mariabee Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Dette året har gått altfor fort, og føler meg absolutt ikke klar for arbeidslivet igjen. Har kost meg sååå mye med lillegull som allerede snart er 11mnd... sukk... Kommer til å savne de koselige morgenene med kos og litt barnetv, alle turene våre osv... får jo gjort dette i helgene selvfølgelig, meeen kommer virkelig til å savne hverdagen med jenta mi <3
Bad habits har tre små Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Ja, det er tungt! Og jeg skjønner deg godt. Med nr 1 følte jeg meg absolutt ikke klar for å begynne å jobbe igjen da hun var 1 år, så jeg gikk hjemme til hun var 1 år og 8 mnd. DA, var jeg klar:-) Gikk hjemme med mellomste til han var 1, 5 år og skal gjøre det samme med minstemann. Det er jo ved 1 års alder det blir gøy (det synes ihvertfall jeg). Da kan man oppleve verden sammen, småprate og dele opplevelser. Veldig hyggelig:-) Lykke til da!
enits40 Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg skjønner deg også godt, selv om jeg begynner å bli veteran i arbeidslivet etter å ha vært tilbake siden august. Jeg syntes det var fælt i begynnelsen, men nå går det veldig bra. Jeg jobber korte dager da, og har ammepermisjon. Det hjelper godt! 11 månedingen er hjemme med pappaen sin, og lider ingen nød. Men om bare noen dager er det barnehagestart og DET gruer jeg meg skikkelig til! Min lille har ikke engang lært seg å gå og virker utrolig liten....Og de ansatte er så få på så små barn, ikke rart de ikke har kapasitet til å fotfølge dem rundt sånn som vi gjør her hjemme... Snufse på meg og! Lykke til mariabee!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Føler med deg! Jeg er slett ikke klar for å begynne å jobbe ennå. Med perm og all ferie, så skulle jeg vel begynt å jobbe igjen førstkommende mandag(, men jeg skal være hjemme noen mnd i ulønna perm)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå