Gå til innhold

Gode råd mot hemoroider??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det holder på å klikke for meg. Fikk selvsagt hemoroider for 2 uker siden etter noen dager med diare og oppkast. Ikke søren om de vil forsvinne. Og jeg som i utgangspunktet sover lite om natten. Nå er det nada...holder på å bli gal!!!!

Har brukt Sheriproct rektalsalve i en uke nå uten merkbart resultat. Nå er jeg desperat! Dette her gidder jeg ikke å ha i 10 uker til...

HJELP!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Alcos-anal (delikat navn!) og da blir de borte etter noen dager. Noen er mer disponert enn andre, så du får bare prøve deg frem. Lykke til:-)

Skrevet

sliter med det samme. har også brukt sceriproct uten hell.. prøvde den da alcos anal ikke hjalp og fikk høre at denne var bedre, men det har ikke gitt noe resultat desverre.. dritt ass.. vil ikke gå til legen med rompa i været for å høre hva jeg kan gjøre.

Skrevet

Helt enig med deg! Selv om dette er en helt vanlig svangerskapsplage - så synes jeg det er skikkelig udelikat. Ved siden av at det er forferdelig vondt. Blir helt oppgitt jeg...

Skal til legen i morgen, så får jeg høre hva han sier. Det var han som sa at Sheriproct var det beste...men det har ikke hjulpet meg i det hele tatt.

Har ikke hatt hemoroider siden sist jeg var gravid for 9 år siden. Husker fra den gang at det var hemoroidene som gjorde mest vondt etter fødselen...og ikke det at jeg hadde sydd...eller presset en unge gjennom "tuttelifuen"...

Det er da helt utrolig hvor mye dritt som skal følge med et svangerskap...

For meg kan de bare sy igjen hele toeren til fødselen er ferdig, spør du meg!!!!! Nå er jeg lei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...