Anetteh91 Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Heisann. Jeg har da akkurat funnet ut at jeg er gravid Er så glad Men jeg har oppblåst mage (ikke bare litt, men masse), og lurer på om dere har noen erfaringer med dette. Hvor lenge vil jeg det o.l.... Jeg er ikke så langt på vei, første mensdag i sist mens var 18.september. Har allerede både kvalme og ømme pupper. Gikk også til legen i dag, og da tok vi 2 graviditetstester. Den ene var soneklar negativ, og den andre var svak positiv. Men hjemmetesten jeg tok før jeg reiste til legen var helt grei positiv ( litt svak) Noen andre som har opplevd dette?
MammaMø med to små Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Helt vanlig å være oppblåst:) Jeg var vel oppblåst til rundt uke 8-9 :-) Da roet det seg veldig:)
Anetteh91 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2011 Ok. Godt og vite at det er normalt... Begynner sakte men sikkert og roe seg ned. Drikker vann med sitron i.... Takk for svaret
-spent- Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg var også veldig oppblåst i starten, så ut som jeg var 5 mnd på veg eller noe Men det roet seg ved 8-9 uker ca. Så det går over Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå