Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Coop har gode pølsebrød, de som er "hjemmelagede"
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Hvordan ser det ut? Ser det ut som de vanlige "barne-pølsebrødene" bare saftigere? Eller er det Big Taste(var det det tro??), svart på posen, disse er grøsselig gode! For det meste utsolgt på de fleste butikkene..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Ingen av delene, de er et annet merke enn jeg har sett noe annet sted og ser helt hjemmelagede ut. Er store, og litt forskjellig form og størrelse på alle brødene i posen.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Hm, vet ikke hva 11.43 svarer på, om det er det med Coop? Uansett, hvis du spurte meg (HI) så vet jeg ikke hvilket merket det er. Kanskje det er Mesterbakeren eller noe slik? Det er veldig store og helt nydelige pølsebrød. De er skikkelig saftige og gode. De henger liksom sammen, så man må dra de fra hverandre, og kanskje man også må skjære de opp? Det husker jeg ikke. HI
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Uff de er favoritten min å ikke sett noe som ligner untatt på coop (goman merke) litt mindre enn rema 1000's
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 Ja, de er jo syyyykt gode. Men ser de aldri noe sted! Neste gang må jeg nok hamstre inn 10 pakker og slenge i frysen. Haha, spiser ikke så ofte pølser, altså, men da har jeg i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 Ja sliter litt selv noen dager kan jeg komme dit på formiddan og ikke se noe, andre dager kan jeg se en haug av de på kvelden. Det er jo kun på rema 1000 de finnes å. går ann og fryse de ned?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 Mm, det er så rart.. Er det noen dager folk kjøper sykt mye pølsebrød, liksom? Skal gå på jakt en dag snart, håper jeg finner da. Har noen pølser som må spises opp, hehe, og de skal spises med godt brød! Hm, ja, det tror jeg? Hvorfor skulle det ikke gå? Går jo fint an å fryse ned boller, brød osv., så det blir nok bra med pølsebrød også! Da er de jo fortsatt ferske og gode når de tines.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #10 Skrevet 19. oktober 2011 tja kanskje vi bor på samme sted , så har jeg kommet innom rett etter din hamstring? Får begynne og hamstre/fryse de litt selv, da blir nok gubben gla
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #11 Skrevet 19. oktober 2011 vil bare informere om at de aller fleste pølsebrød/hamburgerbrød allerede har vært fryst. polarbrød også. noe kommer selvsagt fersk rett fra bakeriet men da må man være klar over at holdbarhetsdatoen er veldig mye kortere enn på "vanlige" pølsebrød og er ikke særlig ferske etter et par dager. men disse kan fryses selvsagt og da er de like gode når man tar dem opp igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå