naina86 Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Sattera mi skal fylle 5 mnd snart. hun har vart forkjolet na lenge i flere mander. men na orker jg ikmer. hun har slim og hoster som bare det. far ikke drukket melk om kvelden. vanskelig a puste. gikk til legen, de sjekket o sa at alt ser grei ut. det skal ga av seg selv. men dattera mi strever veldg md prblmt, legen skjonner det ikke. de ga slimlosende medisin og ferdig. er det noen her som har vart gjennom samme problem eller hjelpe meg her. komme med losninger.
Billie Jean Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Oi, det hørtes ikke greit ut. Kan det være noe annet enn forkjølelse (allergi/astma foreksempel) som gjør at hun hoster og har masse slim? Jeg ville tatt en prat med helsesøster og tatt en ny prat med legen, evt bedt om at en annen lege undersøkte henne. Håper hun blir bedre snart:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Ville også prøvet og komme til en barnelege eller en øre-nese-hals spesialist. Når dere har slitt såpass lenge med det og ikke blitt noe bedre, hadde jeg ikke gitt meg før hun hadde blitt skikkelig undersøkt.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Kanskje det er ørene, mandlene......og da må man få dette undersøkt. Lykke til:) Og god bedring til tuppa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå