Drømmen123 Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Og ingen mensen. Kun negative tester i tillegg :/ Har testet kun med billigtester. Har ingen symptomer på graviditet, men samtidig ingen tegn til mensen heller. Flere i samme situasjon? Bør jeg prøve å kjøpe andre type tester, eller bare vente å se hva som skjer?
carma78 Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 AKKURAT samme situasjon...har veldig ømme pupper, det er det eneste. Kjenner ingen tegn på at TR er på vei:) Jeg skal vente et par dager nå og se hva som skjer, så kjøpe en digital test! Har allerede tatt 3 digitale. Blir blakk av dette:(
Drømmen123 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2011 Hei IKM 17. oktober du også? Jeg burde vel også vente et par dager for å se hva som skjer. Men dagene går jo såå sakte når man går å venter Har dere prøvd lenge, carma78? Dette er vår 5.pp
Drømmen123 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2011 Hei IKM 17. oktober du også? Jeg burde vel også vente et par dager for å se hva som skjer. Men dagene går jo såå sakte når man går å venter Har dere prøvd lenge, carma78? Dette er vår 5.pp
Drømmen123 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2011 Dro innom apoteket etter jobb og kjøpte meg en digital clearblue. Tok den nettopp. Negativ Jaja.. Da får jeg bare vente Hvis jeg uansett ikke er gravid, syns jeg bare mensen kan komme nå...
carma78 Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 IKM 17.10 ja:) Dette er 1 pp etter en SA. Ble gravid på 1 pp i mars som endte i MA og 1 pp i august som altså endte i SA. Så har god tro på at jeg blir gravid fort, mest trøbbel for meg etterpå Tenkte jeg skulle ta en ny test i morgen tidlig hvis ikke TR er kommet:) Lykke til, kanskje vi begge lykkes!!
Drømmen123 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2011 Huff, så trist at du har mistet Håper du er gravid igjen nå da. og at spiren denne gangen sitter! Kom med oppdatering til meg/oss i morgen etter du har testet da Jeg tror ikke jeg kommer til å teste mer nå.. men har ikke mensen kommet i løpet av denne uka, så må jeg jo Lykke til i morgen
carma78 Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 Takk for det:) Her går det helt i surr, har jo IKM 19., i dag altså. Ja ja, tester i morgen igjen uansett. Merker fremdeles ingenting, foruten ømme bryst...men kan jo bare være pms. Frustrerende å vente ja!
miniinme Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 Hei sann ;-) hva kan det være? Opplever akkurat det samme som dere, IKM passerte jeg søndag- tirsdag (dvs syklus dag 27-29), har vært prøver siden årsskifte og hatt syklus variasjoner på 26 dg og opp til 30 dg. Så i dag er jeg på dag 30 i syklusen og kjøpte meg en clear blue vanlig test, men den viste neg. Frustrerende!!! Noen som har erfaringer med forsjellen på clearblue plus og clearblue digital?
carma78 Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 Hmmm, er ikke helt sikker på det. Begge skal jo være 99% sikker. Jeg er på dag 29, har helt stabil syklus på 28 d. Fremdeles neg test og ingen tegn til IKM, rart og veldig kjedelig å vente!!!
miniinme Skrevet 20. oktober 2011 #11 Skrevet 20. oktober 2011 Begynte å blø i dag på dag 31 i syklusen, så er litt små sjanser for å være gravid da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå