Småtrollmamma Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Spessielt om natten når jeg skal snu meg. jennes ut som sidemuskulaturen revner og det er fryktelig vondt. Når jeg snur meg over på venstre side strekker og stikker det en skarp smerte i magemusklene...skal det virkelig gjøre så vondt?? Kan ikke huske at det var så vondt med første. Er kun 12 + 5 i dag...
jente03babyapril2012 Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Heisann . Jeg har hatt det pa samme mate na med nr 2 , jeg er straks 15 uker pa vei.. hadde det ikke slik med nr 1, men var pa sykehuset a sjekket det a de sa det var voksesmerter pa en mate, a d skulle ikke vaere noe farlig .
Twigsen Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Det er helt normalt Livmoren vokser og da strekker det litt i sidene Har det samme selv, og spesielt når jeg nyser
Småtrollmamma Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2011 Ok, det var betryggende å høre...:-) Har ikke trodd det var noe farlig men var ikke forberedt på at det skulle kjennes så intenst ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå