Gå til innhold

HOLD DERE UNNA MOR OG BARN BUTIKKEN PÅ LILLEHAMMER!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En annen ting med butikken er jo at det nesten er umulig å komme inn der med vogn/barn, døra er så trang at vogna nesten ikke kommer inn, stativene står alt for tett og skal man prøve å betale må man opp 5-6trappetrinn så vogna må stå igjen alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmalunga er superstrenge på hvem som får forhandle vognene demmes, kansje dere kan sende link og forklaring til emmaljunga så kansje dem sjekker service nivået og eventuelt trekker ut vognene sine?

Vet om andre butikker som har mistet retten til og forhandle emmaljunga pga servicenivået var for lavt.....

Skrevet

Ja, det forslaget støtter jeg!!

Skrevet

Dere kan også bestille Emmaljunga hos Rudo. Det gjorde jeg :-) Knallgod service.

Skrevet

Jeg også..når jeg skal handle noe som er såpass dyrt forventer jeg god service. Har hørt mange andre som heller tar turen til Hamar hvis dem skal handle Emmaljunga vogner, den andre barnebutikken i Lillehammer har ikke det merket. Hadde i hvertfall ikke det før.

Skrevet

Hva heter butikken?

Kommer til å sende henne en mail med denne tråden som vedlegg

Skrevet

Har nesten litt lyst til å reise opp til Lillehammer bare for å se hvor ille det er etter å ha lest tråden. At det går ann å ha så dårlig service...slik service,eller mangel på, kan få meg til å klikke i vinkel! Vi som forbrukere gjør faktisk denne butikken en tjeneste ved å handle der, ikke motsatt!!

Det er jo tydelig at veldig mange føler det slik, det er nemlig ikke EN person som har forsvart butikken enda...

Jeg stemmer for boikott, sende tråden til leder, evt som en skrev om å sende brevet til leverandørene - det kan få litt fart på sakene!

Lykke til, Lillehamminger! ;)

Skrevet

Jeg fikk min første for ti år siden og kan bekrefte at det var ikke bedre den gang. Nå vet ikke jeg om det er de samme som driver der fortsatt da. Men man handler selv der man ønsker så da får vi dra andre steder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...