Gå til innhold

Gullfiskbollen! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:)

*Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 22 mnd. Kontorrotte:) GRAVID etter første hormonkur (Femar). Testet positivt samme dag som innkalling til ivf... Termin ca. 22. mai (inntil videre)

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011, kjemisk graviditet i august 2011. CD 15, venter på EL. 9 pp. Har time hos gynekolog 29. september :)

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Begynner på puregonsprøyter 18.okt for å stimulere til el, ul 24.okt for å sjekke utviklingen.

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, CD 6. Skal begynne med pergo på CD 4 :)) IKM 9. November

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010(siste el okt 2010), akupunktur og homeopatiske vidunderier, var hos drømmegyn 13/10 - fikk pergo :)))) starter med provera 18/10, så er det rett på pergoen!! Hjemme hos oss blir det "Spire-verksted" i begynnelsen av november <3

Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober.

Lilleblomst: 27. år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Nytt kosthold og aku prøves! Foreløbig prøvepause....Time hos gyn i beg.av november, prøving så fort jeg har klarsignal:)

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-)

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tide med ny tråd jenter:-) Nå var vi oppe i nesten 200 igjen:)

Skrevet

Det var bra mammamø :-):-)

Jeg har gjort ferdig samtaler for i dag. Det var godt å komme hjem att.

Formen er like dårlig, skal bli godt å slappe av hjemme. Må ta en eller to paracet før jeg laller og håper jeg er bedre imorra *smiler*

Gullet er på trening og jentene ser på Dora film.

Hermer etter og er så ivrige *ler*

Tror mannen må møtte opp på foreldremøte i bhg idag. Kom hjem nå så da rekker han det fint :-)

Nå er det enkel middag, pizza *nam*

Skrevet

Kan jeg få bli med her også? :-)

Jeg er 24 år og bor i Sarpsborg. Har to barn, en gutt på 4 år og en jente på 2,5 år. Prøver nå på barn nr 3 og er i første ordentlige pp nå:) Etter å ha vært gift og samboer i 6 år tok forholdet til barnefar slutt så denne gangen er det ny barnefar. Vært samboere i 1 år og dette blir vårt første barn sammen. Blir nok også siste siden jeg har 2 og han 3 barn fra tidligere forhold. Så stor familie med andre ord ;-)

Skrevet

Jippi!:) kjæresten min bestod på eksamen:) (bare en av mange, men desidert den værste!:) ) Måtte bare få det ut!;)

Skrevet

Hei jenter :)

Herlig med ny tråd, begynner å få krampe på fingrene mine av å bla ;)

Stakkar Dossa...må se til å bli frisk snart snuppa :)

Lilleblomst: Gikk du til byen likevel?

Leah: Flink du har vært og trent da :) I dag skulle jeg også trene, men hm...fikk ikke skyss hjem av min kjære...så jeg sparer til i morgen ;)

Lurifax: Godt å ha deg tilbake :)

Det blåser og regner masse her i dag..bbbrrrr....Jeg jakter fortsatt på el.

Skrevet

Hei Marianne! Velkommen hit:) Vi tar imot nye med åpne armer vi!:) Bare å kopiere "listen" og legge deg til, og skravle i vei;)

Skrevet

Velkommen Marianne :-):-)

Her vil du trives godt for vi er en herlig gjeng med skravle jenter *smiler*

Håper du ikke må vente lenge på en positiv test :-)

Lilleblomst, så bra at mannen din besto eksamen *hurra* Grattis så masse må du hilse og si :-)

Cornflake, snuppa mi <3 takk for omtanken, varmer godt.

Jeg har ikke energi til å leke så masse med jentene så må innrømme at det skal bli godt når de er i seng *smiler*

Imorra tar jeg siste pergo pille. Har ikke merket noe til bivirkninger og det var godt. Nå må formen bli bra så vi får lagt inn aksjer når el er ventet neste uke *smiler*

Skrevet

MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:)

*Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 22 mnd. Kontorrotte:) GRAVID etter første hormonkur (Femar). Testet positivt samme dag som innkalling til ivf... Termin ca. 22. mai (inntil videre)

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011, kjemisk graviditet i august 2011. CD 15, venter på EL. 9 pp. Har time hos gynekolog 29. september :)

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Begynner på puregonsprøyter 18.okt for å stimulere til el, ul 24.okt for å sjekke utviklingen.

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Venter på EL, CD 6. Skal begynne med pergo på CD 4 :)) IKM 9. November

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010(siste el okt 2010), akupunktur og homeopatiske vidunderier, var hos drømmegyn 13/10 - fikk pergo :)))) starter med provera 18/10, så er det rett på pergoen!! Hjemme hos oss blir det "Spire-verksted" i begynnelsen av november <3

Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober.

Lilleblomst: 27. år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Nytt kosthold og aku prøves! Foreløbig prøvepause....Time hos gyn i beg.av november, prøving så fort jeg har klarsignal:)

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-)

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Skrevet

Velkommen Marianne :)

Jeg skriver så treg at før jeg klarte å trykke lagreså har det kommet tre nye innlegg :P

Vi venter kanskje ikm samtidig Dossa, jeg ser ennå ikke noe til min el :( Rare greie...nå må jeg ringe til legenog utsette legetimen igjen...vil jo ikke dit og tar celleprøve mens tr er her :(

Skrevet

Takk alle sammen for hyggelig velkomst! :-)

Jeg er temmelig pratesjuk av meg så kommer sikkert til å være her inne ganske mye ;-)

Lilleblomst: Gratulerer til mannen din :-) Eksamen er noe herk :P

Ser det er flere treningsdamer her :-) Trener dere styrke og kondisjon eller idrett eller?

Selv skal jeg snart på 2 timer håndballtrening! :-)

Trenger å få tankene på andre ting, siden jeg skal operere ut 2 vidsdomstenner i narkose i morgen tidlig! *gruer meg!!!* :/

Skrevet

huff, skjønner at du gruer deg! men så godt å ha narkose iallefall!;)

Kos deg med håndballtreningen!:)

Jeg trener bare på "privaten" nå jeg... har holdt på med fotball både som jente og på dame lag, men kan ikke kombineres med livet mitt nå:(

For mange år siden holdt jeg på med kampsport også, det var veldig gøy!:) Nå er det bare turer med bikkja og div hjemmetrening som pilates og rockering;)

Desverre ikke i så god form for tiden:/ kjedelig!

Nå har jeg badet sammen med og lagt mini, vi måtte sef lakke neglene også da, så her sitter jeg med nylakka lillametallikk både på tær og fingre!:) Hun ville se når jeg gjorde det og sa "da blir du fin til pappa kommer" hihi:)

Skrevet

hmmm... ser på "fødestuen" på tv4 fakta... vet ikke om dette er lurt...

Skrevet

Gratulerer til mannen din lilleblomst:)

Marianne: Jeg trener på treningssenter, løper for det meste på tredemølle. Prøver hardt å trene annen hver dag :)

Fortsett negativ test på el. Aaaaarrrgggg...jeg blir gal! Hvor lenge må vi legge inn aksjer da? Begynner å bli sliten gitt...

Skrevet

hehe, skjønner frustrasjonen din cornflake! Jeg har ventet evigheter på el av og til!

Glemte å svare istad snuppa, det ble ikke skikkelig bytur, var på en plass i nærheten med masse butikker (er vel ikke bystatus der tror jeg) men dessverre fant jeg ikke noe av det jeg skulle ha! kjedelig!

Skrevet

Det er jo typisk at du ikke finner det du trenger når du må ha det lilleblomst *ler*

Kanskje morra dagen blir bedre :-)

Hihi...joda lilleblomst, å se på fødestua er jo bare spennende og artig *ler* får liksom ikke lyst på baby da *gliser* ;-)

Cornflake, jeg skjønner du blir frustrert når kroppen ikke vil samarbeide. Men el må da snart dukke opp ;-)

Jeg venter el neste uke og da må jeg bli bedre.

Sitter i godstolen, tulla inn i teppe og kjenner at feberen kommer snikende. Hadde bare 38 nå så det er jo ikke mye, men blir så slapp når man ikke føler seg bra :-(

Ser på gøy på landet. Artig konsept :-)

Skrevet

huff dossa! Ønsker deg god bedring!

Nå er jeg over på luksusfellen... sukk! at ikke folk kan lære! man fyrer ikke opp med ubetalte regninger! hehe

Skrevet

Takk søte lilleblomst <3 omtanken varmer :-)

Ja at folk kan kjøpe ting de ikke har råd til og bruke kredittkort, nei det skjønner jeg ikke. Det er noe jeg aldri hadde klart å gjøre.

Vil du ha noe men ikke har råd, ja så må man jo spare :-)

Skrevet

nettopp! spare, spare, spare:) Da vi solgte hus i våres hadde vi muligheten til å sette av til nye møbler. det var supermorro å handel til huset!;) hehe

Skrevet

Jøss, innser at jeg nesten kunne trengt en "timeout" jeg også. Har sovet elendig i det siste, og i sted sovnet jeg på sofaen, helt i koma i tre timer! Stress er det jeg tåler minst av alt, og nå er det meste i tilværelsen stress... sukk!

Lurifax: jeg strikker en del, kan ta en kikk på det mønsteret ditt, men kan ikke garantere at jeg forstår mer enn deg ;)

Lilleblomst: Såå deilig at mannen din bestod eksamenen sin!!! Lettet begge to nå, tenker jeg. :) Grattis!!! :)))

Dossa: må ikke bli syk, vet du! Neste gang du kjenner noe er på gang så tar du en teskjed natron i vann noen ganger i løpet av dagen (eller en halv teskje i timen til symptomene gir seg). Kan bli litt løs i magen, men bruker å ta knekken på forkjølelser og begynnende influenser :) God bedring til deg! :)

Marianne: velkommen til oss! :))

Og dermed stupte jeg ut i gullfiskbollen igjen.... :) Ha en fin kveld videre, jenter! :)

Skrevet

Kan tenke meg at det da var gøy å shoppe ting til huset :-)

Kjøpe det man har lyst på, få det slik man ønsker :-)

Spare spare lilleblomst *smiler*

Nå er det tangerudbakken på tv.

De er så skjønne :-)

Skrevet

Ser at det er mange av oss som er litt sliten for tida...hm...er det mørketiden som har påvirket oss eller?

Drikk masse vann kjære Dossa. Må ikke bli enda mer syk nå.

Murmelina: Opptatt med oppgaven? Det er vel i morgen du skal begynne på din første tab?

Skrevet

Ny tråd og allerede over 20 innlegg:)

Velkommen Marianne, gøy med fler å skravle med:) Høres ut som en ordentlig storfamile dere har, får håpe det ikke blir så lenge til dere får enda et familiemedlem:)

I ettermiddag har jeg og Leah vært hos mamma og pappa, dit kom også søster og hennes datter og stesønn, så det var kjempekoselig:) Nå sover Leah, samboern er hjemme og får middag..og jeg tenker at jeg skal krype opp i sofan med et blad og en kopp kakao når han drar på jobb igjen:)

Skrevet

Hmm.. bildet av strikkeprosjektet er inne på ravelry.com, og jeg tror kanskje man må logge inn for å se på det. Men det er i alle fall gratis å opprette en bruker dersom du orker, Roselily. Ikke noe stress, altså! Jeg lurer litt på om det er sånn stjerne-strikk mønster, men synes at det var mer hullete enn det jeg får til å komponere med mine pinner. Så kanskje tar jeg feil.

Her er i alle fall linken;

http://www.ravelry.com/patterns/library/born-under-a-star-baby-blanket

Hah, så forresten at boka (med mønsteroppskrifta i) akkurat var blitt satt ned i pris, så da blir den kanskje akkurat billig nok til å slippe tollfrakt..:)

Uff Cornflake, håper el kommer fort som svint!

Dossa: fortsatt god bedring! Husk tran, hvitløk, hvile og masse sjokolade!

Lilleblomst: hurra for kjæresten din! :)

Velkommen, forresten, Marianne_87+2små!

Skrevet

Takk for godt råd Roselilly :-)

Du er ei klok jente med masse kunnskaper. Kjempe fint at du deler med oss *smiler*

Leah, er det noe spesielt du har lastet ned idag som du har planer om å se? Bare litt nysgjerrig jeg vettu *ler*

Leker dere mye i barbiehuset om dagen? Spør mye idag gitt *ler*, jobber mannen din hver natt, med hva da igjen? Denne husken er ikke som den en gang var *gliser*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...