Gå til innhold

Gullfiskbollen! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synes jeg jammen at Gullfiskbollen har fått sin dose med elendighet for en stund!! Uff, vet ikke helt hvor jeg skal begynne..

Dossa: Kondolerer så mye med onkelen din. Det er utrolig vondt å miste noen som er så nær. Kanskje det er derfor du har hatt marieritt også, fordi at hjernen din jobber med å bearbeide dette i underbevisstheten. Tenker på deg, og sender samtidig en god bedring-klem til snuppa di..

1973-modell: Skal tenke masse på deg i dag! Det må være skikkelig pining å gå og vente på å få komme inn på sykehuset idag. Heldigvis er det ikke så mange timer igjen. Jeg håper at du ikke er alene når du skal ha undersøkelsen..Tenker på deg *klem*

Cornflake: Masse god bedring til deg! Det florerer med omgangssyke i barnehagen til snuppa nå, og i dag var det ped.leder som var nede for telling, slik at foreldresamtalen vi skulle hatt ble avlyst. Håper du bli fort frisk igjen, det høres ikke noe særlig ut! Ellers så var jeg inne og lese litt om PCOS igår, og ut ifra det du forteller synes jo også at det er litt rart at legen mistenker at du har dette. Synes at du skal be om en nærmere tilbakemelding på hvorfor dette mistenkes.

Leah: Du er så flink med husarbeid! Jeg må ta den samme runden i morgen ettermiddag, og kjenner at motivasjonen er laber. Men det er jo så deilig å ha rent og pent hus til helga :) Når det gjelder julegavetips, så kjøper jeg bare til en venninne, pga at vi har så stor familie. Har faktisk 12 nieser og nevøer, så det blir masse gaver som skal handles inn før jul. I fjor ga jeg venninnen min et hjemmelagd gavekort på kino og kafedate, med ubegrenset holdbarhet :) Verdien blir jo ca. 200 kr, og ble brukt i sommer. Hun synes det var en veldig kjekk gave!

Nå skal jeg prøve å få tak i legen min for å få sjekket en fortsatt hoven ankel. Hevelsen går ikke ned, og ifølge sykepleiermannen min er det ikke bra å gå med hevelsen i foten over lenger tid, pga fare for blodpropp ol. Håper at jeg får komme inn i løpet av dagen idag.

Ha en fin dag, jenter!

Klem fra ei som fikk svingt seg i "valsen" i går, og håper på positiv EL-test snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1973modell, masse lykke til hos legen idag, og vi krysser fingra for at det ennå er håp for spiren din *smiler* Håper du har med deg mannen din på kontrollen idag, du trenger en armkrok :)

Verpesjuk, så bra dere fikk inn aksjer igår *jippi* Det gjorde ikke vi, vesla våknet opp etter en time og ville bare sitte på fanget og leke med pappa'n sin *smiler* Tenker jentene og pappa koser seg masse idag :)

Jeg sa til mannen idag at vi SKAL få lagt inn aksjer idag og imorra *ler*

med syke unger rundt oss så må det bli en kjapp en tenker jeg *gliser*

Trenger hans ladning *knis*

Det er bra du sjekker opp den hovne ankelen din snuppa, må ikke gå for lenge og ha vondt. Mulig det er en betennelse og at du trenger antibiotika slik at ankelen blir bedre :) Lykke til idag, håper du kommer fort inn og ikke må vente for lenge :)

Torsdag og vaskedag for deg Leah *flinke deg*

Blir godt når du er ferdig da, ny vaska hus til helga *smiler*

Da tar du deg en velfortjent pust i bakken etterpå, for det har jeg bestemt ;))

Jeg har fritimer nå, og må jobbe med planer for neste uke.

Får sette igang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...