Gå til innhold

Kjære magica fra tryll!! :) *kan se igjen*

Anbefalte innlegg

Du har sett på meg et par ganger tidligere og det har stemt veldig godt! Kunne du tatt en titt igjen??

Jeg lurer på om du ser noen flere barn på meg i fremtiden og evt når?? kjønn?

Jeg kom ikke inn på videreutdanningen som jeg ønsket i år og lurer på om du ser om jeg kommer inn neste år? Vi er litt usikre på om vi skal satse på et barn til nå om ikke så lange tid eller om vi skal drøye det til etter mer studier. :)

Hadde satt stor pris på litt av tiden din. Kan se igjen!

F: 24 01 85

På forhånd tusen takk!

Fortsetter under...

Hei du:)

Jeg tror du kommer til å komme inn på den videreutdanninga i 2012. Så får jeg opp ett barn i 2014, jente....Tror barnet blir født i 2014, så da blir du kanskje gravid i 2013. Men det er jo et stykke fram. Hva tenker du om det?

Ser du ett barn til på meg? Evt når og kjønn? 291266

Klem sålenge

Tusen takk for svar! :)

Blir spennende å se om du får rett! :)

Jeg får ikke opp flere barn på deg faktisk. Tror du egentlig er fornøyd, men tanken på det at du skal være ferdig med svangerskap og spedbarnstid, spenningen og forventningen rundt det å få barn skremmer deg. Får opp mange barn på deg, har du 5 eller 6 barn? Har du stebarn kanskje eller har du født alle selv? Ser mange barn rundt deg. Er noen av de voksne? Får faktisk opp barnebarn innen en 5 års periode.. mulig jeg er helt på viddene her nå altså... :)

Har du noe annet du lurer på kanskje?

Hei! Jeg har 6 barn, og har født alle selv:) Har tvillinger på 20, gutt og jente, så det blir nok kanskje barnebarn inne 5 år,ja...

Så du er ikke på viddene, selvom både jeg og mannen føler en til;)

Ser du noe rundt jobbsituasjon, økonomi fremover?

Dæven det får jeg si. All respekt til deg!! Så spennende.. da blir det nok barnebarn innen den tid ja!!

Vettu nå poppet det plutselig inn et barn til rett over nyttår. Mulig du tester positivt da. Det er nok ei jente. :) Det kommer ihvertfall inn ei jente som "tilhører" deg. Kanskje det er barnebarn og... Tiden får vise. Rart hvordan det endret seg.. men det hender det skjer innimellom for meg.

Ang jobb så ser jeg en endring der. har du en deltidstilling nå? Enten så har du det eller så får du det. men får ikke opp 100% jobb utenfor hjemme for deg forløpig. Tror ikke du vil ha det heller. Jobber du innen markedsføring? Ihvertfall det som kommer opp her. Tror det skjer noe på jobbfronten ganske raskt. Får opp nov ang det. ;)

Hvor mange barn ser du totalt på meg?? Kjønn?? Vi har så vidt begynt å snakke om en til, men blir vel kanskje til at vi venter litt til. :)

Hei du!

Jeg får opp 4 totalt på deg. 3 jenter og 1 gutt....

Nei jeg jobber ikke 100% ute, og ønsker det heller ikke;) Jobber ikke innenfor markedsføring, men med personlig utvikling gjennom dans og sjamanisme.

Tror vel ikke barnebarna er "rett rundt hjørnet", så får håpe jenta du ser kommer gjennom meg:)

Bare fyr løs om det kommer opp mer...Har det sånn selv jeg, det kan komme nye og andre ting gjennom kontakten med den som spør:)

Annonse

Spennende jobb du har! :)

Nei, da er det nok ditt eget barn jeg får inn her. :) dere prøver vel aktivt da vil jeg tro. Skjer mye positivt rundt dere i nov/des i år. :) Føler også en økonomisk opptur av noe slag. :)

Er du et skikkelig julemenneske.. får opp nisser, røde bånd og stor ståhei rundt hele julefeiringen her jeg sitter. Får en sånn god barnslig følelse egentlig. :)

Jeg har allerede 2 gutter på 2,5 og 1 år. :) men kanskje 2 jenter da. :)

Bare si ifra om du får opp noe annet. :)

Så spennende:) Vi prøver ikke "aktivt";)-siden minstemann bare er 9mnd. Men kan jo skje "uhell...hehe(slik som med forrigemann). Men jeg må jo innrømme at så mye som jeg tenker på det, skjer det vel før eller siden...

Så rart det der med jul,-for første gang går mannen min stadig å sier at han gleder seg til jul! Vi bor i et stort, rødt hus i skogen med stor familie. Så det blir nødvendigvis stor ståhei og mye julestemning...:)

Synes det er litt vanskelig med kjønn, men venter et par dager så ser jeg på deg igjen...Tror du har et dilemma,ja. Om du skal få barn nå, eller vente på utdanning. Litt sånn på vippepunktet tror jeg. Følg hjertet ditt du!!:)

Ja fint om du kan ta en titt på henne en dag. Føler selv nov på henne, men artig å se hva andre får inn. :)

Jeg tenker at om du ønsker deg et barn til så tror jeg dere må prøve mer aktivt. Er veldig på dratt mellom om ønske ditt om en til og om du faktisk får et til. Tror egentlig ikke det er avgjort enda. ;)

Får du opp noe mer ang kjønn i dag?

Hei du!

Kan være at det skal være 3 gutter og ei jente til deg,ja:)

Søsteren blir gravid i nov/des tror jeg også:)

Når det gjelder meg og gravid er det ikke sånn at jeg ønsker å stresse det hvis du skjønner. Jeg tar imot de barna det er meningen vi skal ha:) Syklusen min er som ei klokke og jeg vet nøyaktig når jeg har eggløsning. Vi har da sex om det føles riktig i nærheten av el, og så får vi bare se hva som skjer;) Har, til tross for at jeg er ei såpass gammel dame, blitt gravid så og si med en gang med alle barna mine... Tanken er litt at siden vi er litt usikre, overlater vi det til universet(og hjelper til litt selv;)...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...