare lekt og spist middag og slappet av, herlig:) Fikk svigerbror til å hente oss nå nettopp og kjøre oss hjem, Leah er mest nede hos guttene i kjellerstua, så her sitter jeg og koser meg Jeg og sambo har filmdate i kveld, vet ikke hva slags film vi skal se, men det blir koselig uansett, med film og snop:) Håper på en runde i høyet også, tror jeg har el-slim i dag, så her er det bare å kjøre på Håper dere har en fin søndag
Ming82 Skrevet 23. oktober 2011 #99 Skrevet 23. oktober 2011 Hehe, i dag har jeg virkelig ikke gjort noenting. Ligger bare på sofa og ser på tv Det ser ut til at meg og deg (Leah) kommer til å ha ikm rundt samme tida, jeg er på cd21 med positiv el test i dag også. Husker dere at jeg nevnte dette med grumsete urin...hm...jeg har fortsatt det. Det gjør ikke vondt når jeg tisser eller noe,så det kan vel ikke være urinveisinfeksjon. Enda en ting jeg må spørre legen om.
Dossa :) Skrevet 23. oktober 2011 #100 Skrevet 23. oktober 2011 Spennende at dere ligger likt i løypa Cornflake og Leah *smiler* Jeg kommer like etter dere, venter EL mot neste helg :-) Så det er bare å kjøre på *ler* Har nettopp kommet hjem fra en kjempe koselig bursdag. Hadde bedt familie på begge sider så det ble mange voksne og barn :-) God mat og herlige kaker, er så mett at jeg nesten kan rulle bortover gulvet *gliser* Jeg kjøpte en pose av dadda jenta mi som inneholdt to shampo, to dusjsåper, balsam og håndkrem av alovera. Lukter kjempe godt. De er en gjeng som samler inn penger til russebuss :-) Så da har jeg gitt min støtte :-) Nå er det snart leggetid for mine tre gull. Deretter er det voksenkveld med film og snop *juhu* Cornflake, deilig med rolige og late dager *smiler* Bare nyt det snupps ;-) Leah, koselig dag du også har hatt. Ha en super fin film kveld med mann og snop *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå