Mage igjen Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg er 14+0 i dag og har de siste dagene hatt masse kynnere. Har jo vært gravid 3 ganger før og vet godt hvordan det føles. Kan bare ikke huske å ha hatt det så tidlig før.. og ikke så mye... hmmm. Noen andre som har det så tidlig? Vet jo at livmoren driver å trener seg vedlig tidlig, men kan liksom ikke huske å ha kjent det før magen er større... Blir litt nervøs da...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 jeg mener jeg begynte å kjenne kynnerene i uke 12, men så har jeg alltid vært "plaget" med kynnere.... Fikk det bekreftet hos gynekolog at det ikke var farlig, ei heller tidlig...Men det kan være hun svarte ut i fra at jeg er 18 uker nå... (vet jo aldri) Prøv om du kan roe litt ned, det hjalp meg. Hadde masse kynnere i uke 15+16 hver kveld, uke 17 var det høstferie og da hadde jeg ikke en eneste...
BettyBoob Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 gravid med nr 2 nå, forrige gang startet de i uke 20, denne gangen i uke 16. Ikke noe farlig!
Lykkebumpen Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Hei! Jeg er førstegangsgravid og har kjent kynnere fra tidlig i 2.trimester, er nå 30+3. Ikke smertefulle, men litt ubehagelig noen ganger. Prøver å ta det med ro når de kommer, og generelt ha et roligere tempo. Jeg ville uansett tatt det opp med fastlegen/ jordmor for en individuell vurdering av din situasjon. Jobber du fullt og har tre barn i tillegg kan det vel være vanskelig å justere travelhet og stress i det daglige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå