Gå til innhold

Flere med mensmurringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om fem uker og har fått mensmurringer. Ikke vonde, ikke takvise og ikke smertefulle. Noen flere som har det?

Hadde også første modningsakupunktur i går som forsterket murringene. Føles likt som en dag eller to før mens, at noe skjer liksom.

Noen flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

ca 5 uker igjen, Termin 21/11

Jeg har også mensmurringer, inkl murringer i korsryggen og kraftige kynnere.

Mine er til tider smertefulle, men ikke sånn at jeg blir nødt til og puste meg gjennom dem.

Fra rundt 7 i dag tidlig har jeg hatt noen regelmessige kynnere, men så har di gitt seg igjen for så å komme tilbake regelmessig.

Håper dette er modning, og at lille gutt kommer snart :)

Hilse nlykkelig (snart) 3barnsmor =)

Skrevet

Jepp.. har 11 dager igjen og har gått å kjennt på disse murringene i 2 uker nå. har mensmage også.. løs mage og murringer i ryggen og magen, men ingenting skjer!

Skrevet

Hei:-) Jeg har det på samme måte. Kjenner en tyngde i bekkenet mitt, noe mye bevegelse og tråkking forverrer. Har også mye kynnere, som kjennes godt og sitter fremme. Kjenner ingenting i korsryggen, men de har jeg heller ikkje gjort de tre gangene før. Har termin den 23.11, da skal en liten pike komme komme til oss:-) Hun er spådd å ikke bli over 2900 gram ved termin, så jeg håper ivertfall å gå noen uker til. Men om magen ikke er så stor, så gleder jeg meg til alt er overstått! Ting skjer kjenner jeg, så mye lenger tror jeg ikke jeg må vente. Masse lykke til!!

Skrevet

Godt å høre at vi er flere! Håper dette bare er vanlige "forberedelser" - var det slik de andre gangene også for dere som har født før? Kommer murringene takvise også? Snakket med jordmor og hun gjorde meegentlig mest bekymret..Får satse på gutten blir der litt til.

Skrevet

Jeg har 6 uker til termin (30.11 ) Har den siste uken hatt mensmurriger,stikking i underlivet, nedpress og hyppige kynnere som ikke er vonde, men ubehagelige. Er så spent om den lille gutten inni magen kommer før termin, eller om man kan ha det slik i 6 uker, eller til og med 8 uker med overtid??? Er 1. gangsfødene så har jo blitt fortalt at å føde før termin er det liten sannsynlighet for.

Skrevet

Hei Cathy! :)

Ville bare ønske deg lykke til med innspurten jeg :) Håper at du har det bra og får en fin fødsel :)

Skrevet

Her murrer det ganske bra i dag. Uke 37 her da, og veldig klar for fødsel. Men blir veldig fort sliten i korsryggen også, så det er litt vanskelig å skille fra murringene, må nesten legge meg ned for å kjenne om jeg bare er sliten rent muskulært, eller om det er noe mer, om dere skjønner. Ellers ingen tegn på at fødsel skulle være nært forestående, desverre... får vel bare smøre seg med tålmodighet.

Skrevet

Jeg har 6dager igjen, har murra her ei stund, og det gjør forsatt ;) Fikk beskjed på kontroll i går, at nå lå hun så langt nede som det var mulig :) så har slimproppen også begynt å løse seg opp :)

Skrevet

Gikk hele helgen med mensmurringer og en del ekstra kynnere. Men dabbet av søndagskveld. Nå får jeg det bare av og til.

Jeg har 3,5 uke igjen til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...