Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Hadde vært greit for da slipper jeg å kjøpe dobbelt opp med vognpose og pose til bilstolen. Hvor lenge har din/dine kunnet bruke posen uten forlengerdelen?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Posen er veldig god og jeg var fornøyd med den, men jeg måtte selge den nå og kjøpe en annen til min sønn på 1 år. Posen er ideel til barn av normal vekst (min er ca 88 cm nå). Min er lang, så han har vokst ut av den lille delen. Vi måtte begynne med den forlengbare delen og den er laaaang. Vi byttet den ut med Easygrow i stedet, da den rett og slett ble for svær. Jeg har ikke prøvd å bruke den i bilsete, men jeg tror nok den er alt for svær til det, så ville nok ikke anbefalt det. Den er varm og klumpete. Man trenger jo ikke så varm pose til en bil?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Den passer nok ikke til bilstol. Blir alt for stor til den. Anbefaler Odenwalder babynest som du kjøper på barnas hus. Når det gjelder Voksi Urban, så har jeg ikke lyst til å anbefale den!!!! Vi hadde den til vår jente som ble født i desember i fjor, og hun vokste utav den når hun vokste utav bagen. Skulle ta den frem nå (jenta er 9mnd) og den korte delen er ALT for kort, og den lange delen er ALT for lang. Henger langt utenfor vogna. Siden den er veldig stiv og klumpete, kan du ikke brette den inn noe særlig heller. Den er også veldig åpen oppe, og er vanskelig å stramme inn rundt hodet. Jeg kommer til å kjøpe ny nå i vinter, og da en som kan åpnes på midten. Jenta mi våkna alltid når jeg måtte åpne posen når vi gikk inn et sted. Glidlåsene ligger veldig lavt, slik at du må romstere halveis under ungen for å åpne den...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Vi har brukt en gammel skinnpose til våre den første vinteren når de har vært babyer, så har aldri brukt den minste delen av den. Eldste var ca1år når han begynte å bruke den store delen og jeg syns aldri det var noe problem at den var for lang, han bruker jo bare den øverste delen og den nederste ligger jo bare der, den blir jo ikke varmet opp eller noe fordi den uansett er nedenfor. Pose til bilstolen har jeg aldri sett behov for. Vi har heller hatt en ulldress på babyen og et teppe over hvis det har vært behov for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå