Gå til innhold

voldsom hodepine og kvalme:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kveld kom kvalmen sigende på og våknet halv 5 i natt med ekstrem hodepine.har ikke hatt så vondt på det jeg vet. Fikk i allefall aldri sove igjen. Jeg har hatt murrende hode i en par ukers tid.men blodtrykk var bra på kontroll sist uke.bare spor av proteiner i urin. Så vet ikke hvordan jeg skal forholde meg jeg. Er vel kanskje bare noe som går? Kan nevne at jeg har fått ubehagelig trykk i brystet Så fort jeg bøyer meg å stikninger å krampe i mellomgulvet. Men regnet med dette kom av det de tror er gallestein:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, du må kontakte føden når du plages som du gjør.

Skrevet

Ring føden!!!! Be om sjekk... ikke gå rundt å vær engstelig.... =) =)

Skrevet

Tenker svangerskapsforgiftning. Kontakt føden. Håper jeg har feil.

Skrevet

ja helt enig med de andre! kontakt føden! ikke for å skremme men jeg hadde det også sånn! og da var det rett i innleggelse og keisersnitt!!

Skrevet

Takk for svar

Skrevet

Det kan være svangerskapsforgiftning, men hvis du allerede har testet dette så kan det være du er dehydrert! Jeg må drikke mer enn 3 liter om dagen nå for å ikke tørke helt ut, hvis ikke blir jeg kvalm, får ikke puste, blir svimmel og har dundrende hodepine!

Ring føden du :-)

Skrevet

Gud.stod mye mer i det innlegget jeg skrev sist,enn bare det der.Hehe. jeg skal til jordmor nå snart.Så ser hva ho sier evt. :) håper det ikke er noe farlig:)

Skrevet

Jeg slet med akkurat det samme for et par uker siden, og er mye kvalm fremdeles. De fant gallestein hos meg, men mente at det var dehydrering som var hovedårsaken til problemene. Jeg ble innlagt med væske og næring intravenøst.

Slik som hun over skriver, - må jeg også være mye mer bevisst på hvor mye jeg drikker hver dag. Er fremdeles ikke flink nok, men den verste hodepinen har gitt seg...

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...