Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Dem selger "gamle" vogner til full pris!!!! Forsøker å lure deg og elendig service!!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Hm, gamle som i "ikke årets modell" eller gamle som i brukte? De kan vel ta den prisen de vil hvis folk kjøper?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Hvilken butikk er det da? Den mot Søndre Park??
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Understellet på vogna er 4 år eldre enn overdelen.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Hei, jeg er uvitende..hvordan finner man ut hvor gammelt understellet og selve overdelen er? Er de datostemplet? Skal ha vogn snart...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Tuller du? Mener du da brukt 4 år gammelt understell, eller bare understell som har stått på lager i fire år? Begge deler er ille, men brukt er jo verre enn et gammelt lagret understell.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 Det var ikke brukt tidligere men problemet oppstod da det røk et feste på vogna og det trengtes ny del... Da ble det søkt på vogn nr og da fant dem det ut. (en annen butikk som hjalp til med det).
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 Kjøpte vogn der i fjor og er ikke fornøyd jeg heller faktisk, fikk så dårlig hjelp i butikken. Jeg hadde ikke peiling på vogn og hadde det travelt siden vi fikk en liten gutt raskt (adopsjon). Virka ikke som de ønsket å selge meg noe og jeg trengte ALT.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 Dårlig erfaring her også... Synd at det kun er dem som forhandler Emmamljunga på Lillehammer for det er eneste grunnen til at jeg har kjøpt noe der.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #10 Skrevet 19. oktober 2011 Jupp, enig!! Man føler seg ikke ønsket når man er i den butikken. Jeg under hvordan de faktisk får det til å gå rundt??! Det er dessverre allment kjent at servicen der er elendig..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #11 Skrevet 20. oktober 2011 Ja, det har jeg tenkt også. Hun er ikke veldig intr i å tjene penger virker det som. Jeg hadde bestilt en ny bag til vogna mi tidligere i år som svigermor skulle hente for meg...Den MÅTTE jeg betale depositum på før hun i det hele tatt bestilte den, noe som dog er forståelig. Men da den skulle hentes krevde hun full betaling på nytt selv om deler allerede var betalt. Hun måtte gi seg på det da jeg viste til kvittering. Forsøk på ren svindel spør du meg. Har hørt MANGE like historier.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #12 Skrevet 20. oktober 2011 Hei! Er desverre helt enig i det som blir dagt her. Har vært innom der, men endte i at jeg la tilbake det jeg hadde funnet når den ansatte stod a snakket med en bekjent i lang tid, selvom det ble oppservert av at jeg stod i "kø" for å betale. Hærlig servic.. Nei takk.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #13 Skrevet 20. oktober 2011 Anbefaler dere som bor i Lillehammer området til å sende hele denne tråden (link hit) på epost til butikklederen... Kanskje det blir endringer når h*n ser at det er almenn kjent at man er missfornøyde med servicen i butikken?! Sånt bør man ikke måtte finne seg i! Om ikke annet så gir man de en mulighet til å endre seg...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #14 Skrevet 20. oktober 2011 Hun tåler ikke kritikk så hun stenger bare missfornøyde kunder ute fra butikken sin...hun tar dessverre aldri feil
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #15 Skrevet 20. oktober 2011 Da går man høyere opp i systemet...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #16 Skrevet 20. oktober 2011 Hvem da? hun eier jo butikken selv...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #17 Skrevet 20. oktober 2011 Godt poeng.. Men regner med at flesteparten av dere holder til i Lhmr området?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #18 Skrevet 20. oktober 2011 Ok... Men så ta å skriv ut denne tråden og heng den opp rudt om kring på enten senteret, eller i Lillehammer området. Som en slags "boikott". Hun må jo da se at det ikke er hele verden det er noe galt med. 11:38
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #19 Skrevet 20. oktober 2011 Regner med at det er den butikken langt sør i Storgata det er snakk om? Prøvde å handle litt der tidligere, men ga opp. De eier jo ikke serviceinnstilling! Ved sporadiske besøk i nærheten der i det senere, så har det hendt jeg har kikket f.eks. på regntøy, som ofte henger utstilt utendørs, men jeg har ikke orket å forsøke meg på noen handel. Risikerer jo å stå i minst et kvarter og vente på å få betale, selv om det ikke finnes andre kunder i butikken! Så god tid har jeg ikke. Siden jeg bor sør for byen, så har min handel til baby og barn senere gått sør- og vestover. Det ble mest på BabyShop på Hamar. Av og til lang ventetid på å bli betjent der også, men når du først kom forrerst i køen, så var servicenivået helt topp! Grunnen til venting der, var at de nok egentlig var for få ansatte i forhold til antallet kunder, og at de ytte skikkelig service f.eks. ved vognkjøp, bilsetekjøp osv, og da tar jo ting fort litt tid. Det nærmeste jeg var en klage i den butikken, var et punktert dekk på en vogn, og det reklamerte jeg på via telefon og fikk tilsendt nytt dekk i posten på no time. Vet ikke hvordan BabyShopen på Hamar har utviklet seg etter de flyttet til Midtstranda, da, men regner med at de kjenner sin besøkelsestid og fremdeles yter service.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #20 Skrevet 20. oktober 2011 Babyshop har veldig bra service. Har selv handlet mye der da barnet mitt var liten, og alltid fått bra service.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #21 Skrevet 20. oktober 2011 Bor ikke i Lillehammer og har heller ingen tilknytning til Lillehammer, men det er jo helt utrolig hvordan dere beskriver denne butikken og servicen de (ikke) yter. Det er ganske overraskende at samtlige i tråden er av samme oppfatning, så det kan jo ikke bare være tilfeldig. Her bør nok eieren og de ansatte se seg selv i speilet og begynne å ivareta kundene sine.
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 20. oktober 2011 #22 Skrevet 20. oktober 2011 Forferdelig butikk! Fikk nr. 2 i 07, og hadde da gjemt på min gamle vogn etter førstemann som kom i 01. Ene hjulet var litt ødelagt (en sånn festedings), og jeg tok det med til butikken (vogna ble i sin tid kjøpt der) en stund før termin. Dama bak disken så på meg (etter hun var ferdig med å avtale det som tydeligvis var en grillfest i telefonen, kanskje 10 min..) som om jeg skulle vært en marsboer, himlet med øynene, og mente at jeg "kunne jo ikke bruke en vogn som var sååå utgått på dato til min stakkars baby"! -Jeg gikk fra der og fant en sykkelreparatør som fikset hjulet! Fant forresten nye hjul, som fint kunne brukes på min gamle vogn etter hvert da. Noen mndr etter var jeg i Lillehammer igjen, og skulle da innom for å se om jeg kunne finne en billig sportstrille. Var alene med babyen i vogn og tok derfor med vogna inn i butikken. Ble nærmest kjeppjagd, fordi selv jeg burde da skjønne at jeg kom til å ødelegge alle klærne der med den skitne, gamle vogne jag drasset på! Så det ble ikke noe vognsalg nei, og jeg har aldri noensinne vært i nærheten av å vurdere å sette mine bein i den j...a butikken igjen!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #23 Skrevet 20. oktober 2011 Har jeg fått dårlig service i en butikk, så gidder jeg ikke å dra tilbak. Det er ikke verdt det.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #24 Skrevet 20. oktober 2011 Herregud, jeg tror nesten ikke det jeg leser. For noen historier dere kommer med! Nesten så jeg tar kjøreturen til Lillehammer bare for å oppleve den butikken!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #25 Skrevet 21. oktober 2011 Har enda til gode å lese om en kunde som har vært fornøyd med den butikken... Men hun selv mener oppriktig at det er alle andre det er noe galt med. Jeg synes litt synd på henne, for det må jo være noe hun sliter med et eller annet sted. Synd at det kun er der man får Emmaljunga på Lillehammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå