Gå til innhold

uff ..er bare 6 uker på veg og plutselig i dag er magen så stor ..ser ut som om jeg er 6 mnd på veg ..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, jeg er også 6uker på vei....men 6mnd er vel mer passende når det gjelder størrelsen på magen :S Men heldigvis går luften ut litt etter litt ettersom babyen vokser :)

Masse lykke til videre i graviditeten <3

Hei.

Jo jeg er nokk bare 5 uker på vei. Men i går kveld var plutseli magen min kjempesto, å det er den i dag åg.

Har en sønn på 11 mnd, men der så jeg ingen mage før i uke 12..

Veldi rart :) Gla det er flere som ser sånt :)

dere er ikke alene..

er 5+5 jeg, men ser ut som jeg er halv gått...

fortsetter det slik, klarer jeg ikke å skjule det stor lenger..

ingen av mine jeans passer lengre..

Har vært stor siden uke 6-7 selv. Skikkelig oppblåst! Det roet seg rundt ca uke 10, var i alle fall ikke like stinn da, men nå har det begynt å komme tilbake. Er 13 uker nå. Har gitt opp alle vanlige bukser, men har så lite fine gravidbukser at jeg kvier meg litt for å begynne med dem. Fra Når er det liksom akseptert at man har gravid mage?

Annonse

Er bare 5 uker, men greier ikke å holde inn magen så den blir helt flat lenger... og det er ikke fordi jeg har noe uttapå.. Synes jeg slipper ut luft både titt og ofte også, men det ser ikke ut til at det hjelper stort :P Luftballong!

hihihi..min og. Føler meg så oppblåst. Er litt over 6 uker. Men så sier de at ved graviditet nr to og etter så kommer magen fortere... Dette er min nr fire :-D

Skriver under her! I 6uke. Gleder meg veldig til magen kommer denne gangen, fikk ikke tydelig mage før 4,5mnd sist. Kjenner mye på strekking/støl nederst i magen. Babymagen må bare komme tidlig denne gangen. Men luften kan gjerne gå ut. Klarer ikke stram bukse lenger, hadde heldigvis noen fine gravidbukser fra sist med lav strikk.

Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...