Vermilion Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Hei! Lurte bare på om dere prøver å få ut en rap på bebisene deres på natta? Her vil hun rett og slett ikke rape, prøver lenge, men vil ikke vekke henne mer enn nødvendig heller. Gjør det noe om hun ikke raper på natta? Ikkeno' problem på dagtid, da kommer de med en gang;)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Når jeg ammet henne om natten var det svæært skjeldent at hun rapet altså... fra hun var nyfødt til hun var ca rundt 3 mnd rapet hun, men fra 3mnd sovnet jeg når jeg ammet henne, desverre, så da ble det sånn ... men nå når hun får mme raper jeg henne, for da er jeg jo våken:) Husker jeg slet med dårlig samvittighet fordi hun ikke fikk rapt, men dersom din ikke blir plagd med luften om natten etter hun har spist, så er del vel ikke noe problem?
Pix Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har også lurt på dette. Funnet ut at jeg raper henne etter kveldsmat, men om nettene så legger jeg henne bare ned i sengen igjen. Jeg gir MME og hun får ikke luftsmerter. Er vanskelig som du sier å få henne til å rape når hun sover og jeg vil heller ikke vekke henne unødig. Hvertfall ikke når hun ikke får noe vondt! Men raper jeg henne ikke etter kveldsmat blir hun urolig.. Min raper også fint på dagtid, og promper mye når hun spiser så det hjelper vel:)
Pix Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har også lurt på dette. Funnet ut at jeg raper henne etter kveldsmat, men om nettene så legger jeg henne bare ned i sengen igjen. Jeg gir MME og hun får ikke luftsmerter. Er vanskelig som du sier å få henne til å rape når hun sover og jeg vil heller ikke vekke henne unødig. Hvertfall ikke når hun ikke får noe vondt! Men raper jeg henne ikke etter kveldsmat blir hun urolig.. Min raper også fint på dagtid, og promper mye når hun spiser så det hjelper vel:)
lillenims Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Så lenge ungene ikke plages av det, trenger de ikke å rapes.
Vermilion Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2011 Takk for svar, folkens:) Da skal jeg slutte å stresse;) Spesielt takk til deg, lillenims! Husker ikke om jeg takket for dine ammeråd, dagene går litt i ett her, men da takker jeg nå Det var sopp og vi går nå på kur begge to, kjedelig, men håper å bli kvitt det. Jeg er ihvertfall ikke sår lenger! Er som å komme til himmelen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå