ambroxia Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Kjenner ikke noe enda, normalt ? Kjent såvidt bare ett par ganger med mange dagers mellomrom.. Og en annen ting, teit spm, men likevel, ser de på UL om ett barn er lam ? Ikke pga jeg ikke kjente spark, men lurer sånn ellers
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Husk, normalen er at man kjenner spark rundt uke 20-21 ca, skal kjennes daglig fra uke 24, og fra uke 28 skal det vel være 5 spark på 20 min (utenom den tiden ungen i magen sover da) Selv har jeg vært "heldig" nok til å kjent spark daglig fra første spark. Må si, nå som jeg er 20+1 så er jeg bare sliten av det, og allerede nå starter det å bli ømt etter sparkene hennes. Er 3 gang jeg går gravid nå, på 3 år, så vet veldig godt hva jeg skal kjenne etter Du må huske, de er ikke så store de nurkene enda, så de har så god plass å boltre seg på, så da kjenner man de ikke like godt, om de ikke finner en favorittplass å slå seg til ro av og til da, slik er det her, sparker så og si alltid på samme sted Det med lammelse vet jeg ikke, kanskje spørre JM når du skal dit? Selv har jeg akurt vært hos JM, så får ikke spurt henne om noe før om en mnd tid ca, hvis ikke hadde jeg spurt jeg, ble nysjerrig på det
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Vil tro at så lenge beina på ul beveger seg så er ungen ikke lam... Har du ikke vært på ul enda, kan du jo ta å drikke en del cola før du går inn. Da vil sjansen for å se en aktiv baby være større.. Er selv 3. gangsfødende og er 18+6 i dag. Vet hva jeg skal kjenne etter, men har ikke kjent liv enda. Morkaken min ligger i front av mange og demper sparkene...
ambroxia Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2011 Takk for svar Vært på Ul, å beina beveget på seg der Tenkte ikke på å spørre om det der og da .. Hun sa at morkaka mi lå litt forann, vet ikke hva ho mente med litt forann. Men sa at det kunne være litt derfor jeg ikke kjente noe. Så får bare vente å se
Gjest Hippo ღ Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg kjente ingenting i uke 19+3. Hvis jeg gjorde det var jeg veldig i tvil. Men så plutselig så kjenner du sparkene Det er ingenting å bekymre seg for! De sier førstegangs ofte ikke kjenner noe før uke 21. Og det stemte med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå