Gå til innhold

Dere som har Bugaboo Cameleon:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns sportsdelen virker så kort i ryggen, at hodet fort vil gå opp i kalesjen.

Noen her som fremdeles bruker vogna til 2-3 åringer uten problem?

Er det plass til pose ol nå på vinteren?

Setter stor pris på svar!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en gutt på 2år og 3mnd, og ingen problemer med det her! men så bruker vi så og si aldri vogn heller da.. han vil jo gå eller sykle eller noe.. Vogn har vært ut lenge :)

Skrevet

Så det er god klaring opp til kalesjen når han sitter i vogna?

Hvor lang er han?

hi

Skrevet

han er vel ca 87-88 cm.. Helt grei klaring.

blir jo trangere med vinterpose, men funker greit her.

Men som sagt: bruker veldig sjelden vogn etter han passerte 2 år. Han har en annen sovevogn i bhg.

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Er det greit jeg spør litt til?! ;)

*Hvordan er vognen på vinterføre? Har du testet vinterhjulene?

*Er det veldig tungvindt å måtte slå den sammen i to deler?

*Bør vi ha en liten trille liggende i bilen i tillegg eller er denne like grei?

*Er den god å trille? Virker kanskje litt "skranglete"/løs i delene?

Tuuuuusen takk for svar!!!

hi

Skrevet

klart det :)

Jeg syns ikke den er god på vinterføre, med mindre det er flatpakket, kram snø (og her i Bergen er det for det meste slaps!). Generelt syns jeg alle vogner er dårlig på vinterføre - og den beste vognen på vinterføre er SIMO etter min mening - men det er selvsagt ekstra tung på vinterføre.. Her er det som regel bart på fortauene, så da funker det bra med Bugaboo. Men jeg er ingen turgåer om vinteren når det er dårlig vær - bruker heller bilen :) Jeg har vinterhjulene og syns det er supre på vinteren, eller når jeg går på grusveier, men det er ingen vintervogn.. Opp bratte bakker (særlig om vinteren) snur jeg håndtaket og går med vogna slik at jeg får de største hjulene fremst - om jeg fortsatt har på de små svingbare hjulene.. Syns det funker bra.

Den er superlett å dele opp i 2 deler, og har ikke tenkt over at det skulle være tungvindt engang.. Det er bare å klikke inn det hvite :) Den er super lett og ta med seg, så er super sånn sett. litt dumt at man ikke kan få den enda mindre når man legger den sammen, men om man har stasjonsvogn så er det ikke noe problem, da får man plass til kofferter og det meste inni bilen :)

Har aldri hatt behov for en ekstra trille, nei.. Vi hadde bilstoladaptere og maxi cosi bilsete, og klikket bare bilsetet på ved korte handleturer osv. Pluss for min del..

Den er god å trille, men jeg syns vel ikke den er en sånn suuuuper turvogn. så om du vil gå flere timers lange turer hver dag i skog og mark så ville jeg valgt en annen vogn.

På fortau, butikker, osv er den superlett og enkel å trille, og man merker nesten ikke at man har en vogn med seg ;)

Tror jeg skjønner hva du mener med "skranglete" i delene, men den har aldri vært noe problem for oss.. Syns derimot at "løsheten" i vognen var en god vuggefunksjon for småen :)

vi har hatt vogna med oss på lange utenlandsferier, og syns den var helt topp å ha med seg på reise, flyplasser, etc! tipp topp :)

Er litt smak og behag dette med vogner, min erfaring er at det er aldri en vogn som oppfyller absolutt alle behov ;)

jeg er godt fornøyd med bugaboo + en gammel simovogn som sovevogn i bhg (evt vintervogn)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...