Gå til innhold

Forkjøla og HOSTE, andre?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har i forbindelse med en forkjølelse fått en forferdelig hoste som har vart ca en uke nå. Det er så slitsomt, og må ha drops i munnen når jeg legger meg for å klare å sovne. Er helt sliten i magen! Og så forteller ei dame til meg at hun kjenner ei som fødte 10 uker før tiden pga sterk hoste- det gjorde rett og slett at vannet gikk. Blir jo rett og slett redd, jeg!!

Noen som har gode tips og råd?

Er 21+2 i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143696984-forkj%C3%B8la-og-hoste-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann... Jeg har også hatt en forferdelig hoste. Fikk noen hosterier som gjorde at jeg kastet opp, slik holdt jeg på i 1 1/2 uke... heilt forferdelig.. Var hos lege å han sa at han ikke kunne gi meg noen medesiner for hosten. men måtte bare passe på å få i meg nok drikke. Du kan trygt si at jeg var ganske gåen i magen...uff for en tid...Fikk 1 uke sykemelding og beskjed om å ikke gjøre noe som helst bare slappe av og ligge på sofan of senga... Det hjalp heldigvis, men var litt slitsomt å ikkje få så mye mat i seg... Men ta deg en tur til legen å hør der, er myyyyye rart som går nå for tiden. Hører om flere som har fått påvist kikhoste å det skal visst heller ikke være noe særlig :) Spurte også om det med å hoste så kraftig å den lille inne i magen, men han mente dette ikke skulle være noe problem... Den vil nok plage deg mer fremover enn du plager mini inni der nå, sa han... God bedring til deg!!! Å hør med legen din du så går det nok bra skal du se :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...